|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: maak ik de indruk dat ik groot ben dan? en idd ook veel mensen gezien/gesproken was gezellig Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik was vrij bevreesd voor je ja |
|
quote: [insider grapje] Je maakte dit keer ook niet de indruk dat je een vent bent. [/insider grapje] Owja, en je hebt nog bier van me tegoed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha jij maakte dan wel een heel mannelijke indruk xxl, maar idd dat bier, ik ga het wel onthouden @ jenje:hoezo dat dan? oh karnivoor: wat een charmante foto heb je van mij geschoten [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 02-09-2007 18:02] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
he, ik vroeg nog of je hem wou zien voor hij op zm zou komen he je bent trreouwens groter dan ik had verwacht. ik had je jaren geleden als eens gezien in de goudvishal toen je nog met sander had (met je mooie gothicjurk aan toen ) maar meende dat je kleiner was dus. maar dat zal wel komen omdat sander 3.94m is Je moeder. |
|
haha maakt ook niet uit, staan wel ergere foto's online. Ja misschien idd doordat sander naast me stond, en ik was toen tonnetjerond, dat helpt ook he aan kleiner lijken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Omdat je zo groot zou zijn ;P |
|
quote: ah logisch ja Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Maar net als mijn Rotten Sound shirt, met zilverkleurige opdruk, van het verkeerde album. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb iig lekker genoten van alles Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: +1 vooral van dat colaatje van jou |
|
Nog geeneensch een hamburger bij me gevroten??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nee! Hoe heeft het kunnen gebeuren dat dat deze gebeurtenis niet gebeurt is? |
|
heb wel een friko op .. |
|
quote: ik ook..een stuk of 8 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
had er idd wel wat meer willen hebben ... |
|
quote: 8? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ik iets wat moest doorgaan voor een gehaktbal. Ik ga die dingen toch maar weer eens een keer zelf in elkaar draaien denk ik. |
|
hehehe die zag ik ja |
|
Ohja, foto's!!!!!!!! FRNKotser en Oni genieten van de regenboog: Ray is blij maar weet niet waarom.... Karnivoor was niet geil, en kreeg dus een koekje... Ik mocht met Regeer op de foto! Ohneschwanz en Linda! en een lelijke gozer... Hij had Linda in zijn greep... Met Jolijn! Met emo-introducees Carnagath en Cadaveria... Sja.... Rajackar werd wel heel handtastelijk.. Is het geen schattig stel? Zondagochtend.. Ik was gelukkig niet de enige die wat brakjes was! Vikingblood was wel frips en fruitig! Veranus en Hell Awaits net wakker www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
euh ja, ik euhm 'knipperde net' Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Daar zat ik op te wachten... Waar ben ik?! Hmmmm ik geloof dat ik metalshots maar effe moet afwachten... Ennnn euhhh naja iemand die gisteravond nogmeer foto's aant maken was.. [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 02-09-2007 19:54] |
|
quote: Hehehe, dan heb je de hele avond "net geknipperd"! Maar ik had Bringer of Brakheid nog niet vaak zoooo zat gezien... Hehehehehe.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |