IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-12-2007 8:35 by XXL Profiel van XXL



Boete bij opvragen boetes

Een eerlijke man heeft gisteren tóch een boete gekregen nadat door agenten in het politiebureau van Utrecht was geconstateerd dat de man geen boetes meer had openstaan. De Utrechter kwam naar het politiebureau, gaf zijn paspoort af bij de balie en vroeg een politiemedewerker of hij kon kijken of er nog boetes openstonden.

Terwijl dat gebeurde, werd de nood bij de man kennelijk te hoog. Hij liep het bureau uit, wendde zich tot de gevel en leegde zijn blaas. Dit werd gezien door agenten, die de man weer het bureau binnenbrachten. Hij bleek geen boetes meer open te hebben staan, maar kreeg wel een boete van 75 euro voor wildplassen.






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-12-2007 22:01 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Elf maanden oude baby dood na verkrachting

In Congo is afgelopen week een baby van elf maanden oud overleden, nadat ze een dag eerder verkracht was. De Congolese politie hield de 20-jarige dader aan in een dorp 140 kilometer ten westen van de stad Goma.

De dader riskeert levenslang, als hij veroordeeld wordt, want door de sluipende oorlog in Oost-Congo komen veel misdadigers straffeloos met hun wandaden weg. Elke dag kunnen er wel verhalen worden opgetekend over onnoemelijk menselijk leed in het gebied. Afgelopen donderdag nog zei het Internationale Rode Kruis tijdens een persconferentie in Genève dat het aantal verkrachtingen, plunderingen en andere vormen van geweld in het oosten van Congo fors zijn toegenomen.

Sinds het hoogtepunt van de oorlog zeven á acht jaar geleden, zijn de problemen in het gebied niet meer zo groot geweest. De afgelopen 8 jaar zijn er, volgens een rapport van Amnesty International, meer dan 40.000 vrouwen verkracht. Vermoedelijk zijn het er nog veel meer; hele regio's in de Kivu-streek en in het noorden van Katanga zijn namelijk nog niet toegankelijk zijn voor hulpverleners.

“De cultuur van geweld heeft wortel geschoten in onze gemeenschap. In de provincie Zuid-Kivu is het aantal verkrachtingen door militairen en rebellen lichtjes afgenomen. Het geweld is echter gebanaliseerd. Veel mannen in vluchtelingenkampen hebben niets omhanden en vergrijpen zich aan vrouwen en kinderen. Achter dit patroon van seksueel geweld schuilt echter nog meer miserie, de ellende van een samenleving waarvan het weefsel totaal kapot is. Dit vraagt jaren van moeizaam herstelwerk.” Dit zegt de Congolese vrouwenactiviste Marie Noël Cikuru die deze week op doortocht was in België.




“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-12-2007 16:49 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

In die contreien is dat haast gerontofilie, joh.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-12-2007 16:52 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Mmm die dingen met kinderen zijn zeker de erfenis van de Belgische kolonisatie



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 02-12-2007 17:01 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 2 december 2007 16:52 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mmm die dingen met kinderen zijn zeker de erfenis van de Belgische kolonisatie
Ik heb begrepen dat in Afrika de mythe heerst dat je kan genezen van aids als je seks hebt met een maagd. en nouja: hoe jonger hoe zekerder.

bah.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-12-2007 22:27 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Zwarte pieten slaags met fietser


(Novum) - Twee zwarte pieten zijn dit weekeinde in Zevenaar slaags geraakt met een fietser, nadat deze een van hen had aangereden. Niemand raakte gewond, meldt de politie zondag.

De ruzie ontstond vrijdag rond 17.30 uur op het Raadhuisplein. De helpers van Sinterklaas, een jongen van 16 en een meisje van 17, hadden de fietser aangesproken nadat hij een van hen met zijn fiets had geraakt. Het tweetal dreigde hem mee te nemen naar Spanje.

De fietser was niet onder de indruk van dit dreigement en deelde een paar klappen uit. Een voorbijganger wist erger te voorkomen, waarna de fietser ervandoor ging.





En nog meer sinterklaasnieuws:

Twee vaders neergestoken bij Antwerps sintfeest


ANTWERPEN - Een Sinterklaasfeest voor kleine kinderen in een Antwerps café is zondag volledig uit de hand gelopen. Vier mensen zijn naar het ziekenhuis gebracht.
Peter Teffer

Tijdens het feest gooiden enkele twaalfjarige jongens wat rotjes naar binnen. Enkele vaders renden achter de jongens aan en deelden een klap uit.

Verkeersbord

De jongens kwamen daarna terug met versterking van oudere jongens: twee vaders zijn neergestoken, een is met een verkeersbord op zijn hoofd geslagen en een vrouw raakte volledig overstuur.

De daders zijn nog voortvluchtig, meldde de Vlaamse omroep VRT zondag.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-12-2007 22:29]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-12-2007 22:29 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

donders, wansmaak is me te snel af

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 02-12-2007 22:30]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-12-2007 22:30 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2007 22:31 by Mark Profiel van Mark

Donders?

Mooi is dat toch. Ik hou zelf altijd wel van "blikskaters!" maar daar kom je tegenwoordig ook niet echt meer mee weg


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-12-2007 23:34 by 6sic6 Profiel van 6sic6




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 23:48 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 2 december 2007 23:34 schreef 6sic6 het volgende:


jah echt bizar he! las het ook net..

De vrouw verklaarde tegenover de politie niets van het ongeval gemerkt te hebben, ook niet toen ze haar auto in de garage parkeerde.

Ze ontdekte het lichaam van het jongetje naar eigen zeggen pas zaterdagochtend toen ze haar auto uit de garage wilde rijden.

-- hoeveel moet je dan gezopen hebben


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 02-12-2007 23:53 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

Inderdaad bizar verhaal dit.
Laatst reed mijn pa een egeltje aan omdat ie em niet kon ontwijken, zelfs die klap was duidelijk te voelen.:S
Raar hoor dat je dan niks merkt als je een jongen aanrijdt

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 02-12-2007 23:53]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2007 23:55 by Mark Profiel van Mark

Een jongetje prikt je banden niet lek.

Nou ja, niet al rijdend tenminste.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-12-2007 0:04 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 2 december 2007 23:55 schreef Mark het volgende:
Een jongetje prikt je banden niet lek.

Nou ja, niet al rijdend tenminste.


Nu we het er toch over hebben:
Banden massaal lekgeprikt in Emmen
Uitgegeven: 2 december 2007 18:21
Laatst gewijzigd: 2 december 2007 23:11

EMMEN - In Emmen zijn in de nacht van zaterdag op zondag bij ongeveer vijftig auto's een of meerdere banden lekgeprikt. Dat heeft politie zondag laten weten. Ze heeft nog geen idee wie de daders zijn

http://www1.nu.tv/home/video/show/8632 De woordvoerder zegt dat hij verwacht dat er nog meer meldingen binnenkomen. Gedupeerden kunnen via internet of bij het politiebureau laten weten dat banden zijn lekgeprikt.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-12-2007 8:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Bloedbad bij Belgisch sinterklaasfeest

Een sinterklaasfeestje in een café in Antwerpen, georganiseerd voor kleine kinderen, is vandaag uitgedraaid op een chaos. Vier bezoekers moesten worden afgevoerd naar het ziekenhuis.

Het partijtje was gezellig, totdat een groepje twaalfjarige jongens vuurwerk naar binnen gooide. Enkele vaders zetten de achtervolging in, en deelden rake klappen aan de kwajongens uit.

Helaas kwamen de jongens met de opgetrommelde versterking verhaal halen bij de ouders. Deze staken twee vaders overhoop, een ander kreeg een flinke klap op zijn hoofd met een verkeersbord. Een vrouw werd helemaal hysterisch.

De slachtoffers zijn naar het ziekenhuis gebracht. De daders zijn nog altijd niet gepakt.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-12-2007 8:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Heropvoedingskamp +3.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-12-2007 8:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 december 2007 22:27 schreef Wansmaak het volgende:
En nog meer sinterklaasnieuws:

Twee vaders neergestoken bij Antwerps sintfeest


ANTWERPEN - Een Sinterklaasfeest voor kleine kinderen in een Antwerps café is zondag volledig uit de hand gelopen. Vier mensen zijn naar het ziekenhuis gebracht.
Peter Teffer

Tijdens het feest gooiden enkele twaalfjarige jongens wat rotjes naar binnen. Enkele vaders renden achter de jongens aan en deelden een klap uit.

Verkeersbord

De jongens kwamen daarna terug met versterking van oudere jongens: twee vaders zijn neergestoken, een is met een verkeersbord op zijn hoofd geslagen en een vrouw raakte volledig overstuur.

De daders zijn nog voortvluchtig, meldde de Vlaamse omroep VRT zondag.
Dit bedoel je?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2007 10:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 2 december 2007 23:34 schreef 6sic6 het volgende:




quote:
Op 2 december 2007 23:48 schreef Cadaveria het volgende:
jah echt bizar he! las het ook net..

De vrouw verklaarde tegenover de politie niets van het ongeval gemerkt te hebben, ook niet toen ze haar auto in de garage parkeerde.

Ze ontdekte het lichaam van het jongetje naar eigen zeggen pas zaterdagochtend toen ze haar auto uit de garage wilde rijden.

-- hoeveel moet je dan gezopen hebben



Erg crea om die afbeelding te posten, 6sic6.

Iets zegt me echter dat die afbeelding dagelijk wisselt en daarop volgende comments alhier redelijk onlogisch overkomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2007 10:46 by XXL Profiel van XXL



Duckfans boos om moralistische strip

De nieuwste uitgave van Donald Duck bevat een strip van twee pagina's waarin Kwik, Kwek en Kwak de nieuwste cd van Jan Goudsmid van het internet downloaden en op een schijfje branden. De neefjes zijn echter, braaf als ze zijn, van plan de kopie te vernietigen zodra ze genoeg geld hebben gespaard om het album te kopen. Het downloaden van films en muziek is in Nederland echter volkomen legaal. Trouwe fans van het vrolijke weekblad zijn dan ook teleurgesteld in hun held.

Als Donald vraagt waarom de neefjes de kopie niet gewoon houden, antwoorden ze: "Da's niet netjes! Op muziek zitten rechten. Als niemand meer cd's zou kopen, raken de platenbonzen en de muzikanten aan de bedelstaf!" Oom Donald besluit hierop het bewuste album te kopen en hier honderd kopieën van te maken om die weer door te verkopen. Oom Dagobert steekt hier een stokje voor en eist een fikse schadevergoeding wegens piraterij, tenzij Donald belooft het nooit weer te doen. Lees de strip hier.









Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-12-2007 10:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 december 2007 8:28 schreef Greycloak het volgende:
Dit bedoel je?

Ik had niet gezien dat het al was gepost.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2007 11:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha teering die donald duck strip is wel te erg propaganda


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-12-2007 11:07 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 december 2007 11:01 schreef ElitE het volgende:
haha teering die donald duck strip is wel te erg propaganda

Ik verbaasde me ook al toen ik hem las zaterdag.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-12-2007 11:09 by Schaep Profiel van Schaep

Jezus, laat de Donald Duck dan ook maar zitten inderdaad.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2007 11:10 by XXL Profiel van XXL

Ik ben wel benieuwd hoeveel geld de labels daar nou voor betaald hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-12-2007 11:11 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 december 2007 11:10 schreef XXL het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel geld de labels daar nou voor betaald hebben.

Ik denk eerder een BREIN of BIG.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen