|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Hai |
|
pfew .. nog geen foto's met mijn hoofd .. |
|
quote:Bestaan er wel camera's met zo'n hoge resolutie dan? |
|
quote:dat een pc nerd als jij niet weet dat dat niks met reolutie te maken heeft zeg .... |
|
quote: dat dacht je! met ook nog een cooperfan en een hell awaits (gok ik, zoveel lichtblonde vrouwen lopen er niet op aarde ) en camera vermijden lukte na ihume niet echt hehe Je moeder. |
|
fraaie pose jaap .. |
|
tsja, ik kwam eraan gelopen en werd opgetild. Je moeder. |
|
Wat een angstig beeldmateriaal, Ruckie! Verrassend triviaal |
|
quote: Klopt die is ook vet |
|
quote:Die gast kwam me vanmorgen nog vrolijk vertellen dat hij door iedereen een emo werd genoemd. Toen ik hem een mesje aanbood liet hij zelfs even heel trots zijn polsen zien om te tonen dat daar toch echt geen enkele snee in zat. En even later krijg ik de vraag hoe ik het voor elkaar kreeg om met zo weinig slaap zo vrolijk in die eetkraam te staan Verder een leuk feestje, in tijden niet meer zo brak geweest, ik kan nu nauwelijks meer lopen en ga ook zo snel mogelijk slapen. |
|
trouwens, was jij niet die kerel die telkens de zak was en de plees moest schrobben? zo ja, dan heb ik je wel gezien! ("het wc papier is nu op hehe") Je moeder. |
|
quote:WAKKER WORDEN!!! Godverdomme, ik zit te schijten. Ja, wij hebben nog interessante gesprekken gevoerd daar. En AoD noemde me al een wc-stalker |
|
:D ja dus hahaha ach alweer zo lang geleden dat we ooit hebben voorgesteld en mn geheugen is al kut hehe... Je moeder. |
|
quote: Ik heb er 1 maar ik weigerde een foto van Jenje te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gelukkig niet zeg! |
|
Redactiemeeting? Waar is Varanus dan? |
|
in de sierra onderweg Je moeder. |
|
Vroeg me gisteren al af waar die groene Sierra van was. Daar groeit echt meer mos op dan op mijn dakpannen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik was er pas tegen half 5 ongeveer. spelfout weggehaald... |
|
quote: grin dit was het créme de la créme van ZM, zeg maar. Rock moet Rollen |
|
quote:Doe je daar iemand als Count Usher niet tekort mee? |
|
quote: kan je nagaan hoeveel créme we hier in totaal hebben Rock moet Rollen |
|
Ben net thuis (ja de boel moet ook worden opgeruimd) maar wat was het weer geweldig! Superweer, superbands en superpubliek! Ben nu ook superbrak, afterparty was erg gezellig waardoor ik om 04.30 op bed lag en vanmorgen om 08.00 moesten we er weer uit om ontbijt te maken voor alle campinggasten met katers. Ga zo ook op bed om heel lang te slapen. Vond Another Messiah, Pentacle en vooral NWD heerschen! Afterparty was echt geniaal, polonaise lopen, hoken met XXL, dansen met Regeer, Varanus en vrouw gespot bij het kampvuur, roelf wakker maken, bier van XXL gehad (thanks) en Carach Angren, jullie kunnen echt vet feesten zeg! Iedereen bedankt voor dit mooie feest, ik duik nu mijn nest in. see you at occultfest! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |