![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat vind je dan van Being John Malkovich? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Euh, niet aan mij gericht, maar ik vond hem in ieder geval erg amusant. Boeiender ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: Oeps. Boeiender ![]() |
|
bwrahahahahahaha ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Zou ie gestopt zijn op zijn hoogtepunt? ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Zoiets als een wansmaak dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het wordt steeds spannender: http://www.gva.be/she/gossip/aid837881/kill-bill-ster-vermoord-door-kung-fu-bende.aspx ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
het wordt steeds gaver ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Is dat ook een bepaalde kung fu techniek, touw om je nek en om je geslachtsdeel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
kung sutra? kama fu? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zoiets, ja, hehe. OT: Bolle Jan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Heeft Bruce Lee dan eindelijk zijn wraak met deze eervolle dood. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: :plakjecake: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Minder. Legendarisch vind ik vooral "In eine kleine Kontfickerei" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
L.B. Boeiender ![]() |
|
quote: Voor mij wel. Niks mis met het echte Nederlandstalige lied. Zoals b.v. Hazes, Beense of Jan Boezeroen dat brengen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Sja, ik heb niets met dat soort valse sentimenten. Van mij part valt de rest van de artiesten morgen dood neer, zal er echt niet om malen. Vandaar LB van mijn kant. Boeiender ![]() |
|
quote: Je mening op dit vlak laat aan duidelijkheid in elk geval niks te wensen over, hehe. Gelukkig verschillen smaken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zangeres en televisiepresentatrice Yasmine is overleden. Ze was 37 jaar. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend, maar volgens VRT wordt vermoed dat het om zelfmoord gaat. Yasmine (Kontich, 3 maart 1972) was een Vlaamse zangeres en presentatrice. Haar echte naam was Hilde Rens. Ze huwde op 30 augustus 2003 met Marianne Dupon, bekend als winnares van het tweede seizoen van het TV1-programma "De Mol". Op 9 maart 2007 werd hun dochter Ella-Louise geboren. Eerder dit jaar hebben de twee hun relatie verbroken. De geruchten gaan dat de relatiebreuk aan de basis voor haar dood ligt, maar zeker is dat nog niet. ![]() signature ![]() |
|
![]() Daar ging weer een stukje jeugdsentiment. Farah Fawcett En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
+1 ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |