|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, en zowaar HÉT verbeterpunt: Een betere geluidsinstallatie! Hulde, hulde! En tot zaterdag! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
betere geluidsman ook? anders heb je er niks aan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nee hoor, ik ben ook bijna overal doorheen geslapen.. alleen buurman gehoord Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Zekers. De installatie die er stond was trouwens echt een indrukwekkend ding (splinternieuw ook). Het verhuurbedrijf was er ook heel erg trots op, hihi. |
|
Heeft iemand mijn toetertje gezien? |
|
quote: Ergens deze week deerne Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Pentacle! Naast die en Ikstinkjohn, Inhume en Next Waste Dimension waren de andere bands best slecht te pruimen, maar dat mocht de pret niet drukken. Gezellig feestje |
|
muziek 3x nix voor een ouwe rocker, maar toch wel erg gezellig. ben meestal wel een beetje stil enzo, maar heb toch wel genoten. Rock moet Rollen |
|
Mooi dat dit topic er is. Langzaam maar zeker komen de beelden weer terug. Bareuh... |
|
quote: tegen eind van de avond ging ff het lampje uit..gelukkig was Varanus daar om me te redden uit den duisternis. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Auto weer schoon ja?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ghehehe leuk je hoi te hebben geroepen Genoten van je prijzenpakketje? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-09-2007 15:25] |
|
quote: Zeker. Vooral dat shirt was handig om mijn kotsbek aan af te vegen. @Vikingblood: Joa. Het viel nog mee. Bareuh... |
|
nu alvast excuses aan al diegenen die ik niet heb herkend of gedag gezegd. Ben echt een lul in het onthouden van namen en gezichten. Rock moet Rollen |
|
quote: Ja he, alleen is zwart dan niet zo'n handige kleur. |
|
Inhume was vet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik heb je iig de hele avond lastig gevallen..moet niet te missen zijn geweest Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Even iets meet compleet zijn. Roel was skattig. Het weer was goed. Het was gezellig. Het geluid redelijk. Al met al heb ik me prima vermaakt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: als ik het niet leuk had gevonden, had ik dat wel gezegd. Ik heb in ieder geval wel lol gehad. Rock moet Rollen |
|
En dan in de trein naar huis gewoon verder slapen. Heel fijn! Maar laat ik eens gaan douchen, dat lijkt me geen overbodige luxe. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Met dank aan Kurk: Vrijdagavond: Zaterdag: Zondag: en de rest: http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/Occultfest2007/ |
|
quote: Eind van de avond? Ik heb je om een uur of 5 uit de deuropening van je caravan weggetrokken. Je lag half ín en half buiten je sleurhut te pitten. Er zijn bewijzen... En vet feessie ja. Geen idee meer hoe laat ze ons van het terrein hebben afgeschopt, maar bands speelden toen allang niet meer. Lekker bij Vikingblood gepit en vanmorgen zo ziek als een hond weggereden om thuis vervolgens weer dood in bed te vallen. Net wakker.... X-Tinction was vet en Pentacle ook. Verder eigenlijk niks gezien.... spelfout weggehaald... |
|
@ aaargh: stond jij nou naast ons op de camping? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-09-2007 15:47] Je moeder. |
|
He varanus volgende keer even research doen voordat je iemand beschuldigt Mooi feestje ik heb me prima vermaakt. Heb ongeveer geen band gezien. Vond eigenlijk alleen Inhume vet maar heb het alleen vanuit mijn tent gehoord. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |