|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Lang leve oordopjes |
|
quote: Die heb ik elke ochtend goh..ik heb er echt zin al Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ja ik ga maar een setje lawaaistoppers kopen voor Occultfest, wellicht slaap ik dan beter hehe. |
|
quote: ... nog maar een keertje proberen dan.. Mayo, heb je mijn myspace-mail nog ontvangen? |
|
quote:En ben jij het eens met Lies haar aanbod voor de 2 meerijdplaatsen? |
|
quote: Ja die heb ik ontvangen, zelfs nog gelezen en nog niet beantwoord. Je mag zowieso je camera meenemen, de rest zal ik even nog in de groep gooien. |
|
Iemand nog Chiel Montagne CD's? |
|
Hahahaha. |
|
quote: Dat mag niet, dat is verboden waar. |
|
@Judge M: Geen probleem! Mijn bolide staat geheel tot jullie beschikking! @Mayo: Ok perfect, ik hoor het allemaal wel, en als ik niets meer hoor zie ik het terplekke wel. |
|
Heersch! Thanks! Jullie rijden zaterdag dus ook meteen terug na afloop? |
|
hahaha als dat ding het tot occultfest haalt krijg je van mij een spa. ik hoor het ding hier piepen enzo man. Fuck the world and fuck you |
|
Die auto rijdt meer dan jouw leuter mental! |
|
quote:kijken of je dat na occultfest ook nog zegt! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat 'ding' uit 1969 heeft anders vanaf de aanschaf, ruim een jaar geleden, tot vandaag al een kleine 30.000 km gereden, inclusief een trip naar Wacken met volle belading bij 30 graden en ritjes door sneeuw en ijs, haalt met gemak de snelheden die in Nederland gangbaar zijn en als je geduld hebt (en geen problemen hebt met lawaai) trekt de 1.8 liter motor je door naar zo'n 155 km/uur (met slechts 4 versnellingen!) Maar een Spaatje sla ik nooit af |
|
quote:krijg jij van mij een spa tje kerel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ach.. ik moet het natuurlijk nu (zeker na bovenstaand geblaat) nog wel even halen he |
|
quote: En ik hoef niet bij iemand anders te schooien om een plekkie |
|
quote: Reinier had z`n plekkie wel met je willen den hoor!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Dus jij denkt dat Occultfest een free sex for all-feestje is? |
|
quote: Niet dan.. ? Dat was wel de reden van mijn komst.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
.. ja .. jij komt wel .. |
|
quote: Wow!!! Gave bak!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
gave bak inderdaad.. zeg, hoe zit het met drinken? ik las op de website zoiets dat er geen blik en fles het camping/ festival terrein op mogen? maar wel drankjes in een plastic fles dus? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |