|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Kan iemand even checken of het IP-adres van Breezer toevallig omgeving Wijchen / Beuningen is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-09-2007 21:17] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dus als ik het goed begrijp ben jij als bezoeker naar Occultfest gegaan en hebt daar vervolgens lopen tellen hoeveel bezoekers er waren Had je niks beters te doen? |
|
hehehe |
|
quote: Hij had het op zich ook wel direct mogen doorgeven aan ons, scheelt weer telwerk voor the_witch. |
|
quote: volgend jaar planten we gewoon een giga abacus voor de ingang |
|
quote: Hahahahaha, volgens mij had ik nog wat foto's van jou die niet meer online mochten??? Maar toch nieuwsgierig... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: nou maak je mij wel nieuwschgierig hoor! see you at occultfest! |
|
quote:ONLINE! NU!! |
|
quote: Ik kan me niks herinneren ;-) Ik ben onschuldig. jongetjes? |
|
quote: mwahhh dan verspeel ik mijn kansen dat de bukscene van ex-delainray en mij eruit geknipt gaan worden.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:pff niks d'r van! Mmayo post altijd foto's van iederen, dus nu is zijn aan de beurt! |
|
quote: En dat is alleen de zaterdag.. Van vrijdag is er ook nog film, waarbij je hitsig aan het dansen bent. Ja Moon, je bent damn sexayyyy! |
|
quote: Help me onthouden dat ik volgend jaar aan de cola ga!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Is dat met of zonder rum dan |
|
quote: Euhhhh ik ga wel weer aan de Beerenburg in de cola, op de één of andere manier kan ik me dan ietsie meer herinneren dan een combi bier en rum en rode vodka....dusssss Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Wat had je gedronken dan.. sloveense rum met cola? |
|
quote: Dat is ze echt wel! Altijd en overal! Bla |
|
quote: Ja die ja....en de rest noemde ik net ook al op.. Hahahaha, maar zal wel niet lukken volgend jaar nuchter blijven... quote: hihihi [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 07-09-2007 11:20] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ah, dan begrijpen wij elkaar Iets met woensdagnacht op Party San |
|
As zaterdag 15 september bbq voor alle vrijwilligers van occultfest bij jaco en winanda thuis! Vanaf 19.00 is iedereen welkom! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 11-09-2007 15:11] see you at occultfest! |
|
Op onze website staan er al heel wat plaatjes onder het kopje foto's (tj0h) ennnn de laatste aanwinst komt van Armand: 25 pagina's aan onzin, prachtig! http://s239.photobucket.com/albums/ff149/occultfest/Occultfest2007%20Armand/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-09-2007 19:50] |
|
Knuffelbeer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |