|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat nieuwsbericht dan: quote: JOH.. :') |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
Dan ben je wel pwn3d.. |
|
Ach, andre hazes staat dit jaar ook weer in ahoi ofzo. OPgegraven en wel, wat een beetje een visagist niet al kan doen! |
|
quote: Haha, las het net. [upd] Benny Neyman niet overleden Zanger Benny Neyman is overleden. Dat meldt althans Omroep Brabant die het nieuws weer zou hebben van de GPD (Geassocieerde Pers Diensten). Merkwaardig genoeg kan het impresariaat van de zanger het nieuws niet bevestigen. Ook andere bronnen hebben het nieuws nog niet bevestigd. Wel bekend is dat de 56-jarige zanger kanker had. De Telegraaf schreef deze week nog dat het juist weer iets beter ging met Benny. Het blad had een interview met Benny's echtgenoot Hans. Update 12.06 uur Ernstige miskleun van de GPD. Benny Neyman is vooralsnog springlevend. Zijn manager Wil Jansen liet net na het middaguur aan NU.nl weten dat het overlijdensbericht ''absoluut niet waar'' is. De canard zou de wereld zijn ingebracht door het Dagblad van het Noorden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zo, ik meld ook eens een keer iemand in dit topic Wat een journalistieke blunder zeg. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Volgens de nationale radio in IJsland is schaaklegende Bobby Fisher (64) wel overleden... http://www.nu.nl/news/1397340/10/Schaaklegende_Bobby_Fischer_overleden.html |
|
heath ledger Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ja tering! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet ik die kennen? |
|
Broadback Mountain? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Da's toch een homofilm? Nee, niet gezien. |
|
ehh o die! |
|
28 jaar. Tsja, hij zal wel een zwaar leven hebben gehad na die film? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Bareback Mountain? |
|
quote:o.o Zonde |
|
doodgegaan aan aids? of vergeten hoe hij moest ademen? edit: ah zelfmoord met pillen warschijnlijk. pwnd [/life] [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-01-2008 23:48] Je moeder. |
|
Zelfmoord is wel het laatste wat je doet. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
zeg dat tegen die knuft :') Je moeder. |
|
quote: :') !!! En pwn3d @ karni. |
|
fuck, snap hem nu pas 1-1 :') Je moeder. |
|
:') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |