|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Je laat me schrikken zo op de vroege morgen. Ik dacht dat het om de heerschband uit Zweden ging |
|
Volgens mij is dit erger. |
|
Ik ken het niet dus mis ik er niks aan. Maar wat was het dan? |
|
Een torrent tracker KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gigantische torrent portal. |
|
"Voor zover we weten zijn er in Nederland nooit problemen met de kraaltjes geweest." Nee, in Nederland wordt drugs er met de paplepel ingegoten. Stelletje watjes daar in Amerika |
|
Whaha. Wel een cheape manier om als minderjarige aan drugs te komen. Gewoon een dozijn van die kraaltjes wegkanen Verrassend triviaal |
|
Naakte verwarde man op snelweg APELDOORN - Een 42-jarige man uit Polen liep zaterdagochtend naakt en verward in de stromende regen over de vluchtstrook op de A1 onder Kootwijk. De man deed zijn kleding uit nadat hij tegen een lichtmast was gebotst, zo maakte de politie zondag bekend. De A1. FOTO ANP De Pool reed op de rijbaan richting Polen en raakte door onbekende oorzaak van de weg. Na het ongeval kleedde hij zich uit en ging aan de wandel. Een vrachtwagenchauffeur zag de verwarde man lopen en ving hem op. Het slachtoffer werd met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Een Nederlandse kennis verklaarde later tegen de politie dat de man plotseling verward was geraakt en terug wilde naar Polen.(ANP) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Integendeel, in Nederland hebben we dankzij kraaltjes de halve wereld veroverd www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
scherp! |
|
Obesitas is bijna de grootste veroorzaker van kanker. Zwaarlijvigheid haalt vermoedelijk roken in als belangrijkste risicofactor. Dat blijkt uit een onderzoek van het Amerikaanse kankerinstituut en het World Cancer Research Fund. Het risico op kanker door overgewicht is groot, melden de onderzoekers. Vooral darm-, nier- en alvleesklierkanker komen steeds vaker voor bij zwaarlijvige mensen. Ook neemt bij obesitas het gevaar op slokdarmkanker toe, en wordt de kans op borstkanker en eierstokkanker na de menopauze groter. Op dit moment is roken nog een grotere risicofactor voor kanker, maar het onderzoek laat zien dat obesitas deze plaats vermoedelijk zal innemen. In Nederland is ongeveer 10 procent van de mensen zwaarlijvig; zij hebben een Body Mass Index (BMI) van 30 of hoger. Het onderzoek is een bundeling van ruim 7000 studies naar het verband tussen gewicht, voeding en kanker. Godver, die vleesvretende dikdonders weer he!!! En wie mag daar voor gaan betalen??? |
|
Ik zie nergens een link met vlees eten en zwaarlijvigheid anders ... |
|
quote: Nee, maar hoeveel dikke vegetariers ken je? Maar idd, als je oplet wat je eet en niet alleen friet en hamburgers eet is er geen rede om te dik te worden. En ook vleeseters kunnen prima opletten op wat ze eten. |
|
quote: Niet? Dan heb je vast geen dreadlocks! Zenial |
|
Niets aan toe te voegen, vlees eten kan ook deel uit maken van een gezonde eetstijl. Vega's zijn idd altijd mager, misschien omdat ze niet genoeg van de juiste voedingsstoffen binnen krijgen?Mager is ook niet altijd goed ... |
|
Ach zwaarlijvigheid is relatief.. Gelukkig hou ik me aan het 2 stukjes groente en 2 stukjes fruit beleid. en sla en tomaat tussen m`n hamburger. En ik betaal ook voor die mensen dun longen teren, hun lever wegzuipen, hun neusschotten wegsnuiven. Dus zal tijd worden dat ik ook ergens van profiteer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Meerdere.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: damn, hoe doen die mensen dat? Ik ben ooit een half jaartje vega geweest om te kijken waar al die fuss nou over was. Alles volgens boekje gedaan. Maar nog steeds paar kilo kwijt en langzaam aan steeds ziekjeser enzo. Toen maar weer gewoon vles gaat eten. Eiwit en vet zijn goed voor je. |
|
Zo, schoppen jullie even met zn allen de poten onder iemands beperkte wereldbeeld uit. Cheers! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Romeinse gladiatoren waren dikke vegetariërs' De gladiatoren in het oude Rome waren waarschijnlijk dikke vegetariërs. Dat hebben onderzoekers van het Oostenrijkste Archeologische Instituut dinsdag gemeld. Het instituut leidt opgravingen op de gladiatorenbegraafplaats in Efeze, dat aan de westkust van Turkije ligt. De onderzoekers basseren zich op spoorelementen in de beenderen die zijn opgegraven. De begraafplaats is uniek, omdat er skeletten van zeventig mensen zijn gevonden. Tot nu toe richtte het onderzoek zich vooral op het soort verwondingen dat een gladiator opliep tijdens gevechten in de arena. De medische universiteit in de Oostenrijkse hoofdstad en de universiteit van Wenen richten zich nu echter meer op de sporen in de botten. Gladiatoren aten vooral veel bonen, groenten en sommige soorten fruit. Volgens de onderzoekers verklaart dat waarom de vechtersbazen volgens de overlevering vaak zwaarlijvig waren. De vetlaag bood enige bescherming tegen de klappen die ze tijdens een gevecht opliepen. De wetenschappers kunnen echter niet meer vaststellen hoe zwaar de gladiatoren waren. Daarvoor zijn de beenderen te oud. |
|
quote: Doel je nu op het beperkte wereldbeeld van Jenje, of die van Pandora? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Bruce Banner |
|
Ik vind in ieder geval onze tulp er iets florisanter uitzien dan jullie frietzak. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |