|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ff een youtube groep aangemaakt met Occultfest video's (altijd geinig). Als iemand nog video's van het occulte feest heeft, post ze hier: http://nl.youtube.com/group/occultfest |
|
quote: Strak plan Jeunis, thanx! Erg leuk om ff te bekijken. see you at occultfest! |
|
Kep nog een DVDtje besteld bij Johan Otten, ben benieuwd!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 29-10-2007 15:08] |
|
quote: Haha gaaf! Jaja ik heb nog een uurtje film, zojuist eindelijk op dvd kunnen zetten bij pa en ma thuis. Nu nog een manier verzinnen dit filmpje op de pc te krijgen en dan op youtube. |
|
quote: Het zijn best redelijke opnames van wat ik tot nu toe gezien heb. |
|
dat zou dan ook voor het eerst zijn... |
|
|
|
Lol!!! Beter nooit dan laat? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jep |
|
quote: You've got mail. |
|
quote:Ik kan me voorstellen dat de ZM-crew fors de tijd nodig gehad heeft de genuttigde alcohol te laten bezinken en weer iets van hun gedachten terug te krijgen. Korsakoff FTW |
|
Dik 2 maanden na dato pas een review online zetten is echt not done, nieuwswaarde is dan 0,0 imho.. Maar goed, er zullen wel zwaarwegende redenen zijn om het artikel toch nog online te pleuren; Collega zines hard laten lachen om de traagheid ofzo |
|
hahahaha damn, dat is echt belachelijk ja... en waar is de reviw van de vrijdag? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2007 17:24] Je moeder. |
|
quote: Tja goed, ik ben er wel blij mee. Liever een review dan geen review, ondanks dat het inderdaad aan de late kant is. Als je de frontpage leest, zie je dat wel meer festivalverhaaltjes veeeeeeeeels te laat online zijn gegooid dit jaar. Zal wel te maken hebben met drukte en weinig redactieleden, neem aan dat ze niet voor niks redactieleden zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-11-2007 17:22] |
|
gelukkig draait zm ook op het forum en niet op de nieuwswaarde hehe Je moeder. |
|
quote:Een semi-lollige opmerking die vaker gemaakt wordt. De fp heeft echter per dag heel wat meer unieke bezoekers dan het forum. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sorry hey Viktor, leuk dat je dat zegt.. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat het forum met de fp gaat concurreren? Het is toch allebei "Zware Metalen"? Negeer zo'n opmerking gewoon... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 05-11-2007 17:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
de nieuwswaarde, achterstand en kwaliteit van (het merendeel van) de reviews is gewoon kut, face it! Je moeder. |
|
Ik denk dat er eerder 2 doelgroepen zijn, fanatieke forummers die op het forum een soort privé community hebben onderhand, en bezoekers die de FP bijhouden. Slechts een klein stukje overlap. |
|
of een groep die allebei doet... anyway, occultfest was wel geinig dit jaar Je moeder. |
|
quote:Zijn sowieso geen dingen die met elkaar kunnen concureren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik denk dat Snaack gelijk heeft. Er zijn best redelijk wat die hard posters die volgens mij zelden echt aandacht besteden aan de fp. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: mwa, even een nieuwtje posten zal sneller hier gebeuren dan op de fp. daar duurt het wel even voor het verwerkt en neergezet is (wat overigens vrij logisch is maar goed, het creeërt dus wel degelijk concurrentie) Je moeder. |
|
quote: Bovendien worden reviews van festivals door meerdere mensen geschreven: dat houdt in dat je moet wachten op de laatste. En als er 4 mensen meeschrijven, goede kans dat er 1 is die om wat voor reden dan ook laat is.. Leuke review! [Dit bericht is gewijzigd door bolderkar op 05-11-2007 17:55] |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |