|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb de boel even nageteld en kom op 800 bezoekers! Dus meer dan vorig jaar. see you at occultfest! |
|
quote: Heeey das netjes!! Had ook wel het idee dat er wat meer mensen waren dit jaar. |
|
800 bezoekers...pfffff...de boel opfleuren heet zoiets mijn telmachien stopte toch eg wel bij de 451. Maar ja wat wil je ook met zo'n line-up. |
|
quote: Het aantal kwasten wat je van je begeleider in een papieren zakje moet stoppen? Goed zo jongen! |
|
quote: LOL |
|
he ja dat was leuk, maar ik was blij dat ik lekker thuis sliep. zonder tent, in een bed. ook al had ik een ietsiepietsie teveel gedronken. en niet gegeten. toch eens beter op letten. |
|
quote: hahahaha damn, zie het ook weer mooi op tijd Je moeder. |
|
"...op myspace kun je je toevoegen aan de grote fanschare" |
|
quote:Mythlorian? |
|
quote: hehe |
|
quote:Mijn god, waarom verbaast me dat niks. |
|
quote: Hha, zo goed ken ik ze niet, maar de opmerking pastte wel bij de hele lijn van het interview, laat ik het zo zeggen, beetje over the top als je t mij vraagt haha |
|
quote: Ik dacht dat het sarcasme was *oops* |
|
Leuke interviews en mooi om alles even weer te horen. |
|
quote: haha, volgens mij niet |
|
quote: shit, weer net gemist!! grrrrr |
|
quote: Tot aan X-Tinxion heb ik braaf zitten luisteren, maarreh mijn aandacht vervloog nogal daarna. Heb wel moeten lachen om alles wat voorbij kwam. |
|
quote:\ ja idd was leuk |
|
Hebben ze geen podcast? |
|
@mayo : het waren briefjes van € 200,- wat ik in de broekzak had zitten. Maar goed 452 rockers, eentje meer want ik had mezelf niet meegerekend. En lul nu niet, er komen ieder jaar minder bezoekers, dacht dat het toppunt toch echt bij God Dethroned lag, vwb het aantal bezoekers Daarna steeds minder. Tja, die line-up hè! |
|
quote: Hehehe, jankwijf... mocht je zelf niet spelen ofzo? Kom volgend jaar gewoon niet joh, bespaard jou heel veel frustratie! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hmm, typisch Nederlands, altijdwat te zeiekn hebben. Het lijkt me dat de organisatie beter telt dan jou.. En wat BRG zegt, volgend jaar gewoon lekker niet komen dan. |
|
quote: Ja elk jaar minder bezoekers, je hebt heeeeeelemaal gelijk hoor Broezeur. Echt waar, helemaal gelijk. Oh en damnnnn, wat ik heb staan filmen is ehr.. zeer slecht voor het imago van sommige zm-ers.. Bijvoorbeeld een intiem momentje tussen XXL en een Corky of ehh een Karnivoor van zeer dichtbij en een Onweerwolf die zwoel de camera in kijkt (haha!), Brujeria die zo mogelijk nog zwoeler de camera in kijkt, DelainRay en een Moon die onzedelijke handelingen uitvoeren (iets met heeey Ray, buk eens..) en een giga pit tijdens Inhume waarbij een Mr Ugly jongetjes inelkaar ramt Nu nog uitzoeken hoe dat op cdtje te zetten en online te pleuren [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2007 20:05] |
|
quote: Ja! Zien! Bareuh... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |