|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, het was lekker. |
|
quote: Das de mijne ja. Moet es wat water en een spons overheen ja.... spelfout weggehaald... |
|
Zow, uitgeslapen en wel. Allemaal nieuwe mensen ontmoet en bekenden gezien. Top: Staal ( ) X-tinXion ( ) Detonation (utrechse nostalgie) Mythlorian (denk ik) Inhume (feestje!) Nog een halve avond aan bands gemist. BRG bedankt voor de muntjes en jammer dat je ze de volgendee ochtend allemaal weer terug wilde. FRNK LL Superwijf! En mijn badeendje weer terug! [Dit bericht is gewijzigd door sebosstiaan op 03-09-2007 10:14] my new amplifiers now go to infinity |
|
quote: Ik heb er vijf minuten later nog een half biertje aan gewijd. Zonde eigenlijk. Had ik beter op kunnen drinken. my new amplifiers now go to infinity |
|
Yep, het was gezellig! Leukste bands: X-tinxion Next Waste Dimension Another Messiah Verder was het vrij matigjes allemaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[quote]Op 2 september 2007 14:06 schreef blonde rockgod het volgende: Hehehe, en zowaar HÉT verbeterpunt: Een betere geluidsinstallatie! Hulde, hulde! Thanx! Eindelijk een goed geluid maar dat hebben we ook zeker te danken aan onze eigen geluidsman! see you at occultfest! |
|
Wij hebben ook genoten, hopelijk was dat goed te zien en te horen! Occultfest 2007 was een heerlijke manier om de zomer vaarwel te zeggen en het indoor seizoen te openen. Veel leuke mensen gesproken, backstage hard gelachen met de andere bands, veel cd's verkocht, sinds jaren weer eens ontbeten met een boterham met vlokken...kortom: hulde aan allen die meehielpen om er een mooi weekend van te maken! Wij waren graag uw afsluiter! Biertje d'r bij!!!! [Dit bericht is gewijzigd door groovegrinder op 03-09-2007 13:06] |
|
De quote van de dag kwam trouwens op naam van de zanger van Carach Angren die backstage mee zat te kijken naar het NWD optreden: "Zooo! Check die bassist! Die vingers man! Nou, daar moet zijn vriendin wel heel blij mee zijn!" |
|
Ik vond het "ons eerste optreden in een sinaasappelkistje" ook wel origineel, weet alleen niet meer van welke band die kwam. |
|
quote:NWD Rikkert was goed op dreef trouwens. "Jullie morgen allemaal bij mij in de tent slapen!" |
|
Oja, NWD inderdaad. Zowieso veel gelachen! Oh enne: SEPTEMBER 2007 radiouitzending NEDERBETON 20.00 - 23.00 UUR: OCCULTFEST REVIEW In deze aflevering van Nederbeton een terugblik op het Occultfest 2007 in Hoogeveen. In de Occultfest Review zijn onder andere interviews met Myrkvar, The 8th Sin, X-Tinxion, Apocrypha, Deluzion, Mytholorien, Inhume, Another Messiah, Pentacle en Jacco (organisatie Occultfest) en muziek van deze bands te horen.. http://www.moonrock.nl [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2007 13:37] |
|
quote: Mythlorian heet die band toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mixed with elexorian! |
|
quote:\ Hmm was dat die beetje Opeth-achtige band? Of was ik niet helemaal helder meer? my new amplifiers now go to infinity |
|
quote:Erg leuke performance inderdaad! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: klopt, hehe |
|
Foto's... Meer foto's op de website, ben te lui om nog meer te uploaden en linken (helaas alleen de laatste vijf bands, moest 's middags werken..) |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Heersch! Een nieuwe Inhume videoclip! |
|
Ben benieuwd naar de fotookes!! |
|
Erg mooie foto's Alis! |
|
Dankjewel Meridian Als er trouwens bands zijn die een setje foto's willen van m'n website dan kan dat: stuur ff een mailtje met je emailadres en dan zip ik ze ff Vond Occultfest trouwens ook heel gezellig, volgende keer weer als het kan! Leuke bands, goede sfeer etc. |
|
quote: De geluidsman was idd beter, want die hebben we zelf gevraagd om ons geluid te doen. Daarom hoop ik dat men nu voor het eerst het geluid acceptabel cq goed vond op occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: haha ik hoefde ze niet terug te geven |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |