IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2007 12:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 november 2007 12:35 schreef stigma het volgende:
Het regent en het waait en plotsklaps is er weer zon, dan is het weer koud en zo weer warm. Aangezien dit weer zó anders, zó afwijkend en zó niet te verwachten is bij de herfst. We gaan eraan!!!



En dat in Nederland.
Schokkend


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-11-2007 12:38 by stigma Profiel van stigma

It is the end of the world as we know it. -insert dramatisch liedje hier-


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2007 12:39 by MMayo Profiel van MMayo

Oooooh verrassing!!


'Onnodige paniek door voorspelling superstorm'
Uitgegeven: 6 november 2007 09:17
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 11:04

DE BILT - Het KNMI vindt dat de voorspelling van de Britse weerkundige Piers Corbyn over een 'superstorm' die Nederland eind november zou treffen, onnodige paniek veroorzaakt.

Cees Molenaars van het weerinstituut zegt dat de berichten over de storm gebaseerd zijn op sensatie en iedere wetenschappelijke grond missen. "Op deze manier maak je mensen onnodig bang en dat is gevaarlijk."

Molenaars is gebeld door een vrouw in een rolstoel. "Door de sensatieberichten die verspreid zijn, is deze vrouw bang dat ze haar huis niet uitkan als het gaat stormen. Het is vreselijk dat een weersvoorspelling zo'n effect heeft. Daar moeten we echt verre van blijven."

Najaar

Volgens meteorologen van het KNMI kan het komend weekeinde best stormachtig worden maar hoort dat gewoon bij het najaar. Mocht er reden zijn tot paniek dan geeft het KNMI een weeralarm af.

Weerman Piet Paulusma, die het bericht publiceerde op zijn weblog, vindt niet dat hij aan bangmakerij doet. "Dat zouden we dus geen storm meer mogen noemen. En als die storm er komt hebben we met z'n allen een enorm groot probleem."



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2007 12:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahaha pietje heeft na als die jaren nog geen verstand van het weer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-11-2007 12:46 by stigma Profiel van stigma

Ja mozes kriebel. Wie luistert dan ook naar friezen als t er op aan komt.


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2007 12:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha inderdaad! ik heb over lucifer gedroomd!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-11-2007 13:06 by stigma Profiel van stigma

Was het een sexy droom?


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2007 13:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nou ik was bang dat mijn hond het zo merken dus ik wou hem terug het raam uit gooien voordat yago wakker werd maar ik kon maar niet wakker genoeg worden om me te kunnen bewegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-11-2007 13:16 by stigma Profiel van stigma

Ja. Kaas is dat.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-11-2007 13:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 november 2007 12:35 schreef stigma het volgende:
Het regent en het waait en plotsklaps is er weer zon, dan is het weer koud en zo weer warm. Aangezien dit weer zó anders, zó afwijkend en zó niet te verwachten is bij de herfst houd ik mijn hart vast. We gaan eraan!!!

Lol


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2007 13:18 by XXL Profiel van XXL



Ruil je oude vibrator in
Uitgegeven: 5 november 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 5 november 2007 15:21

AMSTERDAM - Vrouwen met een oude of onbevredigende vibrator kunnen die op zondag 25 november inruilen. Het is een initiatief van Mail & Female, leverancier van vrouwvriendelijke seksaccessoires.

Het bedrijf wil aandacht vragen voor de vele slechte vibrators die er op de markt zijn.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via www.ruiljevibratorin.nl. De komende week rijdt door Amsterdam al een special inruilauto waar vrouwen hun speeltjes kunnen inruilen voor een nieuw exemplaar.

Effectiviteit

Oprichter Hanni Jagtman: "Er zijn ontzettend veel kwalitatief slechte vibrators op de markt. Seksspeeltjes die niets voor je doen. Bijvoorbeeld door een lage effectiviteit of een materiaalsoort die niet fijn aanvoelt, onhygiënisch is of schadelijke stoffen bevat."

Van de ingeleverde vibrators gaat kunstenaar Riekje Jongsma een kunstwerk maken.

(c) ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-11-2007 13:20 by Kimmey Profiel van Kimmey

ik zie Kim Holland daar al aankomen met kruiwagens vol haha


Het is de lichtinval ;')


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2007 13:28 by XXL Profiel van XXL

huhuhu

Het is kennelijk komkommertijd bij nu.nl


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-11-2007 14:00 by watery black Profiel van watery black

Radar op zoek naar verdwenen zwemwater
Uitgegeven: 2 november 2007 13:10
Laatst gewijzigd: 2 november 2007 13:11

ENSCHEDE - Een radar moet er aan te pas komen om de mysterieuze lekkage in het overdekte recreatiebad Aquadrome in Enschede op te sporen.

Een bedrijf zal dinsdag de bodem van het bad afspeuren om te zien waar de ontbrekende 600.000 liter water zich bevindt. Dat liet adjunct-directeur Luuk Oostindië van de Enschedese zwembaden vrijdag weten.

Kruipruimte

Sinds vorige week zaterdag is er op mysterieuze wijze 600 kuub water uit het recreatiebad verdwenen. Afgelopen maandagmorgen ging het recreatiebad dicht voor de bezoekers. Het personeel staat voor een raadsel; de leidingen zijn in orde en de kruipruimte is kurkdroog. Ook de riolering is gecontroleerd.

De directie van het zwembad doet nu telkens een klein beetje water in het bad om te zien waar de lekkage zich kan bevinden.

Oostindië heeft geen flauw idee hoeveel schade het bad lijdt en hoe lang het recreatiebad nog gesloten blijft. Het 25-meter bad is wel open voor publiek.

(c) ANP



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-11-2007 14:03 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Radar? Sonar dan altijd nog.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-11-2007 14:04 by watery black Profiel van watery black

ook dat nog

ik vind het wel apart dat ze een heel zwembad aan water kwijt kunnen raken


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-11-2007 14:05 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 november 2007 14:00 schreef watery black het volgende:
Radar op zoek naar verdwenen zwemwater
Uitgegeven: 2 november 2007 13:10
Laatst gewijzigd: 2 november 2007 13:11

ENSCHEDE - Een radar moet er aan te pas komen om de mysterieuze lekkage in het overdekte recreatiebad Aquadrome in Enschede op te sporen.

Een bedrijf zal dinsdag de bodem van het bad afspeuren om te zien waar de ontbrekende 600.000 liter water zich bevindt. Dat liet adjunct-directeur Luuk Oostindië van de Enschedese zwembaden vrijdag weten.

Kruipruimte

Sinds vorige week zaterdag is er op mysterieuze wijze 600 kuub water uit het recreatiebad verdwenen. Afgelopen maandagmorgen ging het recreatiebad dicht voor de bezoekers. Het personeel staat voor een raadsel; de leidingen zijn in orde en de kruipruimte is kurkdroog. Ook de riolering is gecontroleerd.

De directie van het zwembad doet nu telkens een klein beetje water in het bad om te zien waar de lekkage zich kan bevinden.

Oostindië heeft geen flauw idee hoeveel schade het bad lijdt en hoe lang het recreatiebad nog gesloten blijft. Het 25-meter bad is wel open voor publiek.

(c) ANP




Ah, wordt weer een mooie sanering dus.... Maar 600 m3, dat valt nog wel mee...

[edit] en bij nader inzien wel een erg dom bericht.... waar zou dat water anders kunnen zijn dan weggelopen in de bodem? En een kruipruimte onder een zwembad? Dacht het niet....

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-11-2007 14:07]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2007 14:10 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2007 14:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar dan zouden ze er toch geen nieuwsbericht van maken, ik neem aan dat de directeur wel weet of er en kruipruimte eronder zit of niet. en anders zit er wel een kruipruimte naast waar het water toch nog heen kan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-11-2007 14:14 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 november 2007 14:10 schreef ElitE het volgende:
maar dan zouden ze er toch geen nieuwsbericht van maken, ik neem aan dat de directeur wel weet of er en kruipruimte eronder zit of niet. en anders zit er wel een kruipruimte naast waar het water toch nog heen kan.


Sja, is het nieuws dan???

Maar neem maar van mij aan dat het niet erg zinvol is om een kruipruimte ónder een zwembad te maken, dat vergt zoveel van de constructie, en het levert geen enkel voordeel op...

Over kruipruimtes trouwens nog iets: Ze zijn een grote ziekteverwekker!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2007 14:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 november 2007 14:14 schreef blonde rockgod het volgende:
Sja, is het nieuws dan???

Maar neem maar van mij aan dat het niet erg zinvol is om een kruipruimte ónder een zwembad te maken, dat vergt zoveel van de constructie, en het levert geen enkel voordeel op...

Over kruipruimtes trouwens nog iets: Ze zijn een grote ziekteverwekker!
echt eronder lijkt me idd niet zo slim, maar eromheen kan natuurlijk wel een ruimte zijn.

jah mooie plaats voor muizen, maar als je een beetje weerstand heb heb je er geen last van.

waar is een kruipruimte eigenlijk goed voor?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2007 14:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 november 2007 14:00 schreef watery black het volgende:
Een bedrijf zal dinsdag de bodem van het bad afspeuren om te zien waar de ontbrekende 600.000 liter water zich bevindt.



Schijnbaar niet op de bodem van het bad dan..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2007 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gelukkig zijn er landen met een goed strafsysteem:
quote:
Vieze praat kost Egyptenaar zijn tong of kamelen
Uitgegeven: 6 november 2007 13:41
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 14:09

CAIRO - Een jonge Egyptenaar die een herderinnetje lastig heeft gevallen met vieze praat wacht een passende straf: het slachtoffer mag bepalen of zijn tong eraf wordt gesneden. Dit meldden lokale media dinsdag.

Een lokale rechtbank in de Sinaï heeft besloten dat de Egyptenaar sowieso veertig kamelen aan het herderinnetje moet schenken.

Daarnaast mag de vrouw kiezen of ze nog eens vijf extra kamelen krijgt, of de tong van haar belager.

Rechtsstelsel

De schuldig bevonden man mocht tijdens zijn proces niet praten. Bedoeïen hebben een eigen rechtsstelsel. Stamoudsten beslissen na lang beraad over de strafmaat en schadevergoeding.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-11-2007 16:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 november 2007 14:38 schreef ElitE het volgende:
echt eronder lijkt me idd niet zo slim, maar eromheen kan natuurlijk wel een ruimte zijn.

jah mooie plaats voor muizen, maar als je een beetje weerstand heb heb je er geen last van.

waar is een kruipruimte eigenlijk goed voor?


Een kruipruimte is alleen maar goed om kabels en leidingen in te verwerken eigenlijk. Anders moet men die in de vloer inbouwen met als voordeel dat je er later weer bij kan. Voor de rest heeft het niet echt nut, door vochtophoping kunnen bacterien, schimmels en zwammen goed gedijen. Men zou het goed moeten ventileren, maar daardoor heb je weer energieverlies in je huis (dus moet je eigenlijk de kruipruimte isoleren, waardoor je weer moeilijker bij de kabels / leidingen kan.

Ook kan er een ophoping van giftige stoffen opgebouwd worden in een kruipruimte, als er een bodemverontreiniging onder het huis is, vooral bij vluchtige stoffen.

Maar het kan ook nuttig zijn:

quote:

Hagenaar kweekt wiet in kruipruimte.
111 dagen geleden door Peewee
DEN HAAG - De politie heeft gistermiddag in een huis aan de Melis Stokelaan een hennepkwekerij ontdekt. Dit is nog niet zo opmerkelijk, ware het niet dat de hennep werd geteeld in een kruipruimte.



Volgens mij is het trouwens wel typisch Nederlands.



Lies
Usericon van Lies
Posted 06-11-2007 17:05 by Lies Profiel van Lies

Eerst vond ik het stiekem best grappig, maar natuurlijk is en blijft het intriest voor die brave boeren.

quote:
ma 05/11/07 - In Lede en Denderleeuw hebben onbekenden de voorbije dagen maïs rechtstreeks van het veld gestolen. Ze gingen tewerk met machines.

De getroffen landbouwer in Lede is één hectare maïs kwijt en schat het verlies op 2.000 euro. In Denderleeuw is er zo'n zeven hectare maïs verdwenen. Daar loopt de schade op tot 20.000 euro.

De politie gaat ervan uit dat het om dezelfde dievenbende gaat.

De dieven gebruikten professionele landbouwmachines om hun oogst binnen te halen en lieten heel wat sporen achter.

De politiekorpsen van Lede en Denderleeuw gaan nu 's avonds en 's nachts extra patrouilleren tussen de maïsvelden.

VRT


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen