|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee das H. Mennen, die leeft nog. Die jonge *aparte* gast bedoel je toch? |
|
Ricardo Montalban. Gisteren gestorven op 88-jarige leeftijd. Stomtoevallig gisteravond nog de Star Trek aflevering "Space Seed" zitten kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mijn buurman meneer Maas. Eén van de markantere figuren van Uden. Twee weken terug hem nog zien schaatsen. Met de scooter kwam hij aanrijden, grote cowboyhoed op, schaatsen aan het stuur. En schaatsen daarna als de beste, op 82-jarige leeftijd. 's Zomers zag je hem op de scooter rondrijden met een surfplank er achteraan. Elke dag kwam hij steeds bruiner terug van de plas in Langeboom. En elke dag weer even blauw, want net als bijna iedereen hier in de straat lustte hij ook graag een glaasje. Ik teken voor zo'n mooi leven als hij heeft gehad. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-01-2009 21:09] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dan toch 82 worden. Rescept. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat recept wil ik ook wel, ja! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zit vast veel knoflook in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jeremy Lusk signature |
|
Antoine Vanhove, bestuurder en gewezen algemeen directeur van Club Brugge signature |
|
Lux Interior (The Cramps) is blijkbaar al anderhalve week geleden op 62-jarige leeftijd gestorven: http://www.nrc.nl/kunst/article2143985.ece/Lux_Interior_1946-2009 |
|
quote: Ik ook. Prachtig, retspek! |
|
quote: Verdomme, weer een held onder de groene zoden. Anderzijds, Poison Ivy is nu wel weduwe! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kamila Skolimowska (26), gouden medaillewinnares in Sydney en een goeie vriendin van de vrouw. Weer een begrafenis waar ik heen moet. YAY KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een sterfgeval aangrijpen om te namedroppen.. EPIC FAIL :') |
|
oei lijkt me niet de meest gezonde sport, komt het ook daardoor? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-02-2009 3:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Idd. |
|
is Chriet Titulaer al dood eigenlijk"?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: :') |
|
Reddy signature |
|
quote: We zullen hem missen |
|
Miika Tenkula van Sentenced... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 20-02-2009 6:59] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
quote: Bareuh... |
|
't Schijnt ook een behoorlijke amokmakert te zijn geweest.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Geen idee, 't zou heel zielig zijn voor zijn broertje Hans in ieder geval. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |