|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Martin Brils overlijden dus: zonde. schreef prachtige columns. m'n ma zal sip zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-04-2009 22:50] |
|
WTF! Verdomme Pa van een van mijn beste maten heeft ook darmkanker. Ik hoop niet dat ik die hier binnenkort in dit topic kan posten |
|
Steingrim van Celestial Bloodshed is op 20-jarige leeftijd (per ongeluk?) doorgeschoten door zijn beste maat. De dader wordt beschuldigd van moord, maar hijzelf zegt dat het om een ongeluk gaat. Doodjammer iig. Hun debuut, dat vorig jaar verscheen, was een pareltje en voorspelde een mooie toekomst voor de band. Link naar het artikel (voor de Noors-sprekenden onder ons): http://www.dagbladet.no/2009/05/01/nyheter/drapsetterforskning/skytevapen/trondheim/6012885/ When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Vampire John, toch een behoorlijke kenner van het genre, vindt van niet: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=12114 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-05-2009 6:20] Bruce Banner |
|
quote: Dan verliest Vampire John wat mij betreft per direct het predikaat kenner. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Misschien kan R. hier nog even zijn mening over ventileren. Bruce Banner |
|
quote: toch krijgt hij zn zin wat betreft dat de zang anders moet in de toekomst! |
|
quote: Nooit geweten dat ie lid van van de BM mafia... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: +1 Fijne schijf. Jammer van die zanger. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: Familie van Scatman John? Scadabadabadieeejapapadapo. Japapadapo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Scatman John....ook al dood 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Waarover? Dan doe ik een poging! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-05-2009 16:43] |
|
quote: Da's al tien jaar geleden. Longkanker. Vind je het gek met zo'n scabreuze naam? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mijn mening wordt gedeeld zie ik. |
|
Ik blijf bij mijn mening, enneuh, als je het stukje op Lords Of Metal ziet waarop ik me voorstel: opinions are like arses, haha. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zeg je het om het te kunnen zeggen? |
|
quote: Dus je beschouwd jezelf als kenner? |
|
quote: Dit is net zo'n discussie als dat lezers/bands zitten te jammeren dat een recensie van een album niet "objectief" genoeg zou zijn. Een recensie is een schriftelijke beargumenteerde mening en kan daarom per definitie niet objectief zijn. Niets meer, niets minder.. [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 05-05-2009 9:42] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Bovendien is geen enkele BM liefhebber een muziekkenner. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Voor een deel geef ik je daarin gelijk, want er zijn hordes talentloze bands die de markt vervuilen met uiterst brakke producties onder de noemer van "trui, grim ende necro". Toch zijn er genoeg bands binnen het genre die wel degelijk weten hoe ze hun instrument moeten vasthouden, zoals Emperor, Immortal, Keep of Kalassin, Satyricon en Immortal. Dan heb ik het nog niet over bands als Ulver, Solefald en Borknagar die qua muziek een stuk progressiever zijn dan een Dream Theater bijvoorbeeld... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:*schudt hand* |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
que? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |