|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja die lust ik ook nog wel 2 eigenlijk |
|
Jij weet vanuit Dynamo toch wel hoe dat werkt? Gewoon aanmelden als "crew" (lees: vriendje) bij 1 of andere band en je bent gratis binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Voor 10 euro ben je de hele dag onder de pannen! see you at occultfest! |
|
quote: Of op tijd reserveren! Bovendien kost de entree zaterdag 10 euro dus dat valt toch wel mee? see you at occultfest! |
|
De Fink Bräu ligt al klaar. |
|
quote:Dan moet je wel op tijd weten of je gaat of niet quote:Daar heb je volkomen gelijk in. Kan ik trouwens mijn niet gebruikte reservering van vorig jaar niet verzilveren nu? |
|
quote: Persoonlijk snap ik dat verschil nog steeds niet tussen "vroeg reserveren is gratis" en "laat reserveren is betalen". Wellicht is dat tientje niet waar mensen over vallen maar juist dat verschil. Wat is nou precies de, ongetwijfeld goed te beargumenteren, achterliggende gedachte achter dit onderscheid? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: ik vind 10 euro geen probleem maar ik heb pas net besloten of ik ging of niet en als ik dan zo 10 euro kan besparen doe ik dat, ik ben niet rijk ofzo Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ik heb er nog wel 1 over..de vrouw gaat niet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: met camping/tshirt of zonder? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Anders ga je ook nog even eisen stellen, joh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ongesteld? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Neuh, ik kan me alleen niet voorstellen dat die knaak verschil (Zegge: de prijs van net iets meer dan 1 biertje) er veel toe doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik een tshirt en camping erbij moet betalen ben ik duurder uit dan als ik alleen een kaartje voor zaterdag koop, vandaar. En ja misschien zit ik wat teveel in over het geld, geloof me als jij mijn bankrekeningen bezat deed jij dat ook Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik garandeer je dat mijn bankrekeningen er beroerder uitzien. Of je moet meer dan 2 bankrekeningen hebben waar je een toegestane limiet van 4 cijfers volledig hebt benut. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
tsja bij mij is het in ieder geval beroerd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Wissous Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: mag ik die van je overnemen? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Occultfest is begonnen als een gratis festival en we willen graag die service blijven bieden aan de vaste bezoekers. Ook kunnen we zo inschatten hoeveel mensen er ongeveer komen, hoeveel shirts we moeten bestellen en hoeveel mensen er op de camping komen. Maar er zijn ook mensen die niet reserveren maar gewoon 10 euro betalen om occultfest te sponsoren. see you at occultfest! |
|
Ik zat ff te checken...wel camping btw...maakt dat uit???? Als je em wil mail ik je wel ..add ik je ook ff op hotmeel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik spendeer wel een biertje aan je. Heb ik mijn goede daad voor die dag ook weer gedaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ook al weer geregeld... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Volgens mij heb ik er ook eentje over.. als ik gereserveerd had.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |