![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik las onlangs iets over de film getiteld "The Machinist". Lijkt me een erg gave film. ![]() |
|
THANATOS NEWS UPDATE JULY 2005 ... we had a visit from the BBC recently. Thanatos will be featured in a documentary series on the European Union. One of the episodes deals with Holland’s loss of identity and values because of certain religious movements (i.e. the Islam) gaining more and more power in Dutch society etc… the band was interviewed and asked to perform the song ‘Lambs to the Slaughter’ live in our rehearsal place. Hopefully we won’t be depicted as some sort of paranoid racist/narrow minded morons cause we’re not. The series will probably be aired in December 2005. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Weet iemand op de film Vital al draait? Deze lijkt me wel vrij goed. Wat ik gelezen heb gaat deze over een stelletje dat een ongeluk krijgt waarbij de vrouw overlijd. Om het verlies te verwerken gaat de man tekeningen van haar maken oals ze op de snijtafel lag. En nee, dit schijnt geen ranzige horrorfilm te wezen, het moest nogal mooi neer zijn gezet. Ik ben dus benieuwd ![]() ![]() |
|
Zondag naar Sjakie en de chocolandefabriek... En the machinist lijkt mij ook wel een gave film maar wanneer komt hij hier dan of is het alleen een dvd release. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik vond hem ook goed in Amercian pshyco en na het boek te hebben gelezen heeft hij die personage perfect weergegeven. Batman moet ik nog zien maar hoor lovende verhalen...ik vond hem iets minder in Equillibrium... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Volgende week Requiem For A Dream op de tv, lijkt me een goede film. ![]() |
|
Dat heb je dan mooi mis. ![]() |
|
Met het eerste of het laatste deel van mijn post? (of beide...) ![]() |
|
Dinsdag eindelijk War of the Worlds gezien in de bios. Qua verhaal niet mijn smaak, maar wel geweldige effecten en gave actie scenes. Ik heb me prima vermaakt! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Vanavond Stuntnacht te zien op Ned. 1. Lijkt mij wel een boeiende film vanwege het enneagram gebeuren. Vanavond is het type de bemiddelaar er op. ----- Carel Justens is leraar Nederlands op een middelbare school en mentor van Dirk Jan, die dit jaar eindexamen doet en mikpunt is van pesterijen van een groepje rond Marco en zijn vrienden. Hij maakt zich zorgen over Dirk Jan en die zorgen blijken terecht als hij na de stuntnacht Dirk Jan aantreft in de gymzaal, neergestort en te pletter gevallen op de harde vloer. Dirk Jan wordt in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht en Carel moet aan de politie uitleggen hoe een stuntnacht zo uit de hand heeft kunnen lopen. Zijn relaas voert hem langs de onmacht van de leraren iets te doen aan de pesterijen waar ook een docent, homofiele gymleraar Hugo last van had. Maar hij vertelt ook over de slechte reputatie van de school en de tegenzin van de onderwijzers de leerlingen op de traditionele stuntnacht vrij spel te geven in de hoop erger te voorkomen. Met Dirk Jan was afgesproken dat hij zich zou melden als het feest uit de hand zou lopen. Vrijwillig lieten de leraren zich afvoeren in een container en de betrapte Dirk Jan werd opgeknoopt in het basketbalnet. Het bericht dat hij de val niet heeft overleefd kan Carel maar nauwelijks bevatten. ----- De rest is hier te vinden voor degene die het boeiend vinden http://www.enneagram.kro.nl/ Heb er zelf nog niks gezien, maar lijkt me wel wat dus. ![]() ![]() |
|
Hotel Rwanda. Ik heb in geen tijden een film gezien die zo'n enorme indruk op me heeft achtergelaten. Ik wist dat er een strijd is geweest tussen de Tutsis en de Hutus, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte. Het meedogeloze geweld, de slachtoffers, echt vreselijk. Ik raad iedereen die niet weet waar ik het over heb deze film echt aan. ![]() |
|
Waar is ie binnenkort te zien dan? ![]() |
|
quote: Hij is al te koop op dvd. ![]() |
|
Een moderator! Morgil, flikker dat Ea, Lord of the Depths eens even dicht, dat is toch wel zo'n kansloos topic. Alvast bedankt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Gedaan! Sorry ik had het niet eerder door, ik was film aan het kijken ![]() Wat geheel ontopic is trouwens, ik kijk nu de miniserie Taken. ![]() |
|
Dankeschön. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Inderdaad, ja! Ze pakken echt flink uit met die film! http://www.darkonthemovie.com/ <-- LARP film / documentaire, echt te VAAG Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
kennen jullie silent hill? daar zijn ze nu mee bezig hoofdrol speler sean bean! te goeie acteur. en voor de doom fans , ja daar word ook een film van gemaakt en the rock speelt er ook in. ![]() |
|
quote: Oh man dit gaat echt zo hard zuigen. The Rock en de regisseur van Romeo Must Die ![]() Heb gehoord dat ze het verhaal van het spel ook compleet gaan veranderen ![]() Zonde, want het spel is zo cool Zenial ![]() |
|
Land Of The Dead komt 8 september in de bios, daar wil ik echt wel heen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Me toooooooo! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: mij leek de spel niet mooi en wou het ook nie spelen, maar willen jullie dan een link naar die trailer? ![]() |
|
Zag gister in de bios een poster hangen van een nieuwe Tim Burton film. Ben de naam vergeten maar hij zag eruit als Nightmare Before Christmas. En de Wallace & Grommit film! ![]() ![]() |
|
quote: *ff quoten* Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |