IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-10-2005 15:03 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 oktober 2005 15:02 schreef Mark het volgende:
In Rusland en andere voormalige Sovjet-staten is deze film momenteel alle records aan het breken. Zou wel leuk zijn als de Russen eens serieus aan de deuren van Hollywood komen rammelen!


liever niet, meestal betekent dat dat het weer te gepolijst wordt...


Je moeder.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 05-10-2005 15:04 by Bleh? Profiel van Bleh?

Pff, in Amerika willen ze hem alweer gaan re-maken. Nergens voor nodig..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2005 15:07 by Mark Profiel van Mark

Ik las dat ze ervan afgezien hebben om de film na te synchroniseren:

"Thankfully, the Russian dialogue (which lends the film a certain exotic frisson) hasn't been dubbed with American voices -- fears had been expressed when it was revealed that screenwriter Laeta Kalogridis (Oliver Stone's Alexander, James Cameron's upcoming Battle Angel) had been hired to script the English language version -- but retro-fitted with the most startling set of subtitles ever to grace a foreign film. Indeed, they are so artful and stylized, one wonders why no one ever thought to make subtitles part of the movie experience as a whole, rather than just slap standard white text throughout. (Co-writer/director Timur Bekmambetov has said that as soon as he realized he would have to subtitle the film, he immediately set about designing them, so presumably this is one area where Fox assisted financially.)"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-10-2005 16:40 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 oktober 2005 15:07 schreef Mark het volgende:
fears had been expressed when it was revealed that screenwriter Laeta Kalogridis (Oliver Stone's Alexander, James Cameron's upcoming Battle Angel) had been hired to script the English language version

Die film lijkt me zooooooooooooo geweldig!!!


Zenial


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 18-10-2005 17:27 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Ik had ergens gelezen dat Der Untergang zeer binnenkort op tv komt, op de Duitser. Morgen of overmorgen uit m'n hoofd. Ga 'm echt wel kijken, zien of 't waard is 'm op DVD te kopen.


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 19-10-2005 11:43 by Ruud Profiel van Ruud

Dat was een fikse tegenvaller, Der Üntergang. Ik had er namelijk ook hoge verwachtingen van, maar die werden bepaald niet opgeleefd.
De persoon Hitler wordt in de film als een karikatuur neergezet. Dit niet enkel door toedoen van de acteur erachter, want ook het scenario is hier een spil in. De scenes met Hitler hebben omwille van zijn status, zo lijkt het althans, een dermate gewichtig aandeel in de film, dat je je als kijker herhaaldelijk beseft dat het wel Hitler is, waar je naar zit te kijken. Dit sluit een dynamisch samenspel tussen Hitler en de overige 'bewoners' uit. Nu spreken we natuurlijk wel over Der Führer, de oppermachtige, maar dit gegeven mag ondersteunende rollen in een film als deze niet op de achtergrond stellen. Het is immers geen biopic an sich, en dan nog. Hoe nadrukkelijk dat uitlichten van Hitler geschiedt blijkt wel uit de flinterdunne karakters van de secretaresse en Goebbels - daar gaat echt niks vanuit, daar ze het aanzien van filmkarakters hebben.
Verder vormt de balans tussen het theaterachtige spel (zo kwam het op mij over) een lelijk contrast met de gevechtsscenes. Ze zijn mooi gefilmd, dat wel, maar vormen geen mooie aansluiting op de bunkerscenes. Nu zou je kunnen stellen dat de bunker en de gevechten in de straten van Berlijn zich verhielden als twee verschillende werelden, doch komt dit in de film slechts over als gelegenheidsmontage. Het contrast wordt zeg maar gevormd door de afwisseling, niet door het onderscheid. Daarbij wordt hier en daar wat sentiment ook niet geschuwd, getuige de nodige kindsoldaten.
Het gegeven, Hitler en zijn laatste dagen, mag dan intrigerend zijn, de film is dit zeker niet. Ik vermoed dat het boek -de memoires van Taudl Junge, de secretaresse- niet voldoende toereikend was als basis voor zo'n lange film. Dan kun je beter "Im Toten Winkel" kijken, dat is een soort van videoverslag van haar memoires.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-10-2005 17:58 by Morgil Profiel van Morgil

Vanavond om 19:00 komt op mtv een "the making off" van Corpse Bride. Voor de Burton fans onder ons.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-10-2005 18:40 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-10-2005 19:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vanavond een biosje pakken, met wat zmmers.
Brothers Grimm....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-10-2005 19:16 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 22 oktober 2005 19:02 schreef zillah-morte het volgende:
Vanavond een biosje pakken, met wat zmmers.
Brothers Grimm....


Ah daar wil ik ook nog heen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-10-2005 19:27 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 22 oktober 2005 19:16 schreef Morgil het volgende:
Ah daar wil ik ook nog heen!


Lijkt mij ook wel gaaf ja, Terry Gilliam heeft sowieso weleens de neiging goeie films te maken, en al is dat niet het geval, het ziet er meestal wel zo verzorgd uit dat het nog steeds geen straf is om ernaar te kijken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-10-2005 19:33 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 22 oktober 2005 19:27 schreef Rasputin het volgende:
Lijkt mij ook wel gaaf ja, Terry Gilliam heeft sowieso weleens de neiging goeie films te maken, en al is dat niet het geval, het ziet er meestal wel zo verzorgd uit dat het nog steeds geen straf is om ernaar te kijken.


Exact mijn mening! De decors in deze film leken een beetje "sleepy hollow" achtig. Ik ben echt benieuwd!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-10-2005 19:37 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 oktober 2005 11:43 schreef Ruud het volgende:
Dat was een fikse tegenvaller, Der Üntergang. Ik had er namelijk ook hoge verwachtingen van, maar die werden bepaald niet opgeleefd.
De persoon Hitler wordt in de film als een karikatuur neergezet. Dit niet enkel door toedoen van de acteur erachter, want ook het scenario is hier een spil in. De scenes met Hitler hebben omwille van zijn status, zo lijkt het althans, een dermate gewichtig aandeel in de film, dat je je als kijker herhaaldelijk beseft dat het wel Hitler is, waar je naar zit te kijken. Dit sluit een dynamisch samenspel tussen Hitler en de overige 'bewoners' uit. Nu spreken we natuurlijk wel over Der Führer, de oppermachtige, maar dit gegeven mag ondersteunende rollen in een film als deze niet op de achtergrond stellen. Het is immers geen biopic an sich, en dan nog. Hoe nadrukkelijk dat uitlichten van Hitler geschiedt blijkt wel uit de flinterdunne karakters van de secretaresse en Goebbels - daar gaat echt niks vanuit, daar ze het aanzien van filmkarakters hebben.
Verder vormt de balans tussen het theaterachtige spel (zo kwam het op mij over) een lelijk contrast met de gevechtsscenes. Ze zijn mooi gefilmd, dat wel, maar vormen geen mooie aansluiting op de bunkerscenes. Nu zou je kunnen stellen dat de bunker en de gevechten in de straten van Berlijn zich verhielden als twee verschillende werelden, doch komt dit in de film slechts over als gelegenheidsmontage. Het contrast wordt zeg maar gevormd door de afwisseling, niet door het onderscheid. Daarbij wordt hier en daar wat sentiment ook niet geschuwd, getuige de nodige kindsoldaten.
Het gegeven, Hitler en zijn laatste dagen, mag dan intrigerend zijn, de film is dit zeker niet. Ik vermoed dat het boek -de memoires van Taudl Junge, de secretaresse- niet voldoende toereikend was als basis voor zo'n lange film. Dan kun je beter "Im Toten Winkel" kijken, dat is een soort van videoverslag van haar memoires.


Ik weet niet wat je verwacht van zo'n film, maar het is juist de laatste dagen van hitler waar hier de nadruk op wordt gelegd. En ze laten duidelijk zien hoe autoritair hij is en hoe hij verzwakt en steeds meer in het slop komt namate het einde nadert. Ik vind dat het acteerwerk wel degelijk goed is in deze film.
En zo lang als de film is, blijft het naar mijn idee goed boeien en afwisselent genoeg.
En Hitler wordt zeker niet als karikatuur neergezet om die rede die ik net al aangreep.



"This one is older than shit, heavier than time!"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-10-2005 19:53 by Morgil Profiel van Morgil

Ja gvd wat is dit nou, komen er 7 aankondigingen van making of Corpse Bride, zenden ze the making of Goal uit.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-10-2005 21:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

NOu kom, allemaal vanavond mee naar Brothers Grimm hehe


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2005 10:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

kent iemand de film "the hills have eyes"??? (toch een soort voorganger van "wrong turn") Naar die film ben ik eigenlijk wel benieuwd.

en ook al gehoord dat de nieuwe versie van King kong zowat drie uur gaat duren?? Ik kan me niet voorstellen wat er is aan toegvoegd aangeze de originele versie toch ongeveer 1.5 uur duurt (behalve dan de toevoeging van de spiders-scene, die in de originele versie is verwijderd omdat die te gruwelijk was, zie IMD)


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-11-2005 10:51 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

ik zag gisteren een aankondiging van DOOM. Zal wel oud nieuws zijn, maar toch . Valt er een film van te maken.... ja? Blijkbaar..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-11-2005 10:52]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2005 10:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 november 2005 10:51 schreef Spirit In Black het volgende:
ik zag gisteren een aankondiging van DOOM. Zal wel oud nieuws zijn, maar toch . Valt er een film van te maken.... ja? Blijkbaar..


ik heb die al gezien. kutfilm!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-11-2005 11:04 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Had niet anders verwacht..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2005 11:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 november 2005 11:04 schreef Spirit In Black het volgende:
Had niet anders verwacht..


op zich qua vormgving wel aardig gemaakt maar het verhaal is om te janken en als je beste acteur "the rock" is, dan weet je toch wel genoeg... (Karl Urban was wel okay, en er is een scene dat je hetzelfde perpectief hebt als in de game en dat was ook wel aardig gedaan).

maar als die film wilt zien zou ik zeggen: heb geduld. die ligt binnen de korste keren voor een paar euro bij de free-recordshop(als deze eenmaal op DVD is uitgebracht)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-11-2005 11:09]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2005 12:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 november 2005 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb die al gezien. kutfilm!


Veel meer kon je er niet van verwachten.

Ik had me op een hersenloos uurtje beuken ingesteld maar zelf daarin werd ik teleugesteld.

Waar waren de Imps? de Pinky Demons? de Cacodemons? DE CYBERDEMON?!?! de Arch-Viles? de Mancubi??!?!

Godver. Dat was nou de enige reden waarom ik het wilde zien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 09-11-2005 12:51 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 9 november 2005 10:51 schreef Spirit In Black het volgende:
ik zag gisteren een aankondiging van DOOM. Zal wel oud nieuws zijn, maar toch . Valt er een film van te maken.... ja? Blijkbaar..


naja wij hebben m dus eergister aangezet en binnen 5 minuten lag ik te slapen



vanavond corpse bride kijken


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2005 12:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Gaan mensen echt de moeite en het geld neerkwakken om een film als Doom in de bios te zien? Damn...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2005 12:54 by Chelman Profiel van Chelman

Lord of War


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 09-11-2005 13:01 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 9 november 2005 12:54 schreef Mutilator het volgende:
Gaan mensen echt de moeite en het geld neerkwakken om een film als Doom in de bios te zien? Damn...


neuh gebrand


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen