|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat vond ik per band varieren eerlijk gezegd. Detonation, NWD en Carach Angren om eens wat te noemen hadden een prima geluid maar bij bijvoorbeeld Deluzion was het werkelijk bar en boos. |
|
quote: Lag niet aan de geluidsman ... |
|
Aan het ontbijt nog een knap staaltje "AoD over de zeik helpen voor gevorderden" door BRG. AoD: Hey, nog 2 worstjes, ik neem nog een broodje. BRG: Worstjes???? BRG: Buigt over AoD heen. GRAAI - HAPHAPHAP (Propt beide worstjes in 1x in zijn bakkes). AoD: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gelukkig was Sargantas aanwezig en was ik niet de irritantste persoon van het festival. |
|
quote: Ja was ook mijn eigen fout, hij wist't niet meer maar we waren dan weer te sociaal om het op te biechten my new amplifiers now go to infinity |
|
quote: Nee man..jij was lief Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zo irritant ben jij toch niet? |
|
quote: Geen dank!! Ik heb toch stiekem met je gedanst in de pit? Ik hoop dat je het leuk vond. (Damned, ik kan daar wel een lied van maken ) |
|
quote: Achja, dat viel toch nog wel mee? Die worstjes lagen al een hele tijd in die pan... Maar ze waren wel lekker! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hoe gaat het met je paal momenteel? Issie alweer beter? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2007 17:14] |
|
quote: Met mijn paal is het alweer wat beter. Gelukkig dat ik niet gepaaldanscht hebm want anders wassie echt naar de Filipijnen!! |
|
quote: Gelukkig maar |
|
|
|
Was een geweldig weekend! Vet geamusseerd, voor, tijdens en vooral na onze gig |
|
quote: Gave pics! |
|
quote: Nou, inderdaad, thanks!! |
|
quote: Hehehe, doet me ineens bedenken dat mijn basspel enorm vooruit ging toen ik weer aan de vrouw raakte... Maar ehm, het was cool! Flink gezellig, flink gezopen, lekker gespeeld. Bijzondere dank nog aan Reneetje, voor de cola met bitterkoekjes smaak. |
|
Zelden mijn bandleden onze geluidsman zo om de oren zien slaan om een fles amaretto-cola...maar ja...als het bier op is moet je toch wat. |
|
quote:Mooi plaatjes Regeer, bedankt |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Was een leuk feestje, waarbij Mira en ik de feestgangers nogal eens dubbel op de foto hebben gezet. We willen jullie ze echter niet onthouden! Veel plezier! |
|
ha vet! *zet winamp nog even ietsje harder* Je moeder. |
|
quote: Alleen bij Mythlorian was ie in slaap gevallen!? |
|
nee, dat is gewoon een kutband Je moeder. |
|
quote: Gave fotookesssss!! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |