![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ahaaaa. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Gecondoleerd ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Wie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
klinkt als? Suck my piss ![]() |
|
Rijmt op? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Niet grappig aangezien velen hier hem persoonlijk kennen? Beheerder van Hedon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Niet grappig. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Oh ok, da's zwaar kut idd. Leuk zaaltje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Hoorde het zojuist... Bareuh... ![]() |
|
Woorden schieten hier even tekort, Ulk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
heel bizar! ![]() ![]() |
|
quote: Dikke +1 Bareuh... ![]() |
|
damn, ik las deze week dat hij naar het ziekenhuis moest, een groot verlies voor hedon, maar nog meer voor de nabestaanden.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Het is ook zo snel gegaan! Nog niet zo lang geleden sprak ik hem nog bij Entombed in Hedon. Vervolgens hebben we paar dagen geleden het nieuws gehoord over zijn situatie en sinds vanmorgen ie hij er niet meer. ![]() ![]() ![]() |
|
Heftig. Kutziekte. Sterkte @ alle bekenden! ![]() ![]() |
|
Ik hoorde het gisteren via een vriend. Ook al kende ik Pascal niet echt, heb hem een paar gesproken. Schrok ik er toch wel van. RIP Pascal. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Sterkte aan de achterblijvers .. Wat blijft het ook een kloteziekte, de één na de ander valt ten prooi .. ![]() |
|
quote: idd ![]() ![]() beheerder ---> directeur? kende hem niet echt persoonlijk. Wel eens en woordje mee gewisseld [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 15-02-2008 16:37] ![]() |
|
quote: Het was pas sinds vorige week donderdag bekend dat hij de ziekte had. Over snel gaan gesproken... Bareuh... ![]() |
|
quote: +1 Echt snel gegaan allemaal. ![]() ![]() |
|
R.I.P. Pascal Het is GVD niet te geloven, zo drink je samen nog een biertje, zo gaat binnen anderhalve week 't licht uit...... We zullen je missen!!! ![]() |
|
quote:Och ja, natuurlijk, dan is opeens niets meer grappig. Als niemand'm had gekend was het owkej, hypocriet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
37 jaar dus. Wow... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |