![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's goet. ![]() ![]() |
|
quote:Hmm... misschien omdat je dan niet de hele avond met elkaar hoeft te praten. No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote:Hmm, nus niet met elkaar praten is gezellig? Maar het probleem is dat veel mensen de bioscoop als een soort kroeg zien en absoluut geen aandacht aan de film schenken. Hierdoor wordt de sfeer voor de mensen die WEL voor de film gaan verpest. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-03-2002 12:48] ![]() |
|
quote:Dat is idd wel flink irritant. Al vindt dat gesmak en gekraak nog erger... No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: Het maakt het nog erger als ze dan zeggen wat een kutfilm he. ![]() Dat had ik toen bij Lotr ![]() |
|
Vanavond 22.00 Saving Private Ryan op Yorin. Alleen ze hebben het in 2 delen gesplitst. ![]() ![]() |
|
zag gister volgens mij een aankondiging waar in ze zeiden dat ie toch in ene keer kwam My madness, my sadness ![]() |
|
Hmm zal wel beter zijn ![]() ![]() |
|
even iets anders, weet iemand hoe die film over Jack the Ripper heet, die lijkt me best gaaf ![]() |
|
Das From Hell... hij lijkt me niet zo eigenlijk... I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
dank je ik kijk nog wel of ik ga, waarschijnlijk heb ik toch geen geld meer tegen die tijd, dus moet ik hem maar een keertje gaan huren ergens ![]() |
|
Ke films die ik laatst gezien heb: 16-02-02: Ocean's Eleven; 7,50 21-02-02: Beautiful Mind; 7,25 27-02-02: Training Day ; 7 01-03-02: Spy Game ; 7 01-03-02: Vanilla Sky ; 7,25 02-03-02: From Hell ; 7,00 05-03-02: K-Pax, sneak ; 6,00 08-03-02: Mulholland Drive; 7,5 09-03-02: Desert Rose; 5,75 11-03-02: F-film;5 12-03-02: De sneak!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 12-03-2002 11:35] ![]() |
|
quote: En zonder mij ![]() ![]() |
|
quote: In Pathe Rotterdam waren tijdens LOTR een paar etters vuurwerk aan het afsteken tijdens de film; irritant!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gisteren From Hel gaan kijken.. Slechte film!!! Ik had na twintig minuten al door wie het was, het plot wordt veel te snel afgehaspeld, de film is allesbehalve duister genoeg... Geen aanrader dus Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Inderdaad. Je hebt meteen door wie het is. Ik kick alleen op die sfeer en vandaar het punt. Ik snap ook niet waarom iedereen the Sixth Sense zo goed vond; toen ze op de trap stonden wist ik hoe het zat. ![]() |
|
I.d.d. wel te hoog. Even alle punten bijstellen. [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 12-03-2002 11:36] ![]() |
|
![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hardrock & Heavy Metal 'When Rock Ruled the World' BBC1 - 23.35 tot 0.35 Volgens gids: BBC duikt vananvond in de glorietijd van hardrock en HM aan het een van de jaren 70 en begin van de jaren 80 'Naast beelden van uiteenlopende optredens veel interviews met muzikanten, die ook nu nog actief zijn. Zoals Alice Cooper, Lemmy (motorhead), Ozzy Osbourne, Slash (G'nRoses), Mortley Crue, Bruce Dickinson, en Rob Halford. ![]() |
|
He dwaallicht, heb je David Lynch's filmversie van het boek Dune wel eens gezien? I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote: Das dus morgen ![]() ![]() |
|
quote: Heh, grappig, ik ben nu bezig in de Dune serie (deel 3 alweer... Frank Herbert ![]() Ik heb ongeveer drie kwart van de Dune film gezien. Ik was er niet ècht over te spreken, eigenlijk is dat de enige Lynch film waarbij ik dat heb. Ik vind de casting niet echt goed getroffen (Kyle McLachlan is gewoon geen Paul Atreides, en Sting al helemaal geen Feyd-Rautha Harkonnen, zo zijn er nog wel meer voorbeelden, en LETO HEEFT GEEN BAARD godver) en eigenlijk is deel 1 van de serie (waar de film over gaat) te episch en te veelomvattend om in een film te gieten (ook al was de film al monsterlijk lang). Ook zijn bv. de Harkonnens een beetje te simpele bad guys, ik vond ze allemaal net wat te 'grappig evil'. Positief dan weer vond ik bv. de manier waarop de Bene Gesserit afgebeeld werden. Maar als geheel vind ik de film een beetje wanstaltig geworden. ![]() |
|
Lynch ' Dune doet inderdaad niet veel eer aan aan het wel geweldige boek.. ![]() |
|
Ik denk dat ik Dune ook maar weer eens moet gaan zien. Het boek heb ik niet gelezen, maar ik vond de film wel goed. Alleen erg langdradig. En idd, de Harkonnen zijn wel grappige badguys. Alhoewel ze ook wel een paar goeie zieke trekjes hebben. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |