![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Om 17:30 vandaag is na een langdurig ziektebed inclusief Altzheimer m`n vrouws oom overleden. Dat betekend dus nog een begravenis meepakken. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gecondoleerd XXL en xxs. Bareuh... ![]() |
|
Thanx allen en sterkte Vikingblood. quote: Sinds een jaar of 3 opgenomen in een verpleegtehuis wegens dementie / Alzheimer en op het laatst niet meer willen eten, drinken en steeds minder mensen herkennen. In een jaar tijd ofzo ook teruggevallen van een kilo of 75 naar net boven de 50 kilo. Laatste weken in bed en de laatste dagen aan de beademing. Kwam dus niet geheel als donderslag bij heldere hemel en eigenlijk heb ik er zo ook wel vrede mee. Neemt natuurlijk niet weg dat het altijd wat onverwacht blijft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Sterkte gewenst. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: sterkte! ![]() |
|
quote: Sterkte Marcel! ![]() |
|
quote: En jij ook gecondoleerd.... Bluh ik blijf gecondoleerd een naar woord vinden... Maarja t is helaas van toepassing.... ![]() |
|
Thnx LL en Marcel.. Bloemen zijn besteld... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Sterkte allen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Morgen al begravenis, Roel? Da's snel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hier moet het voor de pasen gebeuren en anders pas na de paasdagen...Katholiek hier he!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Heel veel sterkte toegewenst XXL. Ben zelf vijf jaar geleden mijn vader verloren dus begrijp hoe heftig het is. Neem de tijd om dit verlies te verwerken. Ook al was je vader ziek de dood verrast altijd. Take it easy. see you at occultfest! ![]() |
|
Hier wordt het na pasen. Sterkte morgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
sterkte XXL en Vikingbloed. ![]() |
|
Damn, heel veel sterkte XXL, xxs en Vikingblood ![]() Heel spijtig ook van Hugo Claus ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
gecondoleerd allemaal ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ook vwb mij gecondoleerd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Veel sterkte gewenst aan XXl (ik heb mijn vader ook verloren dus ik leef extra met je mee) en Vikingblood. ![]() |
|
een amerikaanse vrouw.... Reusachtige rog doodt Amerikaanse Een bizar ongeluk voor de kust van Zuid-Florida: Een pijlstaartrog heeft een vrouw op een boot gedood. Het reusachtige dier sprong uit het water en kwam op de onfortuinlijke 55-jarige terecht. De vrouw lag te zonnen op het dek van de boot. De rog raakte haar hoofd. Het is nog onduidelijk of de vrouw door het gewicht van het dier is verpletterd of is geraakt door de giftige staart. In september 2006 doodde een pijlstaartrog de beroemde 'Crocodile Hunter' Steve Irwin uit Australië. overigens, ik vraag me wel af of het hier echt om een pijlstaartrog ging (zoals bij Steve). Zou er geen sprake zijn van een mantarog? die kunnen erg groot worden en springen wel eens boven het water uit. ![]() |
|
Gaaf zeg, wist niet dat die beesten het water uit konden springen. Minder gaaf voor die vrouw en nabestaanden, maar toch.. bizarre manier om dood te gaan. ![]() |
|
Begravenis zit er gelukkig op. Veel Christelijk geneuzel in het Pools. Zijn nog foto`s genomen ook. Ook van m`n vrouws Oom in de kist... Die zal ik jullie besparen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gecondoleerd. Hoe was het afscheidsfeest na afloop? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ehhhhhh veel drank, salades,ham, kielbasa,eieren,chleb etcetc.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Damn, hoor net dat 1 van mijn beste maten van de middelbare school verongelukt is :| Had al jaren geen contact meer met hem, maar toch.. RIP dude.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |