IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-11-2007 6:44 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Waar is Jallo bij de weg??

Al een tijdje die emigrant niet gezien hier


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2007 9:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 november 2007 20:24 schreef Arasazi het volgende:
Hier heb je je gezeik al:

De Finse dader zou sympathieën hebben laten blijken voor dictators als Hitler en Stalin. Uit de tientallen internetbijdragen van Sturmgeist89, mogelijk een verwijzing naar de Noorse heavymetalband Sturmgeist, komt een beeld naar voren van een verward iemand die zich onder meer een voorvechter toont van gedwongen natuurlijke selectie en die zegt bereid te zijn tot eliminatie van ,,schandvlekken op het menselijk ras''. Hij noemt zich ,,antisociale sociaal-Darwinist en de antihumane humanist''. Een foto toonde zijn pistool, een SIG Sauer.

http://www.nrc.nl/buitenland/article812952.ece/Bloedbad_op_Finse_school_%2B_video
Iemand met zo'n beroerde smaak mag idd wel dood, wat een kut band ..


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 08-11-2007 9:27 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Tsss gewoon stenigen dat soort mensen!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-11-2007 9:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, mensen die een bloedbad aanrichten en zichzelf vervolgens doodschieten moeten worden gestenigd!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2007 10:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 8 november 2007 9:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, mensen die een bloedbad aanrichten en zichzelf vervolgens doodschieten moeten worden gestenigd!




spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2007 11:17 by XXL Profiel van XXL

Ik zie dat mijn leven er weer niet gezonder op wordt:



Automatenkoffie slecht voor het hart
Uitgegeven: 7 november 2007 13:35

Het regelmatig drinken van automatenkoffie kan leiden tot een hartinfarct.
Dat meldt de Consumentenbond vandaag naar aanleiding van een onderzoek. Automatenkoffie blijkt vaak grote hoeveelheden cafestol te bevatten. Cafestol is een stof die het cholesterol verhoogt en komt vooral voor in vers gemalen automatenkoffie.

Volgens de bond is het pas echt schadelijk om veel automatenkoffie te drinken als de leefstijl al ongezond is. Het risico op een hartaanval door de koffie neemt pas toe bij jarenlang gebruik in een hoeveelheid van ongeveer vijf koppen per dag.

Bron: ANP



Maar ook bellen schijnt nu echt niet meer te kunnen:



Weer waarschuwing gezondheidsgevaar gsm
Uitgegeven: 8 oktober 2007 12:53

Het is toch écht gevaarlijk voor je gezondheid om veel mobiel te bellen. Wie zijn gsm jarenlang minstens een uur per dag gebruikt, loopt een grotere kans op tumoren in het hoofd. Dat zeggen twee Zweedse onderzoekers op basis van een nieuwe studie.

De professoren Lennart Hardell en Kjell Hansson Mild baseren hun waarschuwing op elf onderzoeken die in verschillende landen werden gedaan naar de gevolgen van langdurige mobiele telefonie. Daaruit blijkt dat mensen die hun gsm al langer dan tien jaar gebruiken 30 procent meer risico lopen op een kwaadaardig glioma, een agressieve hersentumor. Die tumor wordt vaak ontdekt aan de kant waar zij hun telefoon tegen het oor houden.

Daarnaast lopen gsm-gebruikers 20 procent meer kans op een akoestisch neuroma, een goedaardige tumor op de oorzenuw die kan leiden tot doofheid. De Zweedse wetenschappers concluderen dan ook: “De bestaande onderzoeken naar het gebruik van mobiele telefoons over een periode van minstens tien jaar laten een consistent patroon zien van verhoogde risico’s op een akoestisch neuroma en glioma. Een grotere kans op andere vormen van hersentumoren kan niet worden uitgesloten.”

Hardell en Hansson Mild vinden daarom dat mensen het gebruik van hun mobieltje zoveel mogelijk moeten beperken en dat kinderen de gsm überhaupt niet mogen gebruiken.
(c) gezondheidsnet.nl



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 08-11-2007 12:34 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 8 november 2007 9:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, mensen die een bloedbad aanrichten en zichzelf vervolgens doodschieten moeten worden gestenigd!


Tja, gisteravond leefde de schutter nog hoor.
Issie ondertussen dood dan??


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-11-2007 12:42 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 8 november 2007 12:34 schreef moon1976 het volgende:
Tja, gisteravond leefde de schutter nog hoor.
Issie ondertussen dood dan??


Ja.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 08-11-2007 13:41 by Arasazi Profiel van Arasazi

Muis zonder angst voor kat

Onderzoekers van een universiteit in Tokio hebben een muis gecreëerd, die zijn instinctieve angst voor katten heeft verloren en zich rustig laat besnuffelen door zijn voormalige aartsvijand.

De resultaten van het onderzoeksteam van Hitoshi Sakano zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Nature van donderdag. De muizen hebben geen angst voor katten, omdat de dieren door een genetische verandering van het reukzintuig niet langer door de geur van een kat de prikkel krijgen die hen voor het roofdier doen vluchten.

Speciale kat

De wetenschappers brachten de genetisch gemanipuleerde muizen in contact met een speciaal uitgekozen kat. Ze wisten dat de kat de muizen niet zou opeten.

Aversie

Tegen de Britse krant The Independent zei Sakano dat het onderzoek van groot belang is, omdat het duidelijk maakt dat de aangeboren aversie van zoogdieren, inclusief mensen, tegen bepaalde geuren kan worden weggenomen.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-11-2007 13:44 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Dus we kunnen binnenkort poep eten! Top!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2007 13:46 by XXL Profiel van XXL

De kat krijgt dus eigenlijk zijn dagelijkse snackje op een presenteerblaadje voorgeschoteld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 08-11-2007 13:55 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Stripteasedanseres verrast schoolklas

NOTTINGHAM - Een moeder die haar zoon op zijn zestiende verjaardag tijdens de les toneelkunst op school wilde verrassen, heeft in het Engelse Nottingham voor meer verbazing gezorgd dan de bedoeling was.

Dat berichtte The Daily Mail donderdag.

Politie-uniformpje
De klas en leraar werden verrast door een jonge vrouw die in een nogal klein uitgevallen politie-uniformpje was gestoken.

Ze zette muziek van Britney Spears op en begon zich van haar toch al karige kledingstukken te ontdoen en achtervolgde vervolgens ritmisch de 'stoute' jarige met een zweepje. De leerkracht maakte na de schrik te zijn bekomen een einde aan het stripteaseoptreden.

Verrassing
De moeder had de leraar om toestemming en medewerking gevraagd, tot en met het filmen van de onverwachte gast en het aankondigen van de verrassing. Maar daarbij ging het om een man die in een gorillapak zou zijn gekleed.

De school en de plaatselijke autoriteiten onderzoeken het incident. Alles wijst erop dat bij het amusementsbedrijf waar de moeder de gorilla had geboekt, een vergissing is gemaakt.


Verrassend triviaal


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-11-2007 16:30 by Pandora Profiel van Pandora


volgens mij vind die jongen van 16 het helemaal niet erg dat ie door een halfnaakte vrouw ipv een gorrilla werd verrast.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2007 16:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-11-2007 17:02 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 november 2007 13:55 schreef Ohneschwanz het volgende:
Stripteasedanseres verrast schoolklas

NOTTINGHAM - Een moeder die haar zoon op zijn zestiende verjaardag tijdens de les toneelkunst op school wilde verrassen, heeft in het Engelse Nottingham voor meer verbazing gezorgd dan de bedoeling was.

Dat berichtte The Daily Mail donderdag.

Politie-uniformpje
De klas en leraar werden verrast door een jonge vrouw die in een nogal klein uitgevallen politie-uniformpje was gestoken.

Ze zette muziek van Britney Spears op en begon zich van haar toch al karige kledingstukken te ontdoen en achtervolgde vervolgens ritmisch de 'stoute' jarige met een zweepje. De leerkracht maakte na de schrik te zijn bekomen een einde aan het stripteaseoptreden.

Verrassing
De moeder had de leraar om toestemming en medewerking gevraagd, tot en met het filmen van de onverwachte gast en het aankondigen van de verrassing. Maar daarbij ging het om een man die in een gorillapak zou zijn gekleed.

De school en de plaatselijke autoriteiten onderzoeken het incident. Alles wijst erop dat bij het amusementsbedrijf waar de moeder de gorilla had geboekt, een vergissing is gemaakt.


Dan sta je als stripper voor een klas......en dan gaan er geen belletjes rinkelen?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-11-2007 17:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Gewoon doen waar je voor ingehuurd bent. Altijd professioneel blijven handelen.


Bruce Banner


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-11-2007 17:11 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 november 2007 17:03 schreef Lainedil het volgende:
Gewoon doen waar je voor ingehuurd bent. Altijd professioneel blijven handelen.


Zoals vermeld in de strippers-eed?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-11-2007 18:04 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Over Automatenkoffie:

quote:
Volgens de bond is het pas echt schadelijk om veel automatenkoffie te drinken als de leefstijl al ongezond is. Het risico op een hartaanval door de koffie neemt pas toe bij jarenlang gebruik in een hoeveelheid van ongeveer vijf koppen per dag.



Neemt pas toe.... damn, elke kantoorpik die ik ken drinkt al jarenlang méér dan die 5 bakkies....



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-11-2007 2:24 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De Britse man die urineerde op een stervende vrouw heeft daarvoor drie jaar celstraf gekregen. De gedaagde Anthony Anderson spoot het slachtoffer ook onder de scheerschuim en schreeuwde daarbij triomfantelijk: "this is YouTube material."

De 50-jarige Christine Lakinski was onwel geworden en in elkaar gezakt. Ze overleed ter plekke.

De rechter was hard in zijn oordeel. "U heeft de eerbaarheid van deze vrouw op een ongelooflijke wijze geweld aangedaan en het schokkende karakter van uw daden over een langere periode leidt ertoe dat een gevangenisstraf voor langere tijd op zijn plaats is in deze zaak."


hahahahha


Against God and Government


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-11-2007 12:59 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Geestelijken verbieden Koranringtones

RIYAD - Islamitische geestelijken hebben donderdag het gebruik van verzen uit de Koran als ringtone van een mobiele telefoon verboden. Zij hebben daarover zes dagen heftig gedebatteerd in Mekka.

Godver, wat moet ik dan als ringtone nemen?


Zenial


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-11-2007 13:44 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

http://www.vnunet.nl/nieuws.jsp?id=2208965&WT.mc_id=rss

Software verwijdert idioten van het internet


Het heeft even geduurd maar eindelijk heeft iemand software ontwikkeld waarmee idioten geweerd kunnen worden van bulletinboards en online forums. Als de software inderdaad werkt dan nomineren we de ontwikkelaar voor een Nobel-prijs.

Een team van softwareontwikkelaars werkt aan een ‘stomheidsfilter'. Het filter werkt als een spamfilter maar dan voor domme en idiote opmerkingen. Het team, dat geleid wordt door Gabriel Ortiz, wil eind dit jaar een open-source versie van het stomheidsfilter uitbrengen in de vorm van een plugin voor Firefox.

Het filter doorzoekt de content op een webserver en verwijdert domme of onbegrijpelijke reacties voordat ze gepubliceerd worden. Indien een bezoeker een domme reactie wil plaatsen dan verschijnt het bericht "This comment is more or less unintelligible. Please try to restate it". Het filter is vooral allergisch voor L33t-termen als "LOL!!!" en "OMG!!!" Er is een kans dat wanneer het filter toegepast wordt op een aantal nieuwsgroepen deze in hun geheel zullen verdwijnen.

Volgens Ortiz was het grootste probleem bij de ontwikkeling van het filter om ervoor te zorgen dat het filter ironie herkent. Net als een Amerikaan heeft een computer geen idee wanneer een persoon iets ironisch of sarcastisch bedoelt. Veel intelligente reacties maken gebruik van ironie of sarcasme.

Mensen die niet vooraan stonden toen God hersens uitdeelde, weten vaak niet hoe ze veelgebruikte internettermen moeten spellen. Zij schrijven ‘blog' vaak als ‘bog' en van ‘Open Source' maken ze ‘Open Sauce'. Ortiz en zijn team kwamen erachter dat domme internetgebruikers vaak medeklinkers herhalen.

Indien u ook een hekel hebt aan domme internetgebruikers dan kunt u op de site van Ortiz meehelpen aan de ontwikkeling van het filter. Bezoekers kunnen een selectie domme reacties beoordelen met een rapportcijfer tussen de 1 en 5. De reacties zijn allemaal afkomstig van YouTube; een site waar hele zwermen domme internetgebruikers rondhangen.


Holy hell, daar gaat m'n zm account!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-11-2007 13:44]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 09-11-2007 13:46 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 november 2007 13:41 schreef Arasazi het volgende:
Muis zonder angst voor kat
Tegen de Britse krant The Independent zei Sakano dat het onderzoek van groot belang is, omdat het duidelijk maakt dat de aangeboren aversie van zoogdieren, inclusief mensen, tegen bepaalde geuren kan worden weggenomen.


En dan? Is die aangeboren aversie er niet met een reden?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2007 14:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 november 2007 13:44 schreef Wansmaak het volgende:
[goed nieuws]


Dat luidt het einde in van vele users hier en het hele Muurforum kan zijn biezen pakken.
Orlando; ik zou als ik jou was protest aantekenen, na dit heb je ook online geen leven meer.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-11-2007 14:01]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-11-2007 15:05 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Niet echt nieuws, maar toch...

Ik hoor net dat één van mijn leerlingen gisteren iemand vermoord heeft. Had een diefstal gepleegd en heeft de persoon die 'em ging verklikken een kopje kleiner gemaakt. Weird, hoor.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2007 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dude .. wat leer je ze??


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen