![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: NEE ![]() ![]() |
|
hij heeft zelfmoord gepleegd omdat hij jou niet kon bereiken. het is jouw schuld! Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
zonde, was een goede acteur. vooral " a knight tale" is een schitterende film. ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de batmanfilm. ![]() |
|
[N00b]Is die film al af?[/N00b] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: [expert] volgens imdb is de film in de postproductiefase. [/expert] ![]() |
|
quote: Ik zag het vannacht op het nieuws ja, viel zowat van de bank af..... ![]() Weer een mooie man dood! ![]() ![]() ![]() |
|
Death Ledger. :') ![]() |
|
![]() Vond hem zo ontzettend lekker in de film '10 things I hate about you'.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 23-01-2008 14:42] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Fred van Vloten, een van de beste drummers die Nl heeft gekend is dood, 56 jaar jong. http://www.slagwerkwereld.com/nieuws/newsItem.php?n01ID=5680&type=1 Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Soeharto heeft Maarten gepijpt... ofzo. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Gestorven aan aids toch? ![]() |
|
quote: Ik moest elke keer een beetje lachen als er op het nieuws langskwam dat hij ook wel bekend stond als een homoseksuele cowboy. ![]() |
|
quote: Volgens nu.nl heeft hij nu wel de andere kant bereikt. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Laat maar... :') [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 07-02-2008 20:28] ![]() |
|
alweer .. ![]() |
|
Gamma. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Even het nieuwsbericht erbij. http://www.nu.nl/news/1426347/10/Benny_Neyman_overleden.html Benny Neyman overleden Uitgegeven: 7 februari 2008 18:31 Laatst gewijzigd: 7 februari 2008 19:55 SOESTERBERG - Zanger Benny Neyman is donderdag op 56-jarige leeftijd overleden in zijn woonplaats Soesterberg. Dat heeft zijn levenspartner en manager Hans van Barneveld bekendgemaakt. Neyman leed aan kanker. De zanger overleed donderdagochtend. "Hij is rustig in mijn armen heengegaan", aldus Neymans partner. "Hij heeft de strijd verloren." Terugval Eergisteren nog lichtte Van Barneveld de fans van zijn man nog in over de toestand van de zanger: "Halverwege vorige week kreeg hij een zeer zware terugval. Na een bloedtransfusie voelt Benny zich nu gelukkig een stukje stabieler. Door het lange aan bed gekluisterd zijn (zes weken 24 uur per dag), krijgt hij ook last van pijnlijke doorligplekken. De bestralingspijnen zijn inmiddels wel goed onder controle." Ziek In december werd bekend dat de zanger ernstig ziek was. Het management schrapte meteen de aangekondigde concerttour die vanaf januari tot en met mei zou duren. De kanker manifesteerde zich kort nadat zijn laatste cd 'Onverwacht' was verschenen. De zanger is vooral bekend geworden van zijn nummers Waarom Fluister Ik Je Naam Nog en Vrijgezel. TROS De TROS zendt donderdagavond na het laatste NOS Journaal op Nederland 1 een herhaling uit van het programma Voor alle fans....met Benny Neyman, maakte de TROS bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-02-2008 20:31] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Mijn oma was een groot liefhebber van Benny Neyman. Nu mag hij voor haar in de hemel gaan zingen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Wat lach je nu? Dat gun ik mijn oma wel hoor. ![]() |
|
Kom op, zeg. Hendrix zwalkt daar ook ergens rond... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Die mag voor mij gaan spelen als ik daar kom en het Jimi's en mijn verjaardag is ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, gaaf! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |