|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, ik heb nu 2 vrouwens geronseld die zich voordoen als Roos en Marle www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hey! Ik kan me ook best vrouwelijk voordoen Maar zie je iig zo! |
|
quote: Hehehe, dat weet ik ja... En ik ben er pas vanaf het begin van de avond weer! Oefenen gaat voor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zo ... net thuis! Was weer een gezellig feestje! Nu ga ik eerst een witbier acherover gooien! |
|
Zo, was weer een fijn feestje. Veel bier, veel heerschende takkeherrie, gezellige mensen en een zeer fijne verassing in de vorm van Another Messiah. Daar ga ik eens meer van checken binnenkort. Volgend jaar moar weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo! Daar sluit ik me volledig bij aan, en nogmaals d(r)ank aan Vikingblood die een heerschende hamburger weet te maken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Was gezelli! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe dus daar was hij gisterenavond heen verdwenen! inhume! inhume! inhume! next waste dimension en pentacle waren ook wel leuk. verder was de zaterdag kut qua bands itt de vrijdag, 5 shots of whiskey, snaggletooth en staal waren machtig heersend. beetje jammer van schreeuwende kankerpatiënten met fluitjes op de camping maarja, toch genoeg cola op om met 3 uur slaap per nacht alles makkelijk te trekken oja, en iedereen moet dood en alles is kut enzo Je moeder. |
|
De grote verrassing van de dag vond ik toch wel 'One Bullet Left'. Ondanks hun leeftijd en dat hun muziek wat saai is speelden deze knulletjes zo ongeveer iedere andere band van het podium af. (was ook een flinke zaadzooi verder). Op Pentacle na, uiteraard. Al had het eerste nummer echt onmeunig slechts geluid. Rides the Moonstorm! Het bier was niet te zuipen, de koffie viel mee. De plebburgers waren pleb en de pannenkoeken aangebrand en toch rauw, knap. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
dat worden mooie reviews Je moeder. |
|
quote: Ik had anders een perfecte pannenkoek! |
|
nou, eens een lading pagina's terug een wie-komt-er-allemaal-lijst gekopieerd in het kader van zondag en veel te vroeg (en geen leven) - GOD JENJE - AngelofRozeDuutser - Regeer - The Witch x Loekie - Blonde Rockgod - karnivoor - H-K - Jurjen en co (alleen al voor de pannenkoeken) - MMayo - Mira - XXL x Meridian x Hades - MrUgly - Frnk + oni +sloveense rum x Koyvar eh.. Nicoooooo x Ralph Plug - Rajackar - Valorian - Cadaveria - CocktailZillah (verplicht) - CocktailZillahvriendjedinges (ook verplicht) - Sikmeneer 1 en 2 (ook verplicht) - Greycloak (ook verplicht) x Mental (je mag wel op de gastenlijst hoor) x forumvervuilende bandlui --> ook verplicht! x Daemonia - Ratje - Buried_alive - Unholy Mary x murtcelP joah - Ohneschwanz - Dentz x Sprietje - w817tjes - Moon1976 - Vikingblood ploes eventueel vrouw x De Ulk - Blastmaster - LL x Illusione, Heerscher Der Kleine Harige Diertjes Die 'Squeeekkkkk!' Doen In De Nacht. x Henke x 7th Fallen Angel - Aaargh - Hagal x IJsregen + aanhang - Judge M. - Jolijn - Schaep x Bitchslap - Stigma - Brujeria - renYek (maar blijft zaterdag niet de hele dag. Na Detonation -> pleitos voor het volgende feestje in Limburg) - Varanus - Hell_Awaits x Jeunis - niles - benhume - nix - ziege - verlepte theedoek - bringer of light - nogaycollega - xdeckx ook geloof ik..? - pandora mwa, aardig wat gespot [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-09-2007 12:30] Je moeder. |
|
Yeah, veel mensen gezien. Was gezellig Bands op een paar na kut, maar het bier smaakte goed Life doesn't get much better than this! |
|
lal Je moeder. |
|
Ik was er ook. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hoe kan ik je vergeten! Je moeder. |
|
Onmogelijk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
check maar zodetering wat een lijst :| Je moeder. |
|
En Pandora natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
check trouwens nog meer mensen aanwezig die vinden dat inhume de komende 5 jaar headliner moet worden? Je moeder. |
|
Was gezellieeeeee |
|
Ik heb ratje helemaal niet gespot! *doet nee-knikken* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |