|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb heel metalshots weten te ontlopen |
|
Kurk vindt me lief. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 04-09-2007 10:03] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: + 1! Maar jij staat wel op de fotos van mayo! ik ook maar dan met een vlag voor mijn hoofd lekker occult dus. see you at occultfest! |
|
quote: He Regeer bedankt he voor de supergave fotos, mooi werk! enne hebben jullie dat shirt van jorna nog afgegeven? see you at occultfest! |
|
quote: Metalshots thanx voor de mooie fotos ben weer helemaal aan het (na)genieten van het geweldige weekend! Volgend jaar weer aub! see you at occultfest! |
|
quote:Tja ... hoe komt 't? wie zal het zeggen? |
|
|
|
Gezellig |
|
Wij hadden het ook gezellig zo te zien: Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ben ook wel benieuwd naar die bandpics van Valorian |
|
quote: Oeh... Kijk onze onderkinnen goed bij elkaar passen dan! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik zei nog zo, trek een vest aan! Tssk tssk! Oh, mochten ze nou nog schapen missen, ik heb er een paar meegenomen voor onze nieuwe staat. Jeweetwel, want ik wil een zeehond. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:.. joa .. dat ziet er weer wintervoorbereid uit ja ... |
|
Gevonden voorwerpen: een paspoort van Inez Wigbers een volkswagen autosleutel een sleutelbos met oa een aprilia sleutel en een sleutelbos met een axa fietssleutel. see you at occultfest! |
|
Mijn 3 muntjes nog gevonden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nou dat is toch niet mis Stond er geen VW meer op de parkeerplaats na afloop dan |
|
denk dat paspoort vervelender is .... |
|
quote:Dat zeg ik ook niet. een VW leek me alleen wat handiger te spotten |
|
Misschien schamen ze zich ervoor |
|
quote: Heb geen VW gespot op de parkeerplaats dus hij/zij is wel weggekomen. see you at occultfest! |
|
quote:Contactpunten doorverbinden ftw |
|
En hoe los je het probleem stuurslot dan op? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rechtdoor gaan? |
|
Ik heb wel eens in meer beschonken toestand op de Metalshots foto's gestaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |