|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gecondoleerd |
|
De shit is aan!!!1 |
|
Een trage zm dood. Maar hej, uiteindelijk is panda ook weer uit zijn graf herrezen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wie is panda nu dan eigenlijk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
:') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: R. |
|
quote: R. toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Panda is pandeamonium (oid) en spiritist en nog wat namen. En nu alweer een tijdje R. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2009 23:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ah R. dus toch ik had pas al een beetje een vermoeden haha ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haha die is al zo'n 8 jaar dood? Ben simpelweg jolig |
|
Ghehe over 8 jaar back from the dead, the unholy mental form hell Against God and Government |
|
Die rent zich nooit meer rot.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Bareuh... |
|
Lees het nu pas, maar nog veel sterkte, WaBla. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Weer een held minder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Idd. Het wachten is nu op de remake van ren je rot met een nieuwe blitse presentator. *zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Is volgens mij al, met die meiden van Jumbo... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Inderdaad. Triest, vooral het domme geblaat van die tutjes en het feit dat het over "sterrenweetjes" gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
WTF.... Wat erg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Martin Brosius draait zich ongetwijfeld om in zijn graf (dat kunnen we nu in ieder geval zeggen). |
|
[Waldrock Forum] Hraghher overleden Leute, Triest nieuws. Hraghher, op dit forum (last.fm) bekend als Caput_Metallum, heeft zelfmoord gepleegd. Het trieste is dat zijn ouder wel weten dat hij vrienden (bekenden ?) had, maar geen contactadressen of zo iets hebben. Zaterdag is de crematie in Goutum. Overigens vragen en opmerkingen kunnen ook daarheen: riegholt@hotmail.com Groeten, Riegholt 26 Mar 2009, 13:32 [Waldrock Forum] mbt triest nieuws Ik citeer even uit een mail van Johannes: --- Voor wie geen kaart ontvangt maar nog wel wat wil zien: vandaag (pas) komen de eerste advertenties in de (Leeuwarder) krant. De familie moest eerst moed bijeenrapen. Zijn ouders zien iedereen graag komen, waren al bang dat hij helemaal geen vrienden zou hebben. Ze hebben een paar keer gezegd dat ze dankbaar zijn dat hij onder het metalpubliek gewoon geaccepteerd werd en hij zich tijdens festivals en concerten gelukkig voelde. Hij had het trouwens thuis ook wel eens over het forum, dat hij daar lol in had. Ze weten niet heel veel van zijn privéleven en hebben weinig foto's, alleen van die gezinsportretjes en zo. Ze vinden het jammer dat er bijvoorbeeld weinig is van hem met die hoed die hij de laatste tijd droeg en festivalfoto's (waarop hij er dus gelukkig uit moet zien). Weet jij ook of er mensen nog iets van hem op Hyves en dat soort profielen hebben? Of op de Wâldrocksite of zo? Ik zou graag een en ander verzamelen en laten afdrukken, zodat ik hen dat later nog eens kan aanbieden. --- Ik neem aan dat er onder jullie wel mensen zijn die rakker op een kiekje hebben. Zou je die willen mailen ? Riegholt@hotmail.com |
|
quote: *leest nu pas terug* Ja dat was Olaf ja... |
|
quote: (SN) Jammer weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zonde ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |