![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond Nld. 3 Mulholland Drive (22:40) ![]() |
|
quote: Zeeeeeer gave film, zit erg ingewikkeld in elkaar (zoals niet ongebruikelijk bij het werk van David Lynch) maar is zeker de moeite waard. Zelfs als je er totaal niets van begrijpt is het visueel nog altijd overdonderend gaaf! @Zillah: Ik neem Heaven wel voor je mee volgende keer, heb hem hier opgenomen op DVD. ![]() ![]() |
|
quote: Oki doki ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik denk dat ik vanavond The Untouchables maar eens ga kijken. ![]() |
|
Binnenkort... "Das Goebbels Experiment", een vrij recente (2005) docu over Goebbels naar aanleiding van zijn dagboek, morgenavond op Canvas. Apocalypse Now Redux - 1 maart (geloof ik) op Canvas. ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
WOW!!!!!!!!!!! ![]() |
|
My thoughts exactly. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Idd zeg ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
+1 ^ enne; - Grind House, spring 2006. http://www.houseofhorrors.com/crypt/pages/recent_news/article_629.shtml http://www.filmjunk.com/2006/03/14/tarantino-and-rodriguez-push-back-grindhouse-release-date/ Suck my piss ![]() |
|
Net een stukje van Scanners, waarbij in het begin al de bekende kop ontploft; veel belovend! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Die is gaaf! Verwacht geen vlotte film, maar hij is wel cool. Ik heb eventueel deel 2 en 3 ook nog wel voor je, maar die zijn geloof ik een stuk minder (en als ik me niet vergis ook niet van David Cronenberg, zoals deel 1) ![]() |
|
Ik heb Scanners hier ook liggen, vette shit ja! ![]() |
|
quote: Thanks maar de trilogy ligt hier al ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Cronenberg heerscht! Zijn laatste film vond ik iets minder (A history of violence), vooral iets minder typisch Cronenberg. Maar dat was 'Spider' op zich ook al, dus misschien veranderd zijn stijl gewoon een beetje. Ik heb hier ook "The Brood" nog liggen, die moet ik nog steeds een keer gaan kijken. Net als Videodrome trouwens (shame on me..) ![]() |
|
http://www.moviewallpapers.net/module.php?section=potc2 vette trailer van 2e deel van pirates of the caribbean... ![]() ![]() |
|
Nog een klein maandje voordat Silent Hill in de bios uitkomt. Hoewel ik bang ben dat het een enorme sof wordt, kijk ik toch naar deze film uit. Ik ben benieuwd of de sfeer van de game benaderd wordt! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-05-2006 21:56] ![]() |
|
quote: Ben ik ook heel erg benieuwd naar ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die trailer is inderdaad erg gaaf! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Geen film, wel een documentaire: "Battle of Chernobyl", over het incident in de gelijknamige stad, onlangs precies 20 jaar geleden. 22.00 - 00.00 - Discovery Channel. ![]() |
|
Ohja, daar had ik al wat van gezien. Die wil ik wel even zien. Thanks voor helping me remember. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Silent Hill is echt zooooooo slecht... ![]() ![]() |
|
quote: Heb ook eens zo'n programma gezien op Canvas over Chernobyl, was oa met Eddie Hitler van Bottom, maar wel in een serieuze rol ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |