IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-11-2007 9:29 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Voetbalfans leggen varkenskoppen in tuin burgemeester
Uitgegeven: 23 november 2007 08:58
Laatst gewijzigd: 23 november 2007 09:04

HELMOND - Boze fans van voetbalclub MVV hebben in de nacht van donderdag op vrijdag varkenskoppen in de tuin van burgemeester Fons Jacobs van Helmond gelegd. Dat zei een woordvoerder van de gemeente Helmond.

Bij de varkenskoppen stond ook een spandoek uit protest tegen het weren van de Limburgse supporters bij de wedstrijd Helmond Sport-MVV vrijdagavond.

Burgemeester Jacobs had dat met burgemeester Gerd Leers van Maastricht afgesproken nadat vorig seizoen rellen uitbraken toen fans van beide clubs de confrontatie zochten. Maar nu MVV periodekampioen kan worden, willen de fans uit Maastricht toch naar stadion De Braak afreizen.

Jacobs stelde daarom donderdag een noodverordening in zodat politie Limburgse supporters in Helmond kan oppakken en naar huis sturen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2007 9:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 november 2007 8:04 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is SA toch een achterlijk land....

'Vonnis verkrachte vrouw terecht'

Het Saoedische ministerie van Justitie heeft de rechterlijke uitspraak verdedigd waarin een verkrachte vrouw werd veroordeeld tot zweepslagen en een gevangenisstraf. In het persbericht van het ministerie staat dat kritiek welkom is, maar dat de schuld van de vrouw wel degelijk bewezen is.

De vrouw kreeg in eerste instantie een straf van 100 zweepslagen, omdat ze zonder een mannelijke begeleider contact had gehad met een andere man. Dat de vrouw vervolgens door die man en 6 anderen is verkracht, deed er voor de rechters niet toe. Ze ging tegen de straf in beroep.

Maar de veroordeling in dat hoger beroep was alleen maar zwaarder. Het aantal zweepslagen werd verdubbeld en ze kreeg bovendien gevangenisstraf. De reden hiervoor was dat zij en haar advocaat de media hadden ingeschakeld.

De advocaat van de vrouw is na het hoger beroep uit zijn functie gezet. Terecht, volgens het Saoedische ministerie van Justitie, omdat hij oneerbiedig over de rechterlijke macht had gesproken en bovendien kritiek op wetten had gehad.

Gadverdamme, wát een HOER!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-11-2007 12:32 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 november 2007 8:04 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is SA toch een achterlijk land....

'Vonnis verkrachte vrouw terecht'

Het Saoedische ministerie van Justitie heeft de rechterlijke uitspraak verdedigd waarin een verkrachte vrouw werd veroordeeld tot zweepslagen en een gevangenisstraf. In het persbericht van het ministerie staat dat kritiek welkom is, maar dat de schuld van de vrouw wel degelijk bewezen is.

De vrouw kreeg in eerste instantie een straf van 100 zweepslagen, omdat ze zonder een mannelijke begeleider contact had gehad met een andere man. Dat de vrouw vervolgens door die man en 6 anderen is verkracht, deed er voor de rechters niet toe. Ze ging tegen de straf in beroep.

Maar de veroordeling in dat hoger beroep was alleen maar zwaarder. Het aantal zweepslagen werd verdubbeld en ze kreeg bovendien gevangenisstraf. De reden hiervoor was dat zij en haar advocaat de media hadden ingeschakeld.

De advocaat van de vrouw is na het hoger beroep uit zijn functie gezet. Terecht, volgens het Saoedische ministerie van Justitie, omdat hij oneerbiedig over de rechterlijke macht had gesproken en bovendien kritiek op wetten had gehad.



Terecht, praten met een andere man, dat kan natuurlijk niet.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2007 13:03 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 november 2007 9:29 schreef 6sic6 het volgende:
Voetbalfans leggen varkenskoppen in tuin burgemeester
Uitgegeven: 23 november 2007 08:58
Laatst gewijzigd: 23 november 2007 09:04

HELMOND - Boze fans van voetbalclub MVV hebben in de nacht van donderdag op vrijdag varkenskoppen in de tuin van burgemeester Fons Jacobs van Helmond gelegd. Dat zei een woordvoerder van de gemeente Helmond.

Bij de varkenskoppen stond ook een spandoek uit protest tegen het weren van de Limburgse supporters bij de wedstrijd Helmond Sport-MVV vrijdagavond.

Burgemeester Jacobs had dat met burgemeester Gerd Leers van Maastricht afgesproken nadat vorig seizoen rellen uitbraken toen fans van beide clubs de confrontatie zochten. Maar nu MVV periodekampioen kan worden, willen de fans uit Maastricht toch naar stadion De Braak afreizen.

Jacobs stelde daarom donderdag een noodverordening in zodat politie Limburgse supporters in Helmond kan oppakken en naar huis sturen.



Goede burgermeester wel. Meer van dat soort akties

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-11-2007 13:04]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2007 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2007 13:12 by XXL Profiel van XXL

Het feit dat ze al wel 15 is maakt het uiteraard extra "grappig".


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2007 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tuurlijk, hoop, afranselen en platspuiten die slettebak


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-11-2007 13:15 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

vandaag is er landelijke staking tegen verlenging van de schoolweken, op mijn school wisten ze helaas niet wat protest is, en zijn ze gewoon naar huis gegaan toen de leraren zeiden dat we vrij waren, maar 500 meter verderop bij een andere school zijn ze gelukkig beter bezig.
Helaas begint het op sommige plekken uit de hand te lopen middels brandstichting en vernielingen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2007 13:20 by XXL Profiel van XXL

http://www.nu.nl/news/1327959/20/Cruiseschip_zinkende_na_aanvaring_met_ijsberg.html

quote:

Het schip was speciaal gebouwd om ijs te weerstaan.


hmmm? Die heb ik toch al eens eerder gehoord?
Wanneer komt er een film over iin de bioscoop?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2007 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 november 2007 13:15 schreef GrindMaster het volgende:
vandaag is er landelijke staking tegen verlenging van de schoolweken, op mijn school wisten ze helaas niet wat protest is, en zijn ze gewoon naar huis gegaan toen de leraren zeiden dat we vrij waren, maar 500 meter verderop bij een andere school zijn ze gelukkig beter bezig.
Helaas begint het op sommige plekken uit de hand te lopen middels brandstichting en vernielingen.


onzinnige protesten, ga eens wat leren ofzo ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2007 13:23 by XXL Profiel van XXL

Sowieso dat gejank over te veel lesuren.

Het aantal uur wat ze per jaar moeten maken dien ik bij mijn baas in een half jaar te maken.

Wat een stelletje mietjes zijn het toch ook.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-11-2007 13:23 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 23 november 2007 13:21 schreef Jenje het volgende:


onzinnige protesten, ga eens wat leren ofzo ...


nou ja, ze willen ons 4 dagen in de week tot half 5 op school houden, dat gaat me toch net wat te ver. maar die protesten zijn nogal overdreven naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 23-11-2007 13:24]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2007 13:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 november 2007 13:15 schreef GrindMaster het volgende:
Helaas begint het op sommige plekken uit de hand te lopen middels brandstichting en vernielingen.
Dat schijnt bij mijn oude middelbare school ook gebeurd te zijn. Van de week ook weer de beelden gezien van de stakingen in de Den Haag van een paar jaar geleden. Altijd een stel kleuters die zich niet kunnen gedragen



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-11-2007 13:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 23 november 2007 13:23 schreef GrindMaster het volgende:
nou ja, ze willen ons 4 dagen in de week tot half 5 op school houden, dat gaat me toch net wat te ver. maar die protesten zijn nogal overdreven naar mijn mening.

Eh, als je werkt zit je toch 5 dagen tot 5 uur?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2007 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1040 uur per jaar
je hebt 200 schooldagen per jaar
dat is 5,2 uur per schooldag


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-11-2007 13:26 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 23 november 2007 13:24 schreef WhiteRider het volgende:
Eh, als je werkt zit je toch 5 dagen tot 5 uur?

hoeveel thuiswerk heb je dan nog... en trouwens scholieren horen niet de hele dag op school te zitten (iig niet van 8 tot half 5 )

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 23-11-2007 13:27]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-11-2007 13:28 by Snaack Profiel van Snaack

Ga eens een echte studie doen na de middelbare school, dan zit je echt 40 uur p/w op de collegebanken..

Edit: en daar komt het studeren nog bovenop..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-11-2007 13:28]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-11-2007 13:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 23 november 2007 13:26 schreef GrindMaster het volgende:
scholieren horen niet de hele dag op school te zitten (iig niet van 8 tot half 5 )

Eh, da's toch ook niet het geval?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-11-2007 13:30 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wat een gelul zeg, als je fatsoenlijk iets wil leren ben je er ook op school een beste tijd mee bezig.

En als je die tijden nu al kut vind heb je straks na je schooltijd als je een baan moet zoeken helemaal een probleem, elke dag van 8 tot 5 werken, wat erg.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-11-2007 13:34 by jbassist Profiel van jbassist

Nu heb ik het ook verre van druk of moeilijk met school maar ik snap dit gejank ook niet.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2007 13:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 november 2007 13:25 schreef Jenje het volgende:
1040 uur per jaar
je hebt 200 schooldagen per jaar
dat is 5,2 uur per schooldag
Dat is het probleem ook niet. De scholen kunenn die 1040 uur niet fatsoenlijk vullen waardoor de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat. Er wordt nu gestaakt (althans dat is de bedoeling) om het niveau van het onderwijs niet achteruit te laten gaan



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 23-11-2007 13:35 by Jolijn Profiel van Jolijn

alsof iedereen die hier verder ooit op school/studie heeft gezeten daar wel 40 uur per week doorbracht. sjees.

al dat gezeik: later als je werkt.... dan. ja maar dat is dan


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-11-2007 13:36 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 23 november 2007 13:34 schreef Judge M. het volgende:
Dat is het probleem ook niet. De scholen kunenn die 1040 uur niet fatsoenlijk vullen waardoor de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat. Er wordt nu gestaakt (althans dat is de bedoeling) om het niveau van het onderwijs niet achteruit te laten gaan

als ik het goed heb ik dat pas 26 november. een leraar zei tenminste dat hij dan gaat staken.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2007 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 november 2007 13:34 schreef Judge M. het volgende:
Dat is het probleem ook niet. De scholen kunenn die 1040 uur niet fatsoenlijk vullen waardoor de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat. Er wordt nu gestaakt (althans dat is de bedoeling) om het niveau van het onderwijs niet achteruit te laten gaan
De protesten nu zijn om de 1040 terug te zetten naar iets van 960 uur ... gaat helemaal niet om kwaliteit, maar de leerlingetjes willen zo veel mogelijk vrij.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2007 13:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 november 2007 13:42 schreef Jenje het volgende:
De protesten nu zijn om de 1040 terug te zetten naar iets van 960 uur ... gaat helemaal niet om kwaliteit, maar de leerlingetjes willen zo veel mogelijk vrij.
Nee dat is precies andersom. De meeste scholen halen de 1040 uur niet en willen daar 960 uur van maken



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen