|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
moet je niet zoveel blowen lullo, damn wat was jij vaag hehe Je moeder. |
|
lol.. hoezo? maar ja klopt begon 's ochtends al. Jonko's, wodka-cola van Johan. En de rest vd zaterdag (vr.avond ook trouwens) ging dat zo verder. Hele nacht liggen kotsen ook, tot 7u vanmorgen. Damn. Nie weer doen nee. |
|
quote: Maaaaaar buurman! 't was wel een mooi feesje! Ik vond dat gekots van je wel een gezellig achtergrondgeluidje vanacht |
|
quote:haha gelukkig ;p ja donders gezellig! Zowaar 2 zm'ers er bij leren kennen ook. NecRobert et Hagal (mja ook bij cynic ja, maar 'hihi' is ook geen gesprek eigenlijk) |
|
haha goed bezig, gelukkig je kots niet gehoord door die randdebielen met fluitjes Je moeder. |
|
Moguhhhhhhhhhhh...zo ik ben ook weer thuis Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
oja teringlijers werd daar ook niet echt vrolijk van nee. (@jaap) EN NATUURLIJK VIKI OOK LEREN KENNEN IRL! d'oh, geheugen enzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-09-2007 13:04] |
|
quote: en ik dan ???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jaaa jou ook! |
|
quote:lol ja sorry ik editte net [edit]o en De Ulk natuurlijk ff Er begint weer wat te dagen.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-09-2007 13:06] |
|
quote:*knuffel* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Graag gedaan schat Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Leuk je eens gezien te hebben Maar mooi feestje, nu wat ziekig maar ach.. het was weer super! |
|
Wanneer komen de foto's van iedereen hier te staan dan? Moet toch erg grappig zijn geworden |
|
Zal zo de foto's online gooien die David gemaakt heeft met mijn camera, van de rest weet ik het niet.. zal wel met paar dagen zijn. |
|
quote: Ja.... Valt altijd wat tegen he Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Oh, ik had geen verwachtingen.. scheelt weer Nog lekker geslapen ergens s'middags of begin van de avond? |
|
quote: Ik heb er maarliefst 2 van net in de trein, jaja; brakke harses ftw |
|
quote: secksieeee |
|
damn, zo ver heb ik je ogen nog niet open zien gaan sinds vrijdag hehe Je moeder. |
|
quote: Vind je? Je was gister echt mmmmmmmmmmm afwezig hahaha |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja sorry. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:wat was er vrijdag dan? hehe ratje; joa hehe LL; yay [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-09-2007 13:23] |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |