IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic [ Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-10-2008 10:45 by Kimmey Profiel van Kimmey

Hoorde het net op de radio idd..

Er word nog onderzocht of het een aanslag is, maar ze denken dat het een 'gewoon' verkeersongeluk was.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-10-2008 10:46]


Het is de lichtinval ;')


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 11-10-2008 10:46 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Met dat nieuws werd ik vanochtend wakker ja, tragisch.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-10-2008 11:48 by Count Steel Profiel van Count Steel

Triest voor de familie, al deel ik zijn gedachtengoed niet.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2008 11:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Tsja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-10-2008 11:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

wat Grey zegt +1.


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-10-2008 11:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

shit happens. EN DAN BEN JE DEAUD!1


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 19:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Expeditie Robinson-presentator Ernst Paul Hasselbach is in Noorwegen verongelukt. Hij was daar voor opnames van het televisieprogramma '71 Graden Noord'. Ook een productieassistente is overleden, meldt zijn werkgever RTL. De 42-jarige Hasselbach zou met zijn auto in het water zijn beland.

Vrouw en dochtertje
Hasselbach werd op 23 mei 1966 geboren in het Surinaamse Paramaribo als zoon van een Nederlandse vader en een Surinaamse moeder. Het werk van zijn vader, die landbouwkundig ingenieur was, zorgde ervoor dat hij in verschillende landen opgroeide. Hij woonde in zijn jeugd in Nederland, Suriname, Kenia, Indonesië en Canada. Hasselbach had een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Het koppel woonde in Haarlem en heeft samen een dochter.

Sportman
Naast '71 Graden Noord' presenteerde Hasselbach onder andere ook 'Expeditie Robinson' en 'Peking Express'. Eerder was hij onder meer turncoach, basketbalcoach en tennisleraar. In 1992 begon hij als freelance journalist. Uiteindelijk stopte Hasselbach met sporten om zich op zijn journalistieke carrière te kunnen richten. Zijn broer Harald Hasselbach is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Robinson
Hasselbach was van in het begin in 2000 presentator van de Belgisch-Nederlandse co-productie 'Expeditie Robinson'. Hij presenteerde het programma met Desiré Naessens, Roos Van Acker (bij VT4), Lotte Verlackt en nu met Evi Hanssen bij KanaalTwee/2Be en vtm. In 2004 lanceerden Hasselbach en Van Acker ook 'Peking Express' op VT4. (novum/wiki/bf)


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2008 19:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

OMG! Dat is heftig. Een van de weinige presentatoren die ik echt kon waarderen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

beetje wel ja


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2008 2:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2008 19:12 schreef Hypnos het volgende:
Expeditie Robinson-presentator Ernst Paul Hasselbach is in Noorwegen verongelukt. Hij was daar voor opnames van het televisieprogramma '71 Graden Noord'. Ook een productieassistente is overleden, meldt zijn werkgever RTL. De 42-jarige Hasselbach zou met zijn auto in het water zijn beland.

Vrouw en dochtertje
Hasselbach werd op 23 mei 1966 geboren in het Surinaamse Paramaribo als zoon van een Nederlandse vader en een Surinaamse moeder. Het werk van zijn vader, die landbouwkundig ingenieur was, zorgde ervoor dat hij in verschillende landen opgroeide. Hij woonde in zijn jeugd in Nederland, Suriname, Kenia, Indonesië en Canada. Hasselbach had een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Het koppel woonde in Haarlem en heeft samen een dochter.

Sportman
Naast '71 Graden Noord' presenteerde Hasselbach onder andere ook 'Expeditie Robinson' en 'Peking Express'. Eerder was hij onder meer turncoach, basketbalcoach en tennisleraar. In 1992 begon hij als freelance journalist. Uiteindelijk stopte Hasselbach met sporten om zich op zijn journalistieke carrière te kunnen richten. Zijn broer Harald Hasselbach is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Robinson
Hasselbach was van in het begin in 2000 presentator van de Belgisch-Nederlandse co-productie 'Expeditie Robinson'. Hij presenteerde het programma met Desiré Naessens, Roos Van Acker (bij VT4), Lotte Verlackt en nu met Evi Hanssen bij KanaalTwee/2Be en vtm. In 2004 lanceerden Hasselbach en Van Acker ook 'Peking Express' op VT4. (novum/wiki/bf)



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2008 11:31 by Staalman Profiel van Staalman

Former GRIP INC. Singer GUS CHAMBERS Dead At 52 - Oct. 17, 2008

Former GRIP INC. vocalist Gus Chambers passed away on October 13, 2008 at the age of 52. Chambers, who resided in Coventry, England, reportedly took his own life.

According to the Coventry Telegraph, Chambers made a name for himself in the UK punk scene as the frontman for SQUAD in the late '70s. He later took his skills as a top notch front-man to the new band 21 GUNS. They released the single "Ambition Rock" on Neville Staples's Shack Records.

Gus later moved to America and formed SONS OF DAMNATION before hooking up with SLAYER drummer Dave Lombardo and German guitarist Waldemar Sorychta in GRIP INC. They released three acclaimed albums in the mid-to-late '90s — "Power of Inner Strength" (1995), "Nemesis" (1997), and "Solidify" (1999) — and finally came back with a fourth entitled "Incorporated" in 2004, which was greeted as a true return to form by the critics.

Gus was most recently a member of the Coventry, UK punk band MANTRA SECT which was scheduled to play its next concert tonight (Friday, October 17).

In an October 15, 2008 online posting, MANTRA SECT bassist Wendy X stated about Gus' decision to take his own life, "My emotions are swimming round and round in my head, trying to comprehend it all, so I will not say too much on here except to say to everyone that has asked why, as I do myself, that we were always, as normal, constantly in contact with him (myself virtually daily) yet none of us saw this coming. Nor many other friends that also constantly kept in touch with him either. We are at a loss about why. My usual daily phone calls with Gus all the days leading up to this didn't give any clue whatsoever that anything was THIS wrong."

"I've been very lucky in my career," Gus once said, according to the Coventry Telegraph. "I have had the privilege of playing in front of thousands of people at festivals like Rock in Rio and the Dynamo festival in Holland. Nothing though brings back fonder memories than playing in front of maybe 20 or 30 people in The Hand and Heart or the back room of The Swanswell."




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-10-2008 11:44 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

R.I.P. Gus

Was een schok dit nieuws te lezen.

Onlangs nog een paar dagen met hem opgetrokken tijdens Summerbreeze en een ' reunie' show met Grip inc. in Bochum. Hij was toen erg positief en leek zin in het leven te hebben Een markante man is van ons heengegaan.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-10-2008 14:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Damn, klote.

Ik had graag nog wat nieuwe Grip Inc. cd's gehoord met zijn stem erop.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2008 1:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zie het ook voor het erst.

Power of the inner strenght blijft zeer memorabel


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-10-2008 18:41 by Daops Profiel van Daops

Mike Baker (zanger Shadow Gallery), 45 jaar

ALLENTOWN, PENNSYLVANIA

It is with deep sadness and regret that we announce the passing of Shadow Gallery vocalist, Michael A. Baker. Mike suffered a heart attack, Wednesday afternoon, October 29th, 2008. He was 45 years old. Mike was a founding member of Shadow Gallery and for the past 16 years, helped shape the sound of the band with his magical voice. Additionally, he made many appearances on rock records around the world. Those who knew him best were moved by his gentle spirit, sincere kindness, fun nature and passion for both music and sports. He was a warrior in the studio, a true professional. Mike was our friend, our singer and our brother. We loved him and will miss him enormously, but he will always be remembered in our hearts and through his music.

At this time we are setting up a condolence book on the Shadow Gallery Band website that you will be able to leave a message.

Good Bye Mike,


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2008 18:42 by XXL Profiel van XXL

WTF???


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2008 22:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2008 0:05 by Chelman Profiel van Chelman

Michael Crichton.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2008 13:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wik Jongsma, oftewel meneer harmsen in gtst.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-11-2008 13:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2008 0:05 schreef Chelman het volgende:
Michael Crichton.






Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-11-2008 16:04 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 november 2008 13:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wik Jongsma, oftewel meneer harmsen in gtst.


Sympathieke vent, jammer.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-11-2008 16:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 november 2008 16:04 schreef Lionheart het volgende:
Sympathieke vent, jammer.


Wik Jongsma: 'GTST is bagger!'

Na een zure opmerking van Wik Jongsma over de acteerprestaties van GTST-actrice Marly van der Velden, gaat hij nu opnieuw over de schreef met zijn opmerkingen over zijn ex-collega`s. Zo sprak hij onder andere een tijdje terug met Petra Boots, waar hij de volgende opmerkingen maakte over zijn loopbaan bij Neerlands populairste soapserie..

'Dat iedereen goed met elkaar overweg kan achter de schermen bij GTST, is echt nonsens. Zo had ik regelmatig ruzie met Erik de Vogel (Ludo) en Caroline de Bruijn (Janine). Dan mocht ik van hun niet roken in de kleedkamer. Dat vonden ze stinken. Vervolgens rookte ik alleen nog maar in mijn kleedkamer met de deur dicht. Vonden ze ook weer niet goed. Ze vonden dat ik uit respect voor mijn collega`s buiten moest roken. Nou, ze konden de pot op. Met zulke zeikerds als Caroline en Erik ga ik niet eens een discussie aan.'

'Ik sta er echt niet van te kijken dat de kijkcijfers van GTST zo laag zijn. Alle verhaallijnen gaan naar de jongere garde. Als het nou getalenteerde acteurs zouden zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar Marly is te hysterisch voor woorden en ook die Jeffrey toont totaal geen emoties in zijn spel. Ik hoop van harte dat ze binnenkort acteerlessen gaan volgen, want dit is echt tenenkrommend. Vroeger had je tenminste nog gedreven jonge talentjes zoals Georgina Verbaan of Katja Schuurman. Ookal kon die laatste soms echt zeuren. Dan vond ze bijvoorbeeld dat ze raar over kwam op beeld en moest de scene weer over. Na de zoveelste keer dacht ik dan echt; mens, flikker op met je gezeik. Georgina daarentegen is gewoon een moordwijf. Daar had ik altijd zo ontzettend veel lol mee. Ook met Wilbert Gieske (Robert) en Jette van der Meij (Laura) had ik altijd een erg hechte band. Als ik tegenwoordig kijk naar GTST en zie dat die twee voor slechts één zinnetje mogen komen opdraven, dan denk ik echt van... ga alsjeblieft een gesprek aan met de schrijvers of hou de eer aan jezelf en stap uit de serie. Het is gewoon triest hoe de schrijvers omgaan met karakters als Laura en Robert..'

'Ik weet dat veel mensen mij door deze opmerkingen een oude zeikerd zullen vinden die het niet kan verkroppen dat hij eruit is gezet, maar dat is totale nonsens. Ik ben er namelijk zélf mee gestopt. Ik kon die grote lappen met tekst niet meer onhouden en na een paar zinnetjes stond het zweet alweer op mijn voorhoofd. Moest de visagie er weer aan te pas komen; echt heel confronterend. Dan besef je pas echt goed hoe ziek je bent. Een paar maanden na mijn exit zat ik er echt helemaal doorheen. De kanker begon mijn leven te beheersen en ik kreeg de ene epilepsie-aanval na de ander. Vreselijk. Ik heb zelfs euthenasie aangevraagd, maar mijn vrouw Nora heeft me tegen gehouden. Achteraf ben ik haar daar ontzetend dankbaar voor. Ik ben nog niet lang klaar met mijn leven..'

http://gtstcourant.web-log.nl/de_gtstcourant/2007/03/wik_jongsma_gts.html

--------------

hehehe...


Je moeder.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 07-11-2008 18:07 by Kimmey Profiel van Kimmey

Meneer Harmsen


Het is de lichtinval ;')


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-11-2008 18:29 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 7 november 2008 13:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wik Jongsma, oftewel meneer harmsen in gtst.


ik dacht dat hij allang dood was


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-11-2008 18:46 by mental Profiel van mental

er wordt hier dus net een dooie naar buiten gebracht door een paar agenten, geen idee wie het is. nou ja als ik 1 van mijn buren niet meer zie dan weet ik het lol


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen