|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
ook maar es tas inpakken!! Spel vouten zijn cool! |
|
Oh! Dan hebben wij tegelijk de tas ingepakt! |
|
quote:Straks samen de koffer in? |
|
Tuulk! Kratje bier mee, prima |
|
En nu vertrekken!! Hoop dat het een beetje droog blijft!!! Latorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Spel vouten zijn cool! |
|
quote: En ik wou nog wel m'n tijgerslip voor je aandoen... Bareuh... |
|
Ja, het is weer gelukt, we zijn weer overgehaald....... spelfout weggehaald... |
|
quote:En...kan d'r nog iemand op de achterbank terug naar Fryslan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zie redactie topic.... zondagochtend dus spelfout weggehaald... |
|
Man wat heb ik medelijden met de lui die nu daar in hun tentjes zitten te verkleumen... Blij dat ik rij |
|
quote: |
|
Hmm, hopelijk voor 16:30 binnen, wil Ratje en zijn bandje wel graag zien spelen spelfout weggehaald... |
|
Dan gaan ik je vanmiddag zien... Zo ff de caravan aankoppelen, wat bier en vreten erin stouwen. ff extra kleding mee en hoppa. Ik ga hier rond 9 weg Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jij luxebeest. Wij motten in de auto pitten ghehe..... Tot straks keerl! spelfout weggehaald... |
|
quote: Straks om een uurtje of 12 gewoon fijn even een stukje treinen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
Whee! lift gevonden! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zo de rotzooi maar es in de auto pleuren, hoeft dat vanmiddag allemaal niet meer..... spelfout weggehaald... |
|
quote:Je hebt op het knopje gedrukt? |
|
ik had het kunnen verwachten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoera! LATER VANDAAG VRIJWEL DROOG Het is wisselend bewolkt en er trekken enkele buien over het land.In de loop van de middag neemt het aantal buien af en wordt het geleidelijk droog.De zon kan dan ook vaker doorbreken. De temperatuur komt vanmiddag op een graad of 18,maar met zon erbij is 19 of 20 mogelijk.De wind is vrij rustig. Bareuh... |
|
Zo die kant maar eens op. Vergeet mijn cd's / LP's niet Ulk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehehe, net terug van de camping... kan me niet herinneren dat het koud was gisteren.. Kan ook aan de rumcola gelegen hebben Oh, en wat wel wat krom is, is dat ik zojuist dus niet 2 reserveringen van mensen die na 15 uur komen mag ophalen... Betekent dus dat er een 10tje gelapt moet worden, terwijl men minder van het festival kan zien... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hhmm ... mogen jaco en ik die reservering? Kunnen we kosten delen! Wij zijn er rond 2 uur ofzo |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |