|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er nu al een maar toch bedankt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nope. Something came up. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik had ook wel willen gaan, maar geef die datum zelf al een feeschtje, dus helaas. Volgend jaar zal ik het in mijn achterkopf houden |
|
quote:Mocht je die reservering overhebben dan hou ik me aanbevolen om hem van je over te nemen [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-08-2007 13:49] |
|
quote: Ik zal vanavond eens zoeken in m'n mail, of ik inderdaad echt gereserveerd had.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Ik bespeur Stonehenge achtige reserverings praktijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nice try! see you at occultfest! |
|
Ik heb d'r zin in. Disko Disko Partizani |
|
quote:Damn |
|
Wie overtuigt mij even dat ik zaterdag ook aanwezig wil zijn? Ik heb toch wel ernstige twijfels moet ik zeggen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat voor twijfels dan ? see you at occultfest! |
|
Andere plannen die ik nu aan het afwegen ben Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: en ik maar denken dat je vast wel voor ons gereserveerd had. *pft* |
|
quote:Jij wilde niet zo ver vooruit plannen |
|
quote: Je kunt ook reserveren voor de zekerheid en later je reservering afzeggen.. het is een idee voor de volgende keer |
|
quote: Zon, gezelligheid, bier, lading zm-ers en ander tuig, Jenje. Nou, nu moet je wel gaan he! |
|
quote: |
|
quote: Ja Jenje is heeeeeeel vlot. Hij heeft al mail erover gehad. Maar waag je kans. Nu kan het nog |
|
quote:Die heeft het druk joh, dat snap je toch wel quote:Ik mag maar 1 keer meedoen |
|
quote: Pfff druk, wat een stomme smoes Van mij mag je wel 10 keer meedoen hoor, I don't mind |
|
Nu mental niet komt zijn er vast 10 reserveringen over of niet? :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja he? quote:Helpt dat met 10 keer hetzelfde antwoord? Jullie weten de eerste keer toch ook wel dat ik het goed heb? |
|
Altijd lachen met die spectre. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |