IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2004 11:51 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 juli 2004 16:48 schreef Chelman het volgende:
Jodorowsky is inderdaad een bizare figuur geweest. Ik zou zelf 'Fando And Lis' aanraden. Ik zit nu te dubben of ik hem ga bestellen of niet....ik laat het je weten.

Indien je van bizarre surrealisme houdt kan ik je de volgende films aanraden:

'Pig' van Rozz Williams(Christian Death) - "Disturbing and dark the film depicts the relationship between a sadistic killer [played by Rozz Williams] and his submissive victim [James Hollan]. The two slowly evolve into a world of body mutilation, nipple piercing, and homo-erotic fantasy until they finally become one." Helaas is deze moeilijk aan te komen. Ik heb hem een tijdje terug van een van de gasten van RoDisc mogen lenen.


Viva la Muerte - bizar verhaal van een jongetje die in Spanje van Franco opgroeit inclusief echte beelden van dierenmishandeling e.d. Je kan dit met Jodorowsky's 'El Topo' vergelijken maar het is IMHO iets beter.



Alucarda - "Directed in Mexico in 1975 by Alejandro Jodorowsky collaborator Juan Lopez Moctezuma, the Psychotronic Video Guide describes Alucarda as "The strongest, most imaginative, and visual witch movie since Ken Russell's The Devils." Alucarda tells of the strange relationship between two young girls, Justine and Alucarda, and how their relationship destroyed the lives of those around them in a torrent of blood, death and damnation." .....moet ik nog meer vertellen?


Klinkt wel gaaf allemaal.. trouwens GUMMO ooit gezien?

Heb zelf nog nooit iets gezien van Jodorowsky trouwens, alleen over gehoord.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2004 11:59 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Test hier je filmkennis:

http://www.cinema.nl/cinema/index.jsp

(click linksboven op 'cinemaquiz'

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-07-2004 12:00]


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 1:37 by MAU Profiel van MAU

quote:
Op 24 juli 2004 11:51 schreef Valorian het volgende:
Klinkt wel gaaf allemaal.. trouwens GUMMO ooit gezien?




Gummo heerst!


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 1:37 by MAU Profiel van MAU

Maar de Nieuwe Wereld Orde zuigt pik


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-07-2004 9:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-07-2004 9:44]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2004 10:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 juli 2004 23:35 schreef ~Narsil het volgende:
Ik heb jaren geleden één of andere héél marginale versie op video gezien, en die film is me altijd bijgebleven... soort jeugdsentiment, misschien dat ik 'm dus uiteindelijk zelfs liever wat marginaler heb... enfin, ik ga es naar die verschillende versies zoeken!


Een groot verschil tussen de diverse versies is trouwens, naast de beeldkwaliteit, ook de achtergrondmuziek..

De versie die ik hier heb liggen (divx, geen dvd helaas) is van Eureka Video, met een 'score' van Peter Osborne. Deze versie zou trouwens volgens de reviews ook een van de beste versies zijn, tot het moment waarop de 'kino video' versie uitkwam (2003 geloof ik) ..

..

Jeugdsentiment.. dat had ik ook ooit met een film, die film zag ik toen ik een jaar of 16 was op een publieke zender, ergens rond middernacht en zonder dat ik wist welke film ik aan het kijken was.. jaren later heb ik een berichtje gepost op het IMDB-forum met een paar fragmentjes die ik me nog herinnerde, en voila, daar kwam de titel naar boven gerold: 'FUN' ..

Ik heb de film nooit meer gezien maar wil hem nog wel een keer opnieuw zien..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2004 11:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

over de aanstaande Starwars DVD's.

We've been hearing rumours for about a year now that George Lucas was making further changes to the Star Wars trilogy when it hits DVD on September 21st. It's been confirmed that what you'll be seeing this fall are not the versions we all grew up with, but rather the 1997 Special Editions, with retarded "improvements" like poorly-rendered Hutts and Rodians who miss their targets from two feet away. Lucas claims that the original versions of his classic films will never see another release, prompting folks like myself to shell out big bucks on ebay for (surprisingly impressive) bootlegs.

Well, it seems that Luke's cheesy scream in The Empire Strikes Back wasn't the end of the Lucas Madness. Thanks to a leaked bootleg of the "new" Return of the Jedi, fans across cyberspace are seeing proof that the films have been tampered with still further.

The highlights include Sebastian Shaw's head being swapped with Hayden Christensen's and a new victory celebration, the latter including the Prequel planet of Naboo, complete with dancing Gungans (one of whom cries out "Wesa free!") . It's enough to make one turn to Star Trek for solace.

Reports indicate that 1977's A New Hope has the most changes, though they've yet to leak. Supposedly Jabba the Hutt has been replaced with yet another CG model; and the stormtroopers now all sport Temuera Morrison's voice in an attempt to bring some desperate sense of continuity to the Prequels.

The Empire Strikes Back has been tampered with the least, though its changes are pretty radical. In addition to supplying the voices of the troops, Morrison has also re-recorded all of Boba Fett's dialogue (hear a sample here), and Ian McDiarmid has replaced Clive Reville/Ol' Monkey Eyes as The Emperor. This latter change is so significant because new dialogue has been written and recorded, altering the entire context of the scene (listen here).

This is merely the first wave of news. Expect a detailed review this September, along with an analysis of the original changes made to the Special Editions.

Thanks to the boys and girls over at Millennium Falcon for the mp3s and screen cap.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-07-2004 11:32 by BARABAS Profiel van BARABAS

De (voorlopige)titel voor episode 3: Revenge of the Sith


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2004 22:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

he mensen met filmkennis, ik heb een vraagje.

de film alien vs predator is als PG-13 geklassificeerd. Ik dacht dat dat zonder bloed etc was. Klopt dit?
Dat zou toch jammer zijn. Want aliens en predators moeten niet om de macht gaan discusiëren of gaan schaken maar moeten de machtsstrijd beslechten door bij elkaar de koppen van het lijf te trekken of de ingewanden uit elkaar lichaam trekken (dit uiteraard vergezeld met hoogspuitende bloedfonteinen en andere vrijkomende lichaamssappen).


nekro
Usericon van nekro
Posted 04-08-2004 22:02 by nekro Profiel van nekro

Dat vind ik ook...Niet zoals bij spiderman, aw hij wordt gemept en later zie je geeneens een blauwe plek. Da's suf....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2004 22:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2004 22:02 schreef nekro het volgende:
Dat vind ik ook...Niet zoals bij spiderman, aw hij wordt gemept en later zie je geeneens een blauwe plek. Da's suf....

ja, maar bij films zoals predator en alien (en hun cross-over) mag je toch een fikse portie expliciet geweld verwachten. En spider-man geneest snel door zijn "spiderkrachten".


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-08-2004 22:05 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 23 juli 2004 23:40 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
Arthur!!! ik ben echt heel benieuwd!


Zit vol historische fouten.
Arthur leefde niet in de tijd van de romeinen,maar zo ziet de film er wel uit


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


nekro
Usericon van nekro
Posted 04-08-2004 22:06 by nekro Profiel van nekro

jajajaja, dat kan wel zo zijn maar toch weetje...net als vroeger bij the A TEam, die gasten knalden wat geweren leeg op al het gespuis maar d'r viel geeneens een dooie, dus da's gewoon zaad, ze wonnen toch altijd, dit is natuurlijk een zaad vergelijking maar je snapt wat ik bedoel.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2004 22:07 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 augustus 2004 22:05 schreef IceQueen het volgende:
Zit vol historische fouten.
Arthur leefde niet in de tijd van de romeinen,maar zo ziet de film er wel uit


Hmmh, in de tijd van de zogeheten historische Arthur waren ze er nog wel als ik het goed heb (maar het rijk was al lang verdeeld)..maar het verhaal raakt idd kant nog wal,...als ze nu niet eens zo beweerden van het "echte" verhaal te brengen...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-08-2004 22:07 by IceQueen Profiel van IceQueen

Meest recente bioscoop film

Godsend...M'n gezelscha was in elk geval stukken aangenamer dan de film


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


nekro
Usericon van nekro
Posted 04-08-2004 22:08 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 4 augustus 2004 22:05 schreef IceQueen het volgende:
Zit vol historische fouten.
Arthur leefde niet in de tijd van de romeinen,maar zo ziet de film er wel uit

mierenneuker details....


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-08-2004 22:08 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 4 augustus 2004 22:07 schreef Gunman het volgende:
Hmmh, in de tijd van de zogeheten historische Arthur waren ze er nog wel als ik het goed heb (maar het rijk was al lang verdeeld)..maar het verhaal raakt idd kant nog wal,...als ze nu niet eens zo beweerden van het "echte" verhaal te brengen...


och,ja...In 'the passion of the christ' zaten ook veel fouten


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2004 22:08 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 augustus 2004 22:07 schreef IceQueen het volgende:
Meest recente bioscoop film

Godsend...M'n gezelscha was in elk geval stukken aangenamer dan de film


Noteer jij maar "The village", die gaat je wel aanstaan


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2004 22:09 by Gunman Profiel van Gunman

.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-08-2004 22:10]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-08-2004 22:09 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 4 augustus 2004 22:08 schreef nekro het volgende:
mierenneuker details....


ach,ja,sorry hoor.wss hebben de actuers hun horloge nog aan ook


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2004 22:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2004 22:06 schreef nekro het volgende:
jajajaja, dat kan wel zo zijn maar toch weetje...net als vroeger bij the A TEam, die gasten knalden wat geweren leeg op al het gespuis maar d'r viel geeneens een dooie, dus da's gewoon zaad, ze wonnen toch altijd, dit is natuurlijk een zaad vergelijking maar je snapt wat ik bedoel.


ja, ik snap wat je bedoelt. het stoorde mij ook altijd. wat dat betreft mogen series echt wel meer realisme inbouwen.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 04-08-2004 22:10 by Visor Profiel van Visor

In 2006: De live action film van de transformers!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-08-2004 22:10 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 4 augustus 2004 22:08 schreef Gunman het volgende:
Noteer jij maar "The village", die gaat je wel aanstaan


noteer:Blade trinity in december.
M'n gezelschap en ik gaan zeker zien


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2004 22:10 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 augustus 2004 22:08 schreef Gunman het volgende:
Noteer jij maar "The village", die gaat je wel aanstaan


Ja natuurlijk,..... Christus


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


nekro
Usericon van nekro
Posted 04-08-2004 22:11 by nekro Profiel van nekro

En alleen maar om de tere kinderziel te beschermen. Het slaat echt nergens op...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen