|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:~ Verbrand? Hehehe, zelfs deze blondie is nog niet verbrand op Wacken... strange, terwijl ik geen zonnebrand gebruik... Maar o.t: even kijken hoe het morgen gaat... ik hoop dat ik dan weer beter ben, in iedergeval beter dan nu... En waarschijnlijk moet ik de middag programmering missen om te oefenen met Departure... maarja, belangrijkste dingen eerst! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 30-08-2007 14:29] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Bwah, ik twijfel nog tussen vrijdag al gaan of zaterdag pas naar Nergenshuizen te trekken. Verrassend triviaal |
|
quote: waren de 5 mei streepjes nèt weg en toen bedachten jolijn, wendy en ik dat het woensdag een prachtdag was voor het zwembad en we hadden geen van 3-en zonnebrand bij ons. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ga zaaderdagochtend rond 11 uur aanwezig zijn..gezellie ff voordrinken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Waar Nergenshuizen ligt weet ik niet, zal wel ergens richting Groningen zijn.. maarre in Hoogeveen is het vanaf vrijdag al feest. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2007 17:04] |
|
Ik ben er vrijdagavond met Schaep |
|
Ik zal vanuit de lucht jullie toewuiven..alleen zijn wij vrijdagaaf in Tilburg [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-08-2007 17:09] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
morgen! o en judge m: die death - human cd heb ik alvast in de tas gestopt Je moeder. |
|
quote:Uitstekend Ik dacht dat hij hem zou opsturen maar zo vind ik het ook best Hey verrek dan heb ik voor Jan Lul verzendkosten betaald |
|
hehe dan krijg je er wel een biertje bij ik was vandaag weer eens in apeldoorn en ben even op visite geweest, vandaar. Je moeder. |
|
Prima Doe trouwens maar een cola'tje |
|
hehe met de auto? ik hoorde al dat je alleen op zaterdag kwam? waarom?? de camping is vet gezellig! Je moeder. |
|
quote:De nieuwe Lords of Metal moet vrijdagavond online |
|
ah oke, prioriteiten he! maar blijf je de zaterdagnacht wel? Je moeder. |
|
Hmz, zaterdagmiddag zo vroeg mogelijk. Auto bij de meneer die dubbele bediening inbouwt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon om 13.00h komen, dan begint het gebök!! |
|
hmm, ik ben er nog steeds niet over uit of ik ga kamperen of niet. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 30-08-2007 23:41] |
|
Ik heb ook getwijfeld, maar uiteindelijk ga ik alleen vrijdagavond en hoef dus niet te kamperen. Hopelijk zit het weer mee! |
|
quote: Ga daar maar niet van uit Maar waarom alleen de vrijdag avond? |
|
Morgenavond ook aanwezig. |
|
Morgen! Zin an! Witch, ik wil wel goed weer hoor ... |
|
quote: ik zal mien best doen mien jong maar heb net gekeken en morgen blijft het waarschijnlijk droog! Dus dat moet helemaal goed komen! see you at occultfest! |
|
quote: Doe de zonnedans!! Heb dr zin in zeg! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Tot vanmiddag of morgen allen! Enne neem mooi weer mee! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |