![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jenje en ik zijn het met elkaar eens. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: O. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Als dat geen neuken wordt... ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Nee, ik denk dat onze buiken in de weg zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Acteur Dom DeLuise overleden Uitgegeven: 5 mei 2009 20:01 Laatst gewijzigd: 5 mei 2009 20:06 LOS ANGELES - Acteur Dom DeLuise is overleden. De 75-jarige komiek zou maandag in zijn slaap zijn gestorven. De corpulente grappenmaker werd bekend met zijn rollen in films als Blazing Saddles, The Cannonball Run, History of the World Part I en de Star Wars-parodie Spaceballs. In de jaren negentig was hij een aantal seizoenen lang presentator van het programma Candid Camera, een soort Banana Split. Reynolds Hij werkte in de jaren zeventig vaak samen met acteur Burt Reynolds. Die stelde in een reactie dat ''Dom de gave had om iedereen die bij hem in de buurt kwam een goed en blij gevoel te geven. Ik heb hem nog nooit één onvertogen woord over wie dan ook horen zeggen.'' © ANP ![]() Je moeder. ![]() |
|
Mis je niks aan. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
weer een icoon aan non-humor weg ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: VERSCHRIKKELIJK! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die mislukte mafia-baas-imitatie in Robin Hood: Men in tights is werkelijk tenenkrommend. Candid Camera ook inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bazin van een bekende. Zelfmoordactie op het spoor achter hun bedrijf. Vandaar dus de vertraging en gratis koffie van de NS gister... ![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
Hm, das minder, ja. Toch ook wel schokkend: 3D Realms is niet meer. De ontwikkelaar en publisher die we natuurlijk allemaal kennen van de Duke Nukem reeks sloot vandaag zijn deuren. Een officieel bericht is er nog niet, maar op het forum van de ontwikkelaar zelf is te lezen dat het allemaal waar is. Op dit moment is de website zelfs niet eens meer te bereiken. 3D Realms heeft door de jaren heen wel meerdere dingen gedaan behalve het ontwikkelen en uitgeven van Duke Nukem, waar iedereen hen waarschijnlijk het beste van kent. Zo werkte ze onder mee aan Max Payne en gaven ze Prey uit. Het is zonder officieel bericht nog even gissen waarom de studio de deuren moest sluiten, maar de reden ligt stiekem toch redelijk voor de hand. Buiten de re-release van Duke Nukem 3D op Xbox Live is het namelijk al tijden stil bij 3D Realms. Het 'grote' project waar men vanuit de Take Two geldzak al tijden op teerde was Duke Nukem Forever, maar zoals we allemaal weten duurde dat ook Forever - en Take Two zag dat nu dus niet meer zo zitten. Een trailer en wat low-res screenies is het enige wat we in een slordige dertien jaar sinds Duke 3D van Forever gezien hebben. Dit wil overigens niet zeggen dat Duke Nukem Forever nu helemaal van de baan is. Take Two heeft namelijk nog steeds de rechten voor de game in handen en het project zelf is nog niet dood verklaard, voor zo ver het nog leefde. Wellicht zetten die er binnenkort dus een andere ontwikkelaar op. Apogee Software en Deep Silver, twee ontwikkelaars die ook onder de Apogee Software LTD. tak vallen blijven overigens wel gewoon in leven, en werken verder aan de Duke Nukem Trilogie. It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Lekker voor de machinist. ![]() |
|
Die lust geen koffi... Laat ook maar... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De zanger van Celestial Bloodshed is doodgeschoten. ![]() Of stond dat al ergens? ![]() Bla ![]() |
|
Niet janken, black metal loopt hand in hand met de dood. ![]() |
|
quote: dikkenenek signature ![]() |
|
Pardon? :p ![]() |
|
quote: [offtopic] Ja, het is heel erg als iemand doodgeschoten wordt, maar waarom al die ophef over deze meneer? Hij zong in een bandje dat één CD met matige black metal heeft gemaakt - nou nou, wat een enorm verlies voor de 'scene'. ![]() [/offtopic] ![]() |
|
tja, als quorthon nou es wat vaker dood was gegaan ![]() http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
quote: Wat? Robin Hood: Men in tights is geniaal ![]() ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote:Ja! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Was dit voor, tijdens of na? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |