|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:mja, 2 topics over 1 festival is anders al heel wat. We zitten nu toch al gemiddeld op 2,5 post per bezoeker |
|
quote: sorry dat ik offtopic ben in jouw topic quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2007 18:11] Je moeder. |
|
quote: Netjes. quote: Dat is het niet, het is meer dat deze discussie al wel vaker speelt. Maak er maar een topic over, is duidelijker. |
|
voor die ene keer dat ik erover begin? maar ik zal nu echt ophouden in jouw topic offtopic te zijn hehe zin in volgend jaar! Je moeder. |
|
quote: Nee maar serieus he, ik vind het zowieso onzin om frontpage met forum te vergelijken. Op beide valt informatie te vinden, frontpage zelf is leuk om de reviews en recensies terug te lezen. Of dit nu laat of niet is. Het is en blijft vrijwilligerswerk waar veel tijd in zit, ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat mensen nu hier gaan zitten mekkeren over een review die te laat online is gezet. Beter te laat dan niet, die reviews hebben wellicht geen nieuwswaarde maar blijven wel een handig steuntje. Wij linken die reviews ook door vanaf onze site, zo kunnen bands en eventuele toekomstige bezoekers ook lezen wat men er van vond. Maar goed Jaap, schijnbaar wil jij aangeven met je post dat men van mij niet offtopic mag in "mijn" topic. Zowieso, waar je dat "mijn" vandaan haalt is mij een raadsel. Indien je kunt lezen, lees je dat Jenje dit topic heeft gestart, in jouw redenatie zou het dus Jenje zijn topic moeten zijn. Anyway, ik zal het uur durende filmpje van Occultfest 2007 ook maar niet meer online zetten, te gedateerd immers. Occultfest 2008 is trouwens op 5 en 6 september en de bandopgave komt begin december weer online te staan op de website. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-11-2007 19:17] |
|
quote: hap niet zo maar goed, je snapt heus wel wat ik bedoel, dat ga ik niet uitleggen. en goeie shit voor 2008! gelijk maar weer mn vakantie de twee weken ervoor plannen o even 1 puntje wat je misschien wel mee wil nemen in de vergaderingen tzt: misschien is het handig om de bands wat eerder bekend te maken, zo'n 'last minute' festival is er niet minder leuk om maar het is wel irritant om zo lang te moeten wachten als alle line up's van alle andere festivals allang en breed bekend is (en er mogelijk dus al keuzes gemaakt zijn...). gelukkig heb ik daar zelf geen last van maar qua promotie zou het niet verkeerd zijn. maar goed, gezien de cijfers en de gezelligheid van de vorige keren telt dat laatste weer niet, alleen die irritatie Je moeder. |
|
quote: Ik hap niet, ik leg het helder en duidelijk uit. Kon ik maar happen, dan hoefde ik niet die verdomde yoghurt naar binnen te werken. En @ rest van je verhaal --> Tsjah, ik vind het wel best.. nu de rest nog. |
|
vandaag de DVD binnen gekregen van Occultfest en die is gaafffffffffffffffffffff |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina |