![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:sjieskebab Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ....A remake of the 1933 classic in which an expedition exploring a remote island capture a gigantic ape and bring it back to New York for exhibition... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
Die King Kong remake lijkt me best cool. Gemaakt door Peter Jackson dus die kan echt wel filmpjes maken. En hij staat gepland voor 2005 trouwens... Zenial ![]() |
|
Ja king kong lijkt mij ook geweldig! Ik hoop dat mr jackson ook weer zo,n minuscule rolletje in die film neemt! Vind ik altijd wel een toffe actie van um! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Leuk, maar zie daar verder geen meerwaarde aan... ![]() |
|
Mja da's inderdaad wel het minst belangrijke van de film. Maar toch fijn dat je je turks-nederlandse mening hebt gegeven... Zenial ![]() |
|
quote: HUH!? ![]() ![]() |
|
quote: Het is net zo brak geschreven als de turken op de hoek hier praten... Zenial ![]() |
|
Misschien ben ik die Turk op de hoek wel... ![]() |
|
quote: hehe This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
Aliens VS Predator, dat wordt echt dikke heers! ![]() ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Lijkt me sterk, daar typ je te netjes nederlands voor. Maar ik heb niks tegen turken hoor, wel iets tegen mensen die typen alsof ze nog maar een paar maanden geleden nederlands hebben geleerd Zenial ![]() |
|
quote: Zeikmuil; Nederlands genoeg voor je ![]() ![]() Heuj! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Aha. Zal het onthouden. ![]() |
|
quote: Zenial de Zeikmuil ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Heuj ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ik zou toch liever "The Hobbit"zien. Maar goed, dat komt mischien daarna wel. Overigens, ik ben wel benieuwd naar "Troy". De trailer in de bioscoop zag er wel flitsend uit. ![]() |
|
quote: Ja dat gaat heerschen! Tenminste als Paul Anderson het niet verpest zoals die met Resident Evil deed. ![]() dood ![]() |
|
quote: Resident Evil is gaaf ![]() En deel 2 wordt ook gaaf Zenial ![]() |
|
quote: mja ik vond RE nog wel entertainment ![]() Hij schijnt een fan te zijn van beide films, dus wat dat betreft heb ik goede hoop "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Het komt wel goed! ![]() Verder wacht ik nog op : The Punisher Troy Spiderman 2 (tja vroeger was ik helemaal gek van de strips ![]() Kill Bill vol.2 dood ![]() |
|
De trailer van Troy ziet er super goed uit. En Kill Bill vond ik ook erg vermakelijk, behalve het coma-moment, dat op mij wel erg ongeloofwaardig over kwam! De film over Hannibal moet ook super worden, maar misschien moeten we daarvoor wachten tot 2005... ![]() |
|
quote: hahaha, Vin Diesel als Hannibal Barca, moet ie niet veel te zeggen hebben, maar gewoon op de olifant springen......en gaan!! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
Ik zit te wachten op Peter Pan . Iemand enig idee wanneer die uit komt hier? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |