![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heftig man, sterkte gewenst! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Michaël Zeeman (50) overleden AMSTERDAM - Journalist en literair criticus Michaël Zeeman is maandagavond op 50-jarige leeftijd in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Zeeman stierf aan een hersentumor die een maand geleden was ontdekt. Dat heeft de Volkskrant bekendgemaakt. Zeeman was voor deze krant onder meer enige tijd correspondent in Rome. Zeeman schreef sinds 1980 in tal van dag- en weekbladen over kunst en literatuur, filosofie en cultuurpolitiek. In 1988 werd hij stafmedewerker letteren van de Rotterdamse Kunststichting. Vanaf 1991 schreef hij voor de Volkskrant. Zelf publiceerde hij ook poëzie, essays en proza. Voor zijn poëziedebuut Beeldenstorm kreeg hij in 1991 de C.Buddingh'-prijs. In 2002 ontving hij de Gouden Ganzenveer voor zijn bijdrage aan de Nederlandse, geschreven cultuur. Ook presenteerde hij voor de VPRO het televisieprogramma Zeeman met Boeken. Onschatbare waarde ''Hij is van onschatbare waarde voor de Volkskrant geweest', zegt hoofdredacteur van de Volkskrant Pieter Broertjes in een reactie op de website van zijn krant. ''Zijn belezenheid was bijna ongeëvenaard in de Nederlandse journalistiek en hij schreef prachtig. En hij was snel. Je kon hem bellen en als het nodig was, had je binnen een uur een stuk.'' Europeaan Zeeman was een 'echte Europeaan', zegt Broertjes. ''Hij heeft jaren in Rome gewoond, en hij had vanaf 1 juli in Berlijn willen gaan wonen, meer in het centrum van Europa. Zijn columns waren doorwrocht van geloof in het ideaal van culturele en etnische samenwerking. Hij was de man van de renaissance en de Verlichting. De wereld was zijn werkterrein.'' © ANP “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Er piepen een hoop bekenden tussenuit momenteel. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Gelukkig. Notoire betweter en dictatoriaal type, die Zeeman. Zijn recensies en programma's draaiden ook altijd maar om één ding, namelijk de eruditie en wellezendheid van dhr. Zeeman zelf. Verder toonde Michael weinig humor toen Theo van Gogh een bundel columns naar hem vernoemde met een titel als "Hoe sla ik mijn vrouw?" o.i.d. Verbaasde me niks, dat die Zeeman een vrouwenmishandelaar was. W.s. had ze hem een keer ongelijk gegeven ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
http://www.slagwerkwereld.com/nieuws/newsItem.php?n01ID=7162&type=1 Nog een clinic van meegemaakt bij StandBy in Utrecht, om daarna proberen laveloos de tent te zoeken waar hij zou spelen ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Nu is alleen Freddie Gruber er nog... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 28-07-2009 21:57] ![]() |
|
quote: 2012 komt ook steeds dichterbij hè. ![]() |
|
quote: Een icoon verdient zo'n einde niet. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() De leukste coach die PSV ooit heeft gehad in mijn ogen ![]() |
|
quote:Zeer sympathieke kerel, erg jammer ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
ik ben eigenlijk al 3 jaar dood signature ![]() |
|
Jij ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Holy hell. Wat is dat precies? Film? Echt? En nu we het toch over zombies hebben... ![]() Clayton Hill / Played a lead zombie in 'Dawn of the Dead' http://www.post-gazette.com/pg/09208/986678-122.stm?cmpid=news.xml En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
+1 (wat betreft de vragen)zeker origineel ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Ferdi E. (66) verongelukt Uitgegeven: 3 augustus 2009 14:15 AMSTERDAM - Ontvoerder en moordenaar van Gerrit Jan Heijn, Ferdi E., is bij een verkeersongeval in het Gelderse Vorden om het leven gekomen. Ferdi E. zou onderweg op zijn fiets zijn aangereden door een graafmachine. E. had de bestuurder van dit voertuig geen voorrang verleend. Even later overleed hij in het ziekenhuis. E. ontvoerde de Ahold-topman in 1987 en vermoordde hem vrijwel direct. Toch probeerde hij nog een tijdenlang losgeld los te weken. Zo stuurde hij een afgesneden pink van Heijn op. In 1988 werd hij gearresteerd, nadat hij het gemerkte losgeld uitgaf bij een slijterij. Hij werd veroordeeld tot twintig jaar cel en tbs. In 2001 kwam hij vrij. Reden voor de zorgvuldig voorbereide ontvoering was dat E. kampte met geldproblemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
heheeh door een graafmachine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Komt er nu een jubileumkrat van een bekende bierbrouwer (niet dat ik H. drink)? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Wat heeft de topman van Ahold met dat nichtenbier te maken? ![]() De ontvoerders van de persoon die jij bedoelt waren: Cor van Hout, Willem Holleeder, Frans Meijer en Jan Boellaard [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2009 15:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Bonuspunten bij de AH dan? ![]() |
|
Doe ik het voor. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ow ja, fuck... Nou ja, zie je wat er gebeurt als je eens laat je nest uitkomt, haha. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Boeiende figuur die Ferdi. Geen standaard crimineel van de categorie van Hout of Holleeder. In een interview dat ik met hem las kwam hij als een behoorlijk intelligent en beschaafd figuur over. Toch lijkt hij me vooral iemand uit de categorie "verstrooide professor". Ik bedoel, anders pak je een ontvoering niet zo amateuristisch aan, en geef je het geld niet zo onzorgvuldig uit. En verleen je wel voorrang aan een graafmachine, natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Misschien had ie haast omdat ie anders te laat kwam voor een nieuwe ontvoering... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |