|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt, maar die rol van Dom haalt het hoge niveau van de film tijdelijk naar beneden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vond 'em wel lachen in smokey and the bandit. Kan ook wel met jeugdsentiment te maken hebben. Dat candid camera gedoe was wel erg slecht, dat deed hij niet best. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niks ervan. Smokey is gaaf, vooral die hond. Mijn buurvrouw heeft er ook één. Alle films en series met auto's zijn best ok eigenlijk, Knight Rider, Dukes of Hazzard, The fast and the furious, Starsky en Hutch etc. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-05-2009 21:50] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Donald Evans, de bassist van de Southern Rockband Lynyrd Skynyrd, is woensdag overleden. Evans die zich in 2001 bij de band voegde (als opvolger van de toenmalige bassist Leon Wilkeson) leed aan kanker, en werd 48 jaar. De band, die grote hits scoordde met 'Sweet Home Alabama' en 'Free Bird' en in 2006 een plek bemachtigde in de beroemde Rock and Roll Hall of Fame, maakt een ongelukkige periode door. Eerder dit jaar overleed toetsenist Billy Powell al op 56-jarige leeftijd. Against God and Government |
|
quote:Herbie! |
|
The Car Christine Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gaan de optredens wel nog door dan, aangezien ze binnenkort weer op tour gaan? |
|
quote: Ik zou het niet weten Against God and Government |
|
quote: Zou er eigenlijk een band zijn waar meer (oud)leden van zijn overleden dan Lynyrd Skynyrd? |
|
quote: Ik weet niet of een symfonie-orkest in deze meetelt; zo ja, dan kan het wel ja Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
De Amerikaanse acteur David Carradine (72) is vandaag opgehangen gevonden in een hotel in Bangkok. De politie gaat er van uit dat het om zelfmoord gaat, aldus berichten in de media. Gevonden door kamermeisje Het lichaam van de 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden in het toilet van zijn suite in het vijfsterrenhotel Park Nai Lert, aldus de onlinenieuwsdienst The Nation. Met gordijnkoord De acteur was in Thailand voor filmopnames. Collega's raakten ongerust toen hij woensdag niet was komen opdagen voor het eten en toen ze hem niet via de telefoon op zijn kamer konden bereiken. Volgens de politie heeft Carradine zichzelf opgehangen met een gordijnkoord. Vrouw en vier kinderen Carradine is vooral bekend uit de tv-reeks en film 'Kung Fu' en als Bill in het 'Kill Bill'-tweeluik van Quentin Tarantino. Hij komt uit een acteursfamilie. Zijn vader John en broers Bruce, Keith en Robert zitten ook in het vak. Hij speelde in meer dan honderd films en werkte met regisseurs als Martin Scorsese en Ingmar Bergman. Hij laat een vrouw, Annie Bierman, en vier kinderen achter. RIP Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zonde.. Geniaal die rol in Kill Bill. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Briljant Acteur! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 |
|
quote:+1.. |
|
quote: Die was toch al dood? Zelf gezien in die middelmatige Kill Bill film. Boeiender |
|
Handtekening is nu een stuk meer waard... |
|
quote: Middelmatig??? Die film is geniaal man. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die film is niet echt joh The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee? Damn, heb ik weer, die blonTheid speelt me weer op, hehe. @ Verval, die film is geniaal gehypt ja, leuke plaatjes, krakkemikkerig verhaal, slechte acteurs. Zo. Boeiender |
|
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik buiten de rol van Bill in Kill Bill niet echt een film van hem voor de geest kan halen. In die rol was hij wel aardig. Al vond ik Kill Bill part 1 een stuk beter. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ben het met Mr. N eens, Kill Bill was imo ronduit klote maar nu is imo The Big Lebowsli ook een zaadfilm... Dus ik zal wel weer een slechte smaak hebben. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Half slechte smaak skatje, half slecht maar Boeiender |
|
quote: En is dat dan mijn bovenste helft of mijn onderste helft lekkertje? [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 04-06-2009 20:02] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |