|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
welles! Je moeder. |
|
jaja, aonpast |
|
was jij de blonde of de andere? Je moeder. |
|
quote: Heeee Varanus, bedankt voor de lekkere zuigzoen hahahahahah @Jenje, ook jou voor t eerst gezien!! |
|
Eehm stonden er met een redelijk groep. Zwart haar, niet al te groot |
|
quote:Mooie antenne op zijn telefoon |
|
o, hm, dan heb ik de verkeerde voor me denk ik. uhm. foto? of wat voor een shirt/trui had je aan? op één of andere manier kijk ik daar altijd naar o wacht, met die groep van rob zeker? (vanaf onze tent was dat links, vandaar de lange denkpauze ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-09-2007 16:47] Je moeder. |
|
quote: Straks in Dynamo een *bierhaal verbod als de band speelt*, een *headbang verbod*, een *naar toilet gaan als de band speelt verbod* en een *pit verbod*? Je zou ook gewoon in een kamer met witte rustgevende kussens kunnen gaan zitten en een dvdtje op zetten. Lekker rustig, zonder publiek. |
|
Foto's zullen nog wel gaan volgen, die moet ik nog krijgen . Rotten Sound shirt, met goudkleurige opdruk. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-09-2007 16:47] |
|
hm, dat zegt me weer niks dan.... maar wel met rob enzo mee? Je moeder. |
|
Jep was met Rob mee @ Mayo: de link naar de foto's in het gastenboek werkt niet, of ligt dat aan mijn pc? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-09-2007 16:51] |
|
ah, nou, ik heb verder niet op de groep gelet, wel traditioneel over lompe herrie geluld met hem. maar ik had dus beter rond moeten kijken ----------- meer foto's, mensen? Je moeder. |
|
quote:LOL! Wilde ik ook net gaan roepen |
|
quote: selecteren en plakken, dan moet die het doen.. of gewoon eff op vorige pagina op de link klikken. Als dat niet werkt, dan ligt emmertje vast even plat. |
|
quote:Dat jij niet tegen kritiek kan, ook al is het maar een heel klein puntje, dat was al langer bekend. Ik hoop dat jij ooit je neus of een aantal ledematen breekt als jij aan de rand van zo'n werp- en gooispektakel door 1 van die debielen vol geraakt wordt. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. quote:En opletten kun je ook al niet want ik ben al bijna een jaar niet meer bij de organisatie van Dynamo betrokken. Daarbij zijn dergelijke verboden daar helemaal niet nodig aangezien men zich danwel fatsoenlijk gedraagt, danwel dat zulke idioten hun streken er snel afleren. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-09-2007 17:04] |
|
Er komt bij dat pit verhaal slechts 1 vraag in me op. Welke van de OBL leden is groot genoeg om een willekeurige andere bezoeker de pit in te slingeren? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik kan prima tegen kritiek, maar vind jouw kritiek op het zeikerige af. Kijk als het heel druk en vol zou zijn geweest, okee. Maar dat was het niet, er was meer dan genoeg ruimte als je ergens rustig wilde kijken. Bovendien had je het kunnen aangeven bij een van de security mensen, die hadden je verder kunnen helpen. Bij een metalconcert hoort gewoon een pit bij, de mensen frontstage hebben hun uiterste best gedaan om de boel in de gaten te houden, allemaal vrijwilligers die 15 uur op een dag werken en niet meer kunnen doen dan wat ze nu deden (en ze deden het keurig). Je zou jezelf ook iets tolleranter kunnen opstellen. Volgens mij heeft er niemand iets gebroken door die pit, maar bedankt dat je het mij wel toewenst. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-09-2007 17:15] |
|
quote: Dat shirt heb ik gespot. Tof shirt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: De Inhume pit was vermakelijk ja. Al die kinders waren opeens nergens meer te bekennen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nah heb het op film staan, ze werden eerst heen en weer gesmeten en onder de voet gelopen en toen gingen ze snel weg |
|
quote:Hehehe zat me ook al af te vragen wat het vervelende is da er een kleuter tegen je aankomt ... |
|
Je moet je wel verlagen om zo'n koter je neus te laten raken. Ja moeheid = flauwheid, sorrie enzo. Maar goed, er waren wel wat grotere kleuters die ook meededen. Next Waste Dimension had trouwens gave show met die beamer. enne NO GOOD! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-09-2007 17:39] |
|
tuuuut tuuut. |
|
quote: +1 |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |