|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Do we have a paaldanser? We hebben een grote tent met een mooie paal.. *hint* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-08-2007 16:50] |
|
quote: Illu, wat doe je!! Wie moet ik nu ontbijt op bed bezorgen |
|
quote: Zal de paaldanseres in kwestie ook naar Hoogeveen komen dan? |
|
quote: Kijk, mmayo weet wel wat voor advies ze moet geven: quote: |
|
quote: Ja nee zeg, ik vind dat jij moet gaan paaldansen. |
|
@Hades Heeel verleidelijk! Maar ik twijfel nog steeds , ik ben er in ieder geval vrijdag nog niet. Dan moet ik nog knuffelen in N'leusen! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-08-2007 17:20] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ikke? Dan wordt de gage nog hoger |
|
quote: NOG hoger.. Nou nou. Ik vind dat we korting moeten krijgen, ivm met je korte haar. |
|
hahaha. Maarre, paaldansen? Mij niet gezien. |
|
quote: Balen. |
|
Dan MMayo maar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Sorrie, drukdrukdruk.. |
|
Je kunt vanaf woensdag avond oefenen!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vind dat jouw taak. Ook de uitvoering. Allemaal jouw taak. |
|
Ander onderwerp. Komt Boerke jullie eigenlijk nog helpen met opbouwen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee die komt niet. |
|
De afhaker. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Deze afhaker komt blijkbaar toch naar Occultfest, Nix. Nu MOET jij dus ook komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij weet ook niet wat je wilt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen mijn date met jou te cancellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Had je toch al gedaan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja idd ja hij wou eerst als bezoeker komen maar gaat nu het hele weekend zuipen in nieuwleusen en naar de autorodeo. see you at occultfest! |
|
Heeft er iemand nog een occultfest reservering over voor mij? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Neee, maar ik kan nog wel een sjouwer gebruiken hehe |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |