![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Vanavond - Yorin - 22:00 - FARGO ![]() ![]() |
|
"Oh yeah?" Fargo is leuk. ![]() |
|
Mijn kaartje voor 18 mei is veilig gesteld ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote:Misschien wat zinnger om kwaad te worden op de mensen die misbruik maken van de verzorgingsstaat .. die zorgen er namelijk voor dat controles strenger moeten en dat mensen die er echt recht op hebben nu buiten de boot vallen .. En Nederlanders zijn ook een stel zeikerds "als ik werk word ik moe" Ja duh ... ![]() |
|
quote: Geweldige film is dat! ![]() Suck my piss ![]() |
|
Vrijdag op één (België 1 voor de noorderburen) The Devils own mt Brad Pit en Harrison Ford, mooie film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik ooit eens met één oog gevolgd geloof ik. Is dat niet die film waarin Pitt een Ierse terrorist speelt of iets dergelijks? ![]() |
|
quote: Yep ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Daar heb ik ongelooflijk hard mee gelachen in de cinema. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
http://www.thenewworldmovie.com/ Kwam net die film tegen, lijkt me echt geweldig. Nog een voor in mijn "to see" lijstje. ![]() |
|
quote: Daar speelt trouwens een Nederlander in mee, Yorick van Wageningen ![]() |
|
ik wil kingdom of heaven zien. Vechten met zwaarden, kling kleng. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Starwars 3 ![]() ![]() ![]() |
|
hoe zoude nieuwe Batman-film zijn? de meeste besprekingen zijn zeer positief (dus ik zal chelman en "m" eens een kaartje geven zodat we eens wat van de andere kant horen). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2005 19:03] ![]() |
|
quote: Saw, Batman, Madagascar die staan nog op mijn lijstje... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:en bij mij "War of the worlds" en mischien de FF. ![]() |
|
Verval en ik gaan donderdag naar Sin City, ik ben wel benieuwd. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: en... al een beetje zin in WOTW??? ![]() |
|
quote: Die ga ik ook nog even meepikken met die AH actie. ![]() |
|
quote: AH actie??? ![]() ![]() |
|
quote: Albert Heijnc actie, bij besteding van 20 euro krijg je een kaartje en daarmee is het tweede bioscoopkaartje gratis. Heb inmiddels al vier van die kaartjes thuis liggen. ![]() |
|
quote: Maar bij de AH betaal je voor elk produkt teveel, dus indirect koop je je 'gratis' kaartje. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |