![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hmm? ![]() |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Are_You_Being_Served%3F Tsja, als je uit 1988 komt, dan heb je er denk ik niet zoveel mee, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-02-2009 22:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Haha nee dat ook niet, maar die foto deed het ook niet. ![]() |
|
Dus je hebt je broek nog aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Na het zien van een foto van haar, laat ik die ook maar aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-02-2009 23:02] ![]() |
|
En zij was het "lekkertje" van de serie, kan je nagaan, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hmm, ik ga toch meer voor Mrs. Slocombe.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: is dat die dame met dat blauwe haar ![]() |
|
quote: Op haar hoofd wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ok, verder dan dromen over haar ben je dus niet gekomen.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-02-2009 0:17] ![]() |
|
Ja, haar pussy was alijd kwijt oid, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ze is wel vrij snel oud geworden qua uiterlijk. ![]() |
|
quote: wat was de oorzaak nu? signature ![]() |
|
Mn buurman is van zaterdag op zondagnacht overleden aan een hartinfarct.... Damn, hij was net 37, 2 kleine kinderen en een vrouw... Nooit echt kwalen gehad en het was nog de enige medemetalliefhebber bij mij uit de straat ![]() Echt raar te beseffen dat het zo jong opeens afgelopen kan zijn..... ![]() |
|
quote: Was dat toevallig Olaf van Malm? Dat is echt doodzonde. Supergitarist in hart en nieren en familieman...Damn... Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying ![]() |
|
godverdomme.... na in november mijn achtjarige neefje (of neefje, de zoon van mijn nicht, maar ik zie het gewoon als mijn neefje) Brian te hebben verloren, krijg ik net te horen dat deze week mijn 1,5 jaar oude neefje Quinten verdronken is... dit is gewoonweg onwerkelijk... ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Sjeeezus... sterkte WaBla. ![]() Boeiender ![]() |
|
dankje.... ik weet niet goed wat ik ermee aan moet... de moeders van beide kinderen zijn zusjes, en eigenlijk waren ze allebei net een beetje bezig de dood van brian een plaatsje te geven, krijg je dit... als ik me al zo zwaar klote voel, hoe moeten zij zich dan wel niet voelen..... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Aiii sterkte Wabla ![]() Verdronken zeg je? Toch niet dat kind bij Dennemarken? ![]() |
|
quote: nee ik kom uit een schippersfamilie. hij is van boord gevallen in utrecht. helaas waren ze te laat met hem uit het water te halen... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Jemig. Sterkte ermee zeg. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: dankje ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |