IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-12-2007 19:21 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 december 2007 19:06 schreef Greycloak het volgende:
Sure, maar omdat je je papiertje al hebt krijg je korting. Mail of MSN me!




Hmmmmmmmm, ik wil je brood niet roven hoor, maar als ik weet dat ik in de richting Grunn kom vantevoren dan neem ik wel even contact op!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2007 19:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Best! Hoe ver vantevoren weet je zulks..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2007 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Honderden patiënten Almere mogelijk besmet met hiv
Uitgegeven: 11 december 2007 17:44
Laatst gewijzigd: 11 december 2007 17:59

ALMERE - Door een fout in gezondheidscentrum De Spil in Almere zijn 621 mensen mogelijk besmet met hiv of hepatitis, omdat zij met dezelfde pen werden geprikt. Dat maakte een woordvoerder van de Zorggroep Almere dinsdag bekend. Alle betrokkenen worden onderzocht.

De bewuste prikpen is uitsluitend bedoeld voor thuisgebruik, maar werd van augustus 2006 tot en met augustus 2007 toch gebruikt in het centrum. Waarom het instrument daar werd gebruikt, kon de woordvoerder niet zeggen. De bewuste patiënten zijn per brief op de hoogte gebracht.

Diabetes

Dergelijke prikpennen zijn bedoeld voor diabetespatiënten en zijn voorzien van meerdere naalden. Na elke prik moet de gebruiker aan de pen draaien zodat er een nieuwe naald verschijnt. Zorggroep Almere sluit niet uit dat medewerkers dit vergaten te doen en dat hierdoor mensen met dezelfde naald zijn geprikt.

Pas toen er een nieuwe medewerker werd ingewerkt, kwam de misstand aan het licht. Zij kaartte die aan bij Zorggroep Almere. Naast het onderzoek heeft die organisatie het voorval gemeld aan de Inspectie voor de Volksgezondheid.
------------

Ok ... scary shit dat dat niet goed in de gaten gehouden word ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-12-2007 18:32 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

621 is wel een griezelig hoog aantal


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2007 19:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 december 2007 18:31 schreef Jenje het volgende:
Honderden patiënten Almere mogelijk besmet met hiv
Uitgegeven: 11 december 2007 17:44
Laatst gewijzigd: 11 december 2007 17:59

ALMERE - Door een fout in gezondheidscentrum De Spil in Almere zijn 621 mensen mogelijk besmet met hiv of hepatitis, omdat zij met dezelfde pen werden geprikt. Dat maakte een woordvoerder van de Zorggroep Almere dinsdag bekend. Alle betrokkenen worden onderzocht.

De bewuste prikpen is uitsluitend bedoeld voor thuisgebruik, maar werd van augustus 2006 tot en met augustus 2007 toch gebruikt in het centrum. Waarom het instrument daar werd gebruikt, kon de woordvoerder niet zeggen. De bewuste patiënten zijn per brief op de hoogte gebracht.

Diabetes

Dergelijke prikpennen zijn bedoeld voor diabetespatiënten en zijn voorzien van meerdere naalden. Na elke prik moet de gebruiker aan de pen draaien zodat er een nieuwe naald verschijnt. Zorggroep Almere sluit niet uit dat medewerkers dit vergaten te doen en dat hierdoor mensen met dezelfde naald zijn geprikt.

Pas toen er een nieuwe medewerker werd ingewerkt, kwam de misstand aan het licht. Zij kaartte die aan bij Zorggroep Almere. Naast het onderzoek heeft die organisatie het voorval gemeld aan de Inspectie voor de Volksgezondheid.
------------

Ok ... scary shit dat dat niet goed in de gaten gehouden word ...


Scary shit dat mensen zo achterlijk zijn om anno 2007 zelf niet om een nieuw naaldje te vragen.

Als ik geprikt moet worden let ik daar namelijk wel op.
Als hij niet gewisseld wordt kunnen ze de tering krijgen maar dan wordt er niet geprikt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2007 19:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2007 19:01 schreef XXL het volgende:
Als hij niet gewisseld wordt kunnen ze de tering krijgen
Dat zou idd kunnen ja...



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-12-2007 19:19 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 11 december 2007 18:32 schreef Ralph Plug het volgende:
621 is wel een griezelig hoog aantal
en ook per brief op de hoogte gesteld worden. Netjes misschien maar sjit, kan jeje voorstellen zo'n brief te krijgen...

lijkt me maar niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 11-12-2007 19:22]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-12-2007 19:20 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 december 2007 19:19 schreef Jolijn het volgende:
en ook per brief op de hoogte gesteld worden. Netjes misschien maar sjit, kan jeje voorstellen zo'n broef te krijgen...

lijkt me maar niets.


Och, het is Almere maar hoor.... dat is in totaal dus maar een heel klein percentage van Amsterdam.



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-12-2007 19:24 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 11 december 2007 19:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Och, het is Almere maar hoor.... dat is in totaal dus maar een heel klein percentage van Amsterdam.
Dan kun je al helemaal wel een andere manier vinden om die mensen op de hoogte te stellen.

'Door een onverklaarbare fout bent u wellicht besmet met HIV. Wij hebben u ingepland voor een controle op donderdag 20 december 2007 om 14.40. Onze excuses voor het ongemak.'



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-12-2007 19:35 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ja, het is wel erg lullig ja...



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2007 19:44 by XXL Profiel van XXL

quote:

De injectiepennen zijn bedoeld voor diabetespatiënten en zijn voorzien van meerdere naalden. Na elke prik moet de gebruiker aan de pen draaien zodat er een nieuwe naald verschijnt.

Vergeten

Zorggroep Almere sluit niet uit dat medewerkers dit vergaten te doen en dat hierdoor mensen met dezelfde naald zijn geprikt.



Er is dus helemaal niets zeker.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2007 21:59 by XXL Profiel van XXL



'Spookcursisten' zakken massaal voor inburgering
Uitgegeven: 11 december 2007 21:22

AMSTERDAM - Inburgeringsbedrijven schrijven 'spookcursisten' in voor een inburgeringsexamen om op die manier het opkomstpercentage te halen. Dat blijkt dinsdag uit een reportage van het televisieprogramma Netwerk.

Een directeur van een inburgeringsbedrijf geeft toe dat hij regelmatig 'spookcursisten' inschrijft om de vastgestelde norm te halen. De cursisten slagen nauwelijks. Slechts 150 van de 6500 cursisten hebben het afgelopen jaar hun inburgeringsdiploma behaald.

Minister voor Wonen, Wijken en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) hanteert een opkomstpercentage van negentig procent. Halen de bedrijven dit percentage niet, dan worden de inkomsten gekort. Als norm geldt de opkomst en niet de hoeveelheid studenten dat daadwerkelijk slaagt voor het examen.

De minister reageert verbolgen op de praktijken van de inburgeringsbedrijven. "Ze hadden hun ogen open toen de contracten werden gesloten en ik verwacht een beetje meer betrokkenheid."

"Als er 'spookstudenten' worden ingeschreven dan is dat fraude en neem ik aan dat een accountant hier bij de boekhoudcontrole achter komt."





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2007 1:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind het wel een beetje vaag dat er maar zo weinig slagen, ik ken 2 poolse jongen die met gemak slaagden, terwijl ze echt niet zo goed kunnen leren. Maar goed ze wilden dan ook wel graag inburgeren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-12-2007 14:15 by Jällö Profiel van Jällö

[...]"a decision by the country's president, Hugo Chavez, to shift the entire country into its own unique time zone. The move to put the clocks back half an hour adds Venezuela to a small club of nations out of sync with global standardised time."[...]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7138191.stm

Geniepig kereltje, die Chavez.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 12-12-2007 14:18 by R. Profiel van R.

Die vent stookt het vuur volgensmij ook alleen maar op. Zal over een paar jaar wel uitlopen op een coup.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-12-2007 14:18]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-12-2007 14:39 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Alt+F4 of Appeltje+Q

Tijdens het Natural Networking Festival hebben we een kleine Lifehacking unconference gehouden. Op een gegeven moment vond ik mijzelf ergens buiten, middenin de Drentsche bosschen, zittend in een fauteuil van voor de oorlog, terwijl ik op een supermoderne laptop notulen zat in te kloppen van mensen die hun favoriete Lifehack riepen. Beetje surreële situatie, en dus leuk. De komende tijd zal ik een aantal van die lifehacks hier delen.

De eerste is van Renate, die opmerkte dat je in Windows met Alt+F4 een programma kunt sluiten. Datzelfde lukt op een Apple computer met Appeltje+Q.

Het sluiten van een programma komt per dag zo vaak voor, dat het absoluut de moeite waard is om die sneltoets uit je hoofd te leren. Dat scheelt heel wat muiskilometers per jaar.

http://www.nu.nl/news/1351782/183/Alt%26%2343%3BF4_of_Appeltje%26%2343%3BQ.html

En dit staat dan op nu.nl, vreselijk...

"Wow! Wat een geweldige life-hack! Weet je trouwens dat als je op dat knopje met dat pijltje naar links drukt, dat je cursor een plekje naar links opschuift! Wow!!"


Zenial


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-12-2007 14:50 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Directeur zwembad begrijpt ophef over 'boerkini' niet
Uitgegeven: 12 december 2007 09:32
Laatst gewijzigd: 12 december 2007 11:45

ALMELO - "Een boerkini is gewoon een groot soort zwempak." Dat zei directeur Erik Busscher van zwembad Het Sportpark in Almelo. Onder bezoekers van dat zwembad is 'een levendige discussie' ontstaan nadat vorige week een moslimvrouw gekleed in een zogenoemde boerkini te water ging.

Een boerkini is een badpak dat armen, benen, hoofd en lichaam bijna helemaal bedekt. In andere landen is het niet ongebruikelijk dat moslimvrouwen dergelijke zwemkleding dragen. De vrouw die in Het Sportpark kwam zwemmen, kocht haar badpak in Turkije.

Volgens Busscher had niemand last van haar kleding en kwam de veiligheid van andere zwemmers niet in het gedrang. Hij ziet daarom geen reden de vrouw te weren, zei hij woensdag.

Zwemdiploma

De vrouw haalde eerder in het Overijsselse Vriezenveen haar zwemdiploma, eveneens gekleed in een boerkini. Volgens Busscher was de ophef over haar kleding daar snel verdwenen. "Het zou wat anders zijn als deze mevrouw met wijde gewaden te water ging, die helemaal uitwaaieren, zodat iedereen aan de kant moet als zij er aan komt. Dat zou ik wel verbieden."

Busscher heeft naar eigen zeggen sinds vorige week een aantal e-mails met dreigende en racistische taal ontvangen. Hij heeft daar echter nog geen aangifte van gedaan bij de politie.

"Ik wil geen olie op het vuur gooien. Ik hoop dat dit snel overwaait. De betrokken mevrouw is nog niet terug geweest, maar als ze komt is ze wat mij betreft welkom", aldus de zwembaddirecteur.

Bah, nu durf ik niet meer te gaan zwemmen in het zwembad van Vjenne.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-12-2007 14:53 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 12 december 2007 14:39 schreef Zenial het volgende:
En dit staat dan op nu.nl, vreselijk...
En bij deze ook op zwaremetalen, waarvoor dank.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2007 15:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 december 2007 18:32 schreef Ralph Plug het volgende:
621 is wel een griezelig hoog aantal


666 dan.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 15:14 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 december 2007 14:50 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Bah, nu durf ik niet meer te gaan zwemmen in het zwembad van Vjenne.


2 woorden. Dries Roelvink.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-12-2007 16:22 by XXL Profiel van XXL

Ik word er niet echt opgewonden van.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-12-2007 16:29 by XXL Profiel van XXL



'Overlast Polen gezamenlijk aanpakken'
Uitgegeven: 12 december 2007 14:43

ROTTERDAM - Gemeenten hoeven bij de aanpak van overlast door concentraties Polen in bepaalde stadswijken en dorpen niet direct te rekenen op extra geld of nieuwe wetgeving van het Rijk.

De lokale overheden hebben volgens minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) al veel instrumenten om bijvoorbeeld wantoestanden op het gebied van huisvesting aan te pakken.

Dat heeft de CDA-bewindsman woensdag duidelijk gemaakt bij de opening van de zogeheten Polentop die door circa honderd gemeenten wordt gehouden in Rotterdam.

Problemen

Donner prees de gemeenten dat zij de bijeenkomst houden over de arbeidsmigranten uit Oost-Europa. Het is volgens hem zaak eerst problemen goed te inventariseren en vervolgens gezamenlijk aan te pakken.
(c) ANP






Dronken Pool rijdt met tractor over collega
Uitgegeven: 12 december 2007 15:43
Laatst gewijzigd: 12 december 2007 15:55

LANDHORST - De politie heeft dinsdag op zijn werk in Landhorst een 23-jarige Pool aangehouden omdat hij met een tractor over een 57-jarige landgenoot was gereden.

De man bleek onder invloed van alcohol en had drie keer teveel gedronken, meldde een woordvoerster van de politie woensdag.

Boomkweker

Het ongeluk gebeurde omstreeks 15.30 uur bij een boomkweker in de Brabantse plaats. De Pool reed achteruit en had zijn collega niet opgemerkt.

Het slachtoffer is met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis opgenomen.
(c) ANP



Volgens mij zijn die Polen prima in staat de overlast zelf "op te lossen"


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 16:29 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ik heb ook niets met de teletubbies, nee.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2007 18:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
boerkini


hahaahah


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-12-2007 19:03 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen