|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie? Armand? |
|
quote: wanneer ga jij je filmpjes posten dan??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hahahahaha, leek me wel lachen om mezelf dom te zien doen.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Hoop het morgen op dvd te hebben, je kan natuurlijk altijd komen kijken met een biertie dr bij |
|
"Lachen met Moon?" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Altijd. |
|
Consequent hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Altij ehm, ja he? |
|
Ik ben trots op je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
quote: Prima ideeeeee!! Spreken we nog wel ff een keertje af dan!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Wat een gave heersch fotos, Armand bedankt! Ik heb in een deuk gelegen toen ik die fotos zag. see you at occultfest! |
|
Jammer dat er nergens reviews geschreven/ te vinden zijn |
|
quote:In de aankomende Lords of Metal komt er eentje |
|
En op ZM uiteraard. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Er staat al wel een review op www.aardschok.com. En op www.wingsofdeath.nu. Deze linken staan trouwens ook bij ons op de site onder photos! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 19-09-2007 15:11] see you at occultfest! |
|
Toffe reviews!! |
|
ok cool. Ja die twee had ik al gelezen idd |
|
En er is een review/interview deel op radio moonrock geweest. |
|
quote: quote: HUH What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe ja klinkt tegenstrijdig idd, maar die op aarschok vermeldt niets van ons optreden en die andere is niet echt een review maar een benoeming over wat er allemaal voorbij kwam die dag inclusief zinnetjes uit bio's van de bands. Vandaar |
|
Hey Moon, kun je mij ff een link geven van jouw fotos van occultfest? Wil ze wel graag zien! see you at occultfest! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |