![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Underworld vond ik al super, maareh ben bang dat deze het gaat overtreffen :D van Helsing moet ergens mei 2004 uitkomen, ws 3 maanden later hier. En ws 1 maand eerder te downloaden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 21-01-2004 11:10] ![]() |
|
quote: Nog een film erbij Shaun of the Dead: Jawel, heerschend flauwe britse parodie op alle '.... of the dead' films. Zombies + britse humor = ![]() http://www.comingsoon.net/movies/s/shaunofthedead.php Zenial ![]() |
|
Ik ben ook wel benieuwd naar de SpongeBob film! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Whoa!!!! ![]() Ik lees net dat Weta Workshop bezig is met een live-action versie van NEON-GENESIS: EVANGELION!!! ![]() ![]() ![]() Concept-art: ![]() Hier staan er meer: http://ntsc-uk.domino.org/viewtopic.php?t=19123 Tering dit moet ik zien!!! Zenial ![]() |
|
Heb Hero in de sneak gezien, das geen film meer das een bewegend schilderij, echt te gek hoe die film er uit ziet. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
quote:Mwoah, ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik heb werkelijk nog nooit van dat Neon-Genesis gehoord....wat is het? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Anta Baka?! At the turn of the millennium the inhabitants of Earth are nearly completely wiped out by a mysterious supposed meteorite strike on Antarctica. Roughly half the population dies as a direct result of the strike, and the rest are left to struggle for survival amidst the rising savage seas due to melting of the polar ice caps. Now the year is 2015. As the remnants of the human race cower in subterranean cities, a deadly war is being waged for what is left of the planet, and for what lies there within. On one side are the mysterious alien beings known only as the Angels, on the other, the special agency NERV and mankind's last hope for survival; the awe-inspiring Evangelions. Bron: http://www.lwhy.clara.net/nge/ I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Thanks ![]() Niks voor mij dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Welke player/codec/etc kan ik het beste downloaden en installeren om probleemloos films op een pc te kunnen bekijken (avi's , divx's, mpegs, etc) .. ? ![]() |
|
quote: Er bestaat niet een codec voor alles. Nimo Codec Pack is een goede. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Tja, je moet van anime houden (voor de serie en de afsluitende film that is dan), over enige bijbelse kennis beschikking en geduld voor een zeer gecompliceerd, deprimerend en apocalyptisch plot. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: En dan maakt het niet zoveel uit welke player? ik heb hier divx player 2.1 staan.. ![]() |
|
quote: Ik voldoe aan alle criteria behalve liefhebberij van anime. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Over players weet ik niet zoveel. Ik kijk nooit speelfilms op mijn PC. Van die codecpack heb ik laatst toevallig gehoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik vind nu ook niet veel aan anime.. Wel, de stijl vind ik wel heel mooi, maar er worden zo weinig goede dingen in gemaakt. Enkel Rurouni Kenshin en Ghost in the Shell vond ik echt goed. Van wat ik van Evangelion al gezien heb zag er ook niet slecht uit, maar ik vrees voor de anime-standaard.. veel gore actiescenes, en bijzonder weinig verhaal... ![]() |
|
GitS is dan ook de enige anime die ik kan waarderen. Ik heb hem gekeken nadat ik een andere film van diezelfde regisseur zag..'Avalon', die maakte ernstig indruk op me. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Avalon staat op men 'to see' lijst. ![]() ![]() |
|
quote: Gelijk naar de eerste plek van je lijst opschuiven! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-01-2004 14:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het gaat hier wel om een Live-Action versie van het verhaal, dus geen tekenfilm zeg maar ![]() En om films af te spelen, Windows Media Player versie 6 (oude versie dus) en DivX 5.1.1 (nieuwste versie dus). Dan kan je alle DivX en XviD films kijken, en da's wel 90% van de films. Zenial ![]() |
|
Vanavond natuurlijk iedereen naar veronica kijken 22:00uhr BOONDOCK SAINTS ![]() ![]() ![]() And shepherds we shall be, for thee my lord for thee. Power hath descended forth from thy hand so our feet may swiftly carry out thy command. And we shall flow a river forth to thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Morgen (woensdag 18/02/04) op Canvas om 21:00: FILMFAN: AMERICAN HISTORY X Kijken maar zou ik zeggen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Edit: was geen film.. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-02-2004 23:57] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |