|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook namens mij gecondoleerd. Nog goed dat je bij hem hebt kunnen zijn. |
|
Thx. Sterker nog. In de zomer maakte hij nog zelf strandwandelingen. Na de zomer is het heel snel gegaan. Sinds een paar jaar had hij diabetes (niet echt uitzonderlijk op 90+ jaar), dit zorgde voor verminderde bloedtoever naar zijn hersenen. Zijn ogen gingen opeens achteruit waardoor hij niet meer kon lezen. Daarnaast is zijn bewegingsorgaan uitgeschakeld waardoor hij niet meer zelf kon lopen. Hij baalde met name van dat lezen: 'Godverdomme! Ik was net halverwege een nieuwe monografie van de Pools-Sovjet oorlog in 1920! Ik kan het nu niet afmaken. Kut. Kut. Kut.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: innige deelneming Chell Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gecondoleerd, Chelman. |
|
Gecondoleerd, Michael. Bruce Banner |
|
quote: Haha, dat klinkt wel als iemand die mooi oud is geworden. Sterkte. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Thanks mannen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn deelneming Michael. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat laat, maar van mij ook gecondoleerd Chelman. Het is een respectabele leeftijd, maar daardoor niet een minder verlies natuurlijk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kevin DuBrow, de zanger van Quiet Riot. quote: Bareuh... |
|
No more come on feel the noize! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 27-11-2007 19:31] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bang your head! Herman van de bakker |
|
Motorcycle daredevil Evel Knievel dies Motorcycle daredevil Evel Knievel has died in Florida at the age of 69, said his granddaughter Krysten Knievel. Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s.Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s. Knievel, who was born Robert Craig Knievel, had been in poor health for several years, suffering from diabetes and idiopathic pulmonary fibrosis, an incurable condition that scarred his lungs. He died on Friday. Knievel had a liver transplant in 1999 after almost dying of hepatitis C, likely contracted through a blood transfusion after one of his bone-shattering spills. Immortalized in Washington's Smithsonian Institution as "America's Legendary Daredevil," Knievel was best known for a failed 1974 attempt to jump Snake River Canyon on a rocket-powered cycle and a spectacular crash at Caesar's Palace in Las Vegas. He suffered nearly 40 broken bones before he retired in 1980. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Was er niet een band met de naam Evil Knievel? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:volgens mij wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Schrijver en vertaler August Willemsen overleden Gepubliceerd: 30 november 2007 15:15 | Gewijzigd: 30 november 2007 15:46 Zijn hele leven was vertaler en schrijver August Willemsen, die gisteren overleed, in de literatuur op zoek naar „een mens die iets te zeggen heeft – die iets zeggen moet." Voor een groot deel van de Portugeestalige literatuur was Willemsen (1936) de man die de schrijvers een Nederlandse stem gaf. Dat gold in de eerste plaats Fernando Pessoa, de dichter met wie Willemsen. In 1978 publiceerde hij een grote bloemlezing uit het werk van Pessoa, die niet alleen de dichter, maar ook de vertaler beroemd maakte. Voor zijn vertalingen van niet alleen Pessoa, maar ook Machado de Assis, Drummond de Andrade kreeg hij in 1983 de Martinus Nijhoff-prijs. Later vertaalde hij nog Alleen op de wereld van Hector Malot. Willemsen maakte ook naam als schrijver. In 1985 publiceerde hij Braziliaanse Brieven over zijn verblijf in Brazilië, in 1991 De val, over zijn drankverslaving en zijn revalidatie na een ongeval en in 1994 De goddelijke kanarie, een lyrische geschiedenis van het Braziliaanse voetbal. Hij werkte aan een biografie van de tragische Braziliaanse stervoetballer Garrincha. BRON: NRC Handelsblad ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Gelukkig hebben we Evil Knevel van de EO nog... |
|
Zanger Arne Jansen (56) overleden Arne Jansen is maandagmiddag overleden. Hij was de zanger van 'Meisjes met rode haren' en 'Zeven brieven', dat later door Frans Bauer en Marianne Weber werd gecoverd. De laatste jaren was hij vooral actief in het schnabbelcircuit. Alwies Jansen, zoals de zanger eigenlijk heet, is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak wil zijn manager vooralsnog geen uitspraak doen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Damn, weer een held van Dappere Speerwerper dood www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
en ook gecondoleerd @ Chelman (Michael dus, nooit geweten hehe) |
|
Ja Arne Jansen was idd een held. Na Jos Brink is het al weer de tweede dit jaar. |
|
quote: Hij heeft zelfmoord gepleegd. |
|
Dat is nou een nieuwtje wat invulling aan mijn dag geeft Niet dus. |
|
quote:Wordt jij nou nooit eens moe van je zelf ??? yep gast kon het allemaal niet meer aan...had ook moeite met ouder worden enzo...geloof dat jenje hier ook last van heeft. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |