IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [ Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-11-2007 9:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ook namens mij gecondoleerd. Nog goed dat je bij hem hebt kunnen zijn.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-11-2007 10:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2007 21:27 schreef Chelman het volgende:
Mijn opa. 95 jaar.

Gelukkig ben ik twee weken geleden nog even langs geweest.

.


he, gecondoleerd. Ik hoop maar dat hij in zijn laatse jaren nog helder van geest is gebleven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2007 12:05 by Chelman Profiel van Chelman

Thx.

Sterker nog. In de zomer maakte hij nog zelf strandwandelingen. Na de zomer is het heel snel gegaan. Sinds een paar jaar had hij diabetes (niet echt uitzonderlijk op 90+ jaar), dit zorgde voor verminderde bloedtoever naar zijn hersenen. Zijn ogen gingen opeens achteruit waardoor hij niet meer kon lezen. Daarnaast is zijn bewegingsorgaan uitgeschakeld waardoor hij niet meer zelf kon lopen. Hij baalde met name van dat lezen: 'Godverdomme! Ik was net halverwege een nieuwe monografie van de Pools-Sovjet oorlog in 1920! Ik kan het nu niet afmaken. Kut. Kut. Kut.'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2007 12:57 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 november 2007 21:27 schreef Chelman het volgende:
Mijn opa. 95 jaar.

Gelukkig ben ik twee weken geleden nog even langs geweest.

Dit weekend was de begrafenis. Ruim 300 man zijn komen opdagen en daarna een feestmaal (stipis) voor de naaste familie oftewel zo'n mannetje of 100.

innige deelneming Chell


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-11-2007 12:59 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Gecondoleerd, Chelman.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-11-2007 19:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Gecondoleerd, Michael.


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2007 19:13 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 november 2007 12:05 schreef Chelman het volgende:
Thx.

Sterker nog. In de zomer maakte hij nog zelf strandwandelingen. Na de zomer is het heel snel gegaan. Sinds een paar jaar had hij diabetes (niet echt uitzonderlijk op 90+ jaar), dit zorgde voor verminderde bloedtoever naar zijn hersenen. Zijn ogen gingen opeens achteruit waardoor hij niet meer kon lezen. Daarnaast is zijn bewegingsorgaan uitgeschakeld waardoor hij niet meer zelf kon lopen. Hij baalde met name van dat lezen: 'Godverdomme! Ik was net halverwege een nieuwe monografie van de Pools-Sovjet oorlog in 1920! Ik kan het nu niet afmaken. Kut. Kut. Kut.'

Haha, dat klinkt wel als iemand die mooi oud is geworden. Sterkte.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2007 10:53 by Chelman Profiel van Chelman

Thanks mannen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-11-2007 10:55 by spectre Profiel van spectre

Mijn deelneming Michael.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-11-2007 11:01 by Daops Profiel van Daops

Wat laat, maar van mij ook gecondoleerd Chelman. Het is een respectabele leeftijd, maar daardoor niet een minder verlies natuurlijk.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-11-2007 17:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

Kevin DuBrow, de zanger van Quiet Riot.

quote:
Am Sonntagnachmittag wurde der 52 Jahre alte QUIET RIOT-Sänger Kevin DuBrow tot in seiner Wohnung in Las Vegas aufgefunden. Die Ursachen des Todes sind noch ungeklärt, fest steht, dass sich niemand unberechtigt Zutritt zu seinem Haus verschafft hat.


Bareuh...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-11-2007 19:31 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

No more come on feel the noize!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 27-11-2007 19:31]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 27-11-2007 21:44 by broer konijn Profiel van broer konijn

Bang your head!





Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-12-2007 20:36 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl


Motorcycle daredevil Evel Knievel dies

Motorcycle daredevil Evel Knievel has died in Florida at the age of 69, said his granddaughter Krysten Knievel.

Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s.Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s.


Knievel, who was born Robert Craig Knievel, had been in poor health for several years, suffering from diabetes and idiopathic pulmonary fibrosis, an incurable condition that scarred his lungs.

He died on Friday.

Knievel had a liver transplant in 1999 after almost dying of hepatitis C, likely contracted through a blood transfusion after one of his bone-shattering spills.

Immortalized in Washington's Smithsonian Institution as "America's Legendary Daredevil," Knievel was best known for a failed 1974 attempt to jump Snake River Canyon on a rocket-powered cycle and a spectacular crash at Caesar's Palace in Las Vegas. He suffered nearly 40 broken bones before he retired in 1980.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2007 22:06 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Was er niet een band met de naam Evil Knievel?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 22:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 2 december 2007 22:06 schreef Mutilator het volgende:
Was er niet een band met de naam Evil Knievel?

volgens mij wel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-12-2007 22:10 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Schrijver en vertaler August Willemsen overleden
Gepubliceerd: 30 november 2007 15:15 | Gewijzigd: 30 november 2007 15:46
Zijn hele leven was vertaler en schrijver August Willemsen, die gisteren overleed, in de literatuur op zoek naar „een mens die iets te zeggen heeft – die iets zeggen moet." Voor een groot deel van de Portugeestalige literatuur was Willemsen (1936) de man die de schrijvers een Nederlandse stem gaf.

Dat gold in de eerste plaats Fernando Pessoa, de dichter met wie Willemsen. In 1978 publiceerde hij een grote bloemlezing uit het werk van Pessoa, die niet alleen de dichter, maar ook de vertaler beroemd maakte.

Voor zijn vertalingen van niet alleen Pessoa, maar ook Machado de Assis, Drummond de Andrade kreeg hij in 1983 de Martinus Nijhoff-prijs. Later vertaalde hij nog Alleen op de wereld van Hector Malot.

Willemsen maakte ook naam als schrijver. In 1985 publiceerde hij Braziliaanse Brieven over zijn verblijf in Brazilië, in 1991 De val, over zijn drankverslaving en zijn revalidatie na een ongeval en in 1994 De goddelijke kanarie, een lyrische geschiedenis van het Braziliaanse voetbal. Hij werkte aan een biografie van de tragische Braziliaanse stervoetballer Garrincha.

BRON: NRC Handelsblad


~ By the fallen one I shall arise ~


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-12-2007 16:23 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 1 december 2007 20:36 schreef Wansmaak het volgende:
Motorcycle daredevil Evel Knievel dies

Motorcycle daredevil Evel Knievel has died in Florida at the age of 69, said his granddaughter Krysten Knievel.

Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s.Evel Knievel's exploits made him an international icon in the 1970s.


Knievel, who was born Robert Craig Knievel, had been in poor health for several years, suffering from diabetes and idiopathic pulmonary fibrosis, an incurable condition that scarred his lungs.

He died on Friday.

Knievel had a liver transplant in 1999 after almost dying of hepatitis C, likely contracted through a blood transfusion after one of his bone-shattering spills.

Immortalized in Washington's Smithsonian Institution as "America's Legendary Daredevil," Knievel was best known for a failed 1974 attempt to jump Snake River Canyon on a rocket-powered cycle and a spectacular crash at Caesar's Palace in Las Vegas. He suffered nearly 40 broken bones before he retired in 1980.


Gelukkig hebben we Evil Knevel van de EO nog...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-12-2007 18:10 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Zanger Arne Jansen (56) overleden


Arne Jansen is maandagmiddag overleden. Hij was de zanger van 'Meisjes met rode haren' en 'Zeven brieven', dat later door Frans Bauer en Marianne Weber werd gecoverd. De laatste jaren was hij vooral actief in het schnabbelcircuit.

Alwies Jansen, zoals de zanger eigenlijk heet, is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak wil zijn manager vooralsnog geen uitspraak doen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-12-2007 18:11 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 december 2007 18:10 schreef Wansmaak het volgende:
Zanger Arne Jansen (56) overleden


Arne Jansen is maandagmiddag overleden. Hij was de zanger van 'Meisjes met rode haren' en 'Zeven brieven', dat later door Frans Bauer en Marianne Weber werd gecoverd. De laatste jaren was hij vooral actief in het schnabbelcircuit.

Alwies Jansen, zoals de zanger eigenlijk heet, is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak wil zijn manager vooralsnog geen uitspraak doen.


Damn, weer een held van Dappere Speerwerper dood



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-12-2007 18:13 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk



en ook gecondoleerd @ Chelman (Michael dus, nooit geweten hehe)


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-12-2007 13:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ja Arne Jansen was idd een held. Na Jos Brink is het al weer de tweede dit jaar.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-12-2007 15:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 december 2007 18:10 schreef Wansmaak het volgende:
Zanger Arne Jansen (56) overleden


Arne Jansen is maandagmiddag overleden. Hij was de zanger van 'Meisjes met rode haren' en 'Zeven brieven', dat later door Frans Bauer en Marianne Weber werd gecoverd. De laatste jaren was hij vooral actief in het schnabbelcircuit.

Alwies Jansen, zoals de zanger eigenlijk heet, is 56 jaar geworden. Over de doodsoorzaak wil zijn manager vooralsnog geen uitspraak doen.


Hij heeft zelfmoord gepleegd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2007 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is nou een nieuwtje wat invulling aan mijn dag geeft
Niet dus.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-12-2007 15:27 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 december 2007 15:23 schreef Jenje het volgende:
Dat is nou een nieuwtje wat invulling aan mijn dag geeft
Niet dus.
Wordt jij nou nooit eens moe van je zelf ???

yep gast kon het allemaal niet meer aan...had ook moeite met ouder worden enzo...geloof dat jenje hier ook last van heeft.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen