![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aleksander Solzhenitsyn ![]() RIP ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kreeg wel een zéér eervolle begravenis, zeg. Mooie propa voor het huidige Russische rijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: vandaag hoorde ik iets op de radio over een man die 2 jaar dood in bed heeft gelegen... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Als hij zich in die twee jaar had verplaatst had ik het niet gesnapt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
In het huis waar we nu wonen heeft eerder ook een man 6 weken liggen rotten...gelukkig merkte ik er niks van toen ik introk..maaruh tis gewoon een hype om niet vermist te worden denk ik ![]() ![]() |
|
Tony Schepkens bassist van Agathocles is overleden op 1 augustus, hij is op 35-jarige leeftijd overleden. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=102485 Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Denk dat het eerder ligt aan het individualisme in de huidige maatschappij. ![]() |
|
quote: ![]() Ik vond het een sympathieke kerel ![]() |
|
doodsoorzaak een ongeluk? 35 is erg jong ![]() Je moeder. ![]() |
|
De Amerikaanse acteur en komiek Bernie Mac is zaterdagochtend overleden in een ziekenhuis in Chicago. Mac werd vorige week opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking.Z'n woordvoerder zei toen nog dat Bernie's situatie niet heel ernstig was. De 50-jarige komiek had de ziekte van Hutchinson-Boeck, waarbij ontstekingen ontstaan aan organen, met name de longen. Hij zou de laatste jaren juist minder last hebben gehad van zijn ziekte. Mac speelde onder meer in Transformers, Ocean's Thirteen en Charlie's Angels. Hij was getrouwd en had een dochter. RIP ![]() |
|
Dat kan je gewoon niet maken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-08-2008 21:29] ![]() |
|
Isaac hayes ![]() WASHINGTON - De Amerikaanse soullegende Isaac Hayes is thuis in Memphis (Tennessee) op 65-jarige leeftijd overleden. Dat maakte de Amerikaanse nieuwszender CNN zondagavond bekend. Hayes is zondag levenloos aangetroffen naast een loopband in zijn woning in Memphis. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht, waar de dood werd geconstateerd.Hij stierf tien dagen voor zijn 66e verjaardag. Oscar Hayes won Grammy Awards en, als eerste zwarte muzikant, een Oscar voor een titelsong (Shaft uit 1971). Hij was ook jarenlang de stem van de kok Chef in de animatiereeks South Park. Samen met David Porter schreef hij soulklassiekers als Soul Man en When Something Is Wrong With My Baby. Topartiest Hayes was een van de belangrijkste creatieve krachten achter het soulmuzieklabel Stax Records. Met de albums Hot Buttered Soul (1969) en Black Moses (1971) gold hij destijds als de topartiest van Stax. In 2002 werd hij opgenomen in de Rock 'n Roll Hall of Fame. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-08-2008 6:56] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Donders jammer. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic ![]() Heb het gisteren ook gelezen. Wat een koning was dat. Ik heb bijna alles van de man thuis liggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: +1 Barry White heb ik ook in den schappen staan... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() |
|
Was het niet Stan Storymans? In de Telegraaf werd het weer 'lekker' sensationeel gebracht met foto en al. ![]() |
|
The Dubliners-oprichter Drew overleden Dublin, 16 aug. De legendarische Ierse folkzanger Ronnie Drew is zaterdag overleden. Dit heeft zijn familie bekendgemaakt, zo meldt de BBC.Drew overleed in een ziekenhuis in Dublin. Hij is 73 jaar geworden. De oprichter van de groep The Dubliners was al enige tijd ziek: hij leed aan keelkanker. De Ierse premier Brian Cowen noemde Drew „een iconische figuur in de Ierse muziek van de laatste vijf decennia”. Drew stichtte in 1962 de Ronnie Drew Group, die later werd omgedoopt in The Dubliners. Zij begonnen hun carrière in de kroeg O'Donoghues in hartje Dublin. ![]() ![]() |
|
quote: Heb dit nieuws gisteren ook vernomen op een folkfestival, een goede vriend was waarlijk aangeslagen door dat nieuws, maar het is dan ook erg droevig nieuws voor de folkwereld, de oprichter van de band die Ierse folk op de muziekkaart bracht en zijn stempel in onuitwisbare inkt op de folkwereld heeft gezet is niet meer ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-08-2008 19:48] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Gecondoleerd Beli en de rest van de folkwereld. ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:En dan zo'n evil grin erachter. Beetje zielig. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |