IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [ Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2009 8:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 2 juli 2009 19:27 schreef karnivoor het volgende:
Ook wel weer waar ja, maar een geringe winst zullen ze wel niet berekend hebben, lijkt me...


Die komt er alsnog wel hoor:



'Laatste repetitie Michael Jackson op dvd'
onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jacksons laatste repetitie voor zijn This is It-tour zal op dvd worden uitgebracht. Het zou gaan om een drie uur durend optreden waarin Michael zijn grootste hits zou brengen.


Volgens Randy Philips van AEG Live was Michaels generale repetitie verbluffend. “Hij danste net zo als de ingehuurde dansers van twintig jaar. Misschien zelfs nog beter.”

Direct na de dood van de popster zijn de rechten op het beeldmateriaal van de repetitie verzekerd door de raad van bestuur van de Londense 02 Arena. De opnamens, die miljoenen waard zouden zijn, zullen volgens een insider in de Daily Star zo geknipt worden dat de kijker het gehele optreden te zien krijgt.



Dat wordt gegarandeerd een gevalletje 'Show me the money!!!'


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-07-2009 8:49 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 juli 2009 11:17 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Slimme vent die Randy Phillips!




De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-07-2009 15:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Lijkt me anders best gaaf om te zien.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2009 17:01 by XXL Profiel van XXL

+1. En ik vermoed dat ze hiermee gelijk de bestseller van het jaar op de markt gooien en daar wellicht meer aan verdienen dan aan die concerten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-07-2009 17:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

...en Michael zit op een mooi eiland te genieten van de rust, en krijgt een dikke vette cheque toegestuurd?


Bruce Banner


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 06-07-2009 17:32 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Robert McNamarra


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2009 19:34 by XXL Profiel van XXL

Genoeg MJ nu.



Former CRIMSON GLORY Singer MIDNIGHT Dead At 47 - July 8, 2009
BLABBERMOUTH.NET has learned that former CRIMSON GLORY frontman Midnight (real name: John Patrick Jr. McDonald) passed away earlier today (Wednesday, July 8) from "total kidney and liver failure." He was 47 years old.

According to JON OLIVA'S PAIN guitarist Matt LaPorte, who played on some of Midnight's recent solo recordings, the singer spent his final hours surrounded by his mother, brother, daughter as well as members of CRIMSON GLORY, SAVATAGE, and JON OLIVA'S PAIN. His death occurred at 3:45 a.m EST at St. Anthony's Hospital in St. Petersburg, Florida.

"I will miss my partner Midnight — the greatest voice and friend I've ever known," LaPorte told BLABBERMOUTH.NET. He added, "In spite of his demons, [Midnight] was a beautiful soul who constantly changed the lives of those he met and came into contact with."

Midnight sang on CRIMSON GLORY's first three albums — "Crimson Glory" (1986), "Transcendence" (1988) and "Strange and Beautiful" (1991) — before going into self-imposed exile for almost a decade. He eventually rejoined CRIMSON GLORY in 2005 but was dismissed in January 2007 following the revelation that he was arrested in Sarasota, Florida and charged with "DUI [driving under the influence] with .20 [blood-alcohol level] or higher or having a passenger under 18" years of age. Midnight, who gave his occupation as "painter" to the authorities at the time of the arrest, was also cited for driving with a suspended/ cancelled/ revoked license.

Last fall, Midnight announced plans to release a new solo CD called "All Souls Midnight" which was to feature the "Acoustic Crimson" EP (four songs) along with the lost "Midnight Mass" recordings from the late '80s/early '90s plus some other "cool rarities."





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2009 9:18 by Hexegot Profiel van Hexegot



Simon Vinkenoog (1928 - 2009)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-07-2009 10:37 by BARABAS Profiel van BARABAS



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 10:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

indeed



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-07-2009 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind Vink een gave gast hoor, hij heeft leuke dingen georganiseerd en was de grote stimulans achter de "Vijftigers". Maar kan iemand hier zo uit het blote hoofd een gedicht van hem noemen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 12:23 by XXL Profiel van XXL

Om eerlijk te zijn moest ik zijn naam zelfs al googlen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2009 13:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 12 juli 2009 11:49 schreef bastianus het volgende:

Ik vind Vink een gave gast hoor, hij heeft leuke dingen georganiseerd en was de grote stimulans achter de "Vijftigers". Maar kan iemand hier zo uit het blote hoofd een gedicht van hem noemen?

Toen ik niets meer deed
wist ik wie ik was
Van alle dingen nog het meest
Simon Vinkenoog
Uit stilte ontstaan
Af- en aanwezig
Warm en koud
Waterpas
Wat ik tot nader order was

...


Titel en slot zijn me even ontschoten...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2009 13:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 juli 2009 11:49 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Vink een gave gast hoor, hij heeft leuke dingen georganiseerd en was de grote stimulans achter de "Vijftigers". Maar kan iemand hier zo uit het blote hoofd een gedicht van hem noemen?


Ik ben niet zo van de gedichten, maar heb hier wel Ja!, de cd dus samen met spinvis, liggen.

En het was natuurlijk gewoon een gave gast.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-07-2009 13:35 by El Chulo Profiel van El Chulo

Tragisch. Een week of 2 geleden was hij op tv, nadat zijn been was geamputeerd, maar even monter als altijd..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2009 18:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 12 juli 2009 12:23 schreef XXL het volgende:
Om eerlijk te zijn moest ik zijn naam zelfs al googlen.


+1

Doet me verder niets.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2009 7:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 juli 2009 13:21 schreef Hexegot het volgende:
Toen ik niets meer deed
wist ik wie ik was
Van alle dingen nog het meest
Simon Vinkenoog
Uit stilte ontstaan
Af- en aanwezig
Warm en koud
Waterpas
Wat ik tot nader order was

...


Titel en slot zijn me even ontschoten...

Hulde. Nog best een mooi gedicht ook.
Maar m.i. moest hij het toch meer van zijn nevenactiviteiten als b.v. wietambassadeur en tijdschriftredacteur hebben dan van zijn kwaliteiten als dichter. Johnny van Doorn en Jules Deelder hebben mooie fragmenten over Vinkenoog geschreven. En hij heeft nog een mooie guest-appearance als Simon Kruik in Dossier Zevenslaper van Agent 327.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-07-2009 18:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En spinvis dus, die trad best vaak met hem op.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-07-2009 18:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

En vertalen, ik heb nog een boek van Aldous Huxley dat vertaald is door Simon Vinkenoog


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2009 10:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 juli 2009 18:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
En spinvis dus, die trad best vaak met hem op.

Ting ting..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-07-2009 11:10 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Walter Cronkite


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 11:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Dolly Dot Ria Brieffies overleden

Ria Brieffies is gisteravond overleden in haar woonplaats Westerland. De zangeres, vooral bekend van de Dolly Dots, leed aan longkanker. Ze is 52 jaar geworden.

Brieffies werd in 1957 in Lutjebroek geboren. In 1979 begon ze samen met Angéla Kramers, Patty Zomer, Angela Groothuizen, Anita Heilker en Esther Oosterbeek de meidengroep Dolly Dots.

In 1988 stopte de groep, maar in 2007 maakte de groep een opvallende comeback. Ze tourden door verschillende concertzalen. Eind 2008 kreeg Brieffies te horen dat ze ongeneeslijk ziek was.

De overgebleven Dots over de dood van Ria: "We zijn diep geraakt door het overlijden van Ria. Ze was niet alleen een mede-Dolly Dot, maar vooral een geweldige, mooie vriendin. We zijn blij met de tijd die ze nog heeft gehad sinds de diagnose, maar we zullen haar verschrikkelijk missen."

"We troosten ons met de gedachte dat Ria zoveel moois gedaan heeft en voor zoveel mensen iets speciaals betekende. Dat was goed te zien aan de ontelbare reacties op de weblog die zij op haar website bijhield. We willen haar familie en vrienden heel veel sterkte toewensen''.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2009 11:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

2012 komt wel heel dichtbij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-07-2009 12:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 juli 2009 11:32 schreef Greycloak het volgende:
(SN)



Zij was de minst lekkere, maar kon wel het beste zingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2009 13:11 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 juli 2009 11:35 schreef ElitE het volgende:

2012 komt wel heel dichtbij.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen